CAVİT YAVUZ
PROFESÖR

CAVİT YAVUZ

ORDU ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim, Bütünleşik Pazarlama İletişimi yavuzcavit[at]hotmail.com
Araştırmacı ID : 137635

ORCID:0000-0001-9279-1740

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ
  • 2014
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ
  • 2013
  • Kirgizistan-Türkiye Manas Üniversitesi

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
  • 2012
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU
  • 2011
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2005
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 1997
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    ORDU MESLEK YÜKSEKOKULU TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PR.
  • 1995
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    AKŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1999-2003
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (DR)
    Tez adı: Turizm Potansiyelinin Değerlendirilmesinde Halkla İlişkiler ve Sivil Toplum Örgütlerinin Rolü (Karadeniz Bölgesi Örneği)
  • 1994-1996
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Konya İlinin Turistik Arz Potansiyeli ve Konya İlindeki Turizm İşletmelerinin Pazarlama Problemlerinin İncelenmesi, Araştırılması
  • 1983-1987
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    MESLEKİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK ÖĞRETMENLİĞİ PR.