AHMET GÜRBÜZ
PROFESÖR

AHMET GÜRBÜZ

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi
Araştırmacı ID : 6583

ORCID:0000-0003-2287-9709

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2010
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2007
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2005
  • BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

    SAFRANBOLU MESLEK YÜKSEKOKULU İŞLETME PR.
  • 1998
  • BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

    SAFRANBOLU MESLEK YÜKSEKOKULU İŞLETME PR.
  • 1993
  • GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ

    NİKSAR SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1995-1998
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME YÖNETİM ORGANİZASYON (DR)
    Tez adı: Turizm işletmelerinde toplam kalite yönetimi ve Türkiye’xxdeki beş yıldızlı otel işletmelerine yönelik bir araştırma
  • 1992-1995
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Türk turizm tutundurma sistemi ile OECD ülkelerinin turizm tutundurma sistemlerinin karşılaştırılması
  • 1988-1992
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    MESLEKİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK ÖĞRETMENLİĞİ PR.