HALİME YÜCEL BOURSE
PROFESÖR

HALİME YÜCEL BOURSE

GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Reklam Çözümlemesi, Reklam Stratejileri hbyucel[at]gsu.edu.tr
Araştırmacı ID : 47645

ORCID:0000-0002-9526-3908

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2012
  • GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2001
  • GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1998-2001
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
    Tez adı: Televizyon reklamlarında insan ve nesne ilişkisi
  • 1994-1997
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ
    Tez adı: 27 Mart 1994 yerel seçimlerinde günlük gazeteler yoluyla yapılan siyasal tanıtım
  • 1990-1994
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ