AKAN YANIK
PROFESÖR

AKAN YANIK

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ/ATÇA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı İletişim Çalışmaları İletişim Sistemleri, Yeni İletişim Teknolojileri, Dijital İletişim akan.yanik[at]adu.edu.tr
Araştırmacı ID : 18736

ORCID:0000-0001-6231-1822

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

    ATÇA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2009
  • ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

    ATÇA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2010-2014
  • ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)
    Tez adı: Yeni medya kullanımındaki akış deneyiminin risk algısı ve online turistik satın alma niyetine etkisi
  • 2007-2009
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Web sitesi ve internet entegreli veri tabanlarının ilişkisel pazarlama üzerindeki rolü: Türkiye’deki GSM firmalarına yönelik karşılaştırmalı bir analiz
  • 2002-2007
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ