ECE BABAN
PROFESÖR

ECE BABAN

FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler, Algı Yönetimi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ece.baban[at]fbu.edu.tr
Araştırmacı ID : 173211

ORCID:0000-0002-2252-2569

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2017
  • İSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2011
  • OKAN ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2002
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2017
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    ORTA DOĞU VE İSLAM ÜLKELERİ ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ ORTADOĞU SİYASİ TARİHİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER (DR)
    Tez adı: ABD’nin Orta Doğu Politikalarında Bir Politik Araç Olarak İletişim: ABD Başkanlarının Orta Doğu Ziyaretleri
  • 2005-2010
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
    Tez adı: İkon Markaların Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Lüks Markalara Yönelik Araştırma
  • 2002-2005
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: İkna Amaçlı Kitle İletişim Kuramları ve Edward Bernays'ın Halkla İlişkiler Uygulamaları
  • 1998-2002
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ