AHMET BARDAKCI
PROFESÖR

AHMET BARDAKCI

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Uluslararası Pazarlama, Pazarlama Araştırmaları, Ürün ve Marka Yönetimi abardakci[at]pau.edu.tr
Araştırmacı ID : 13459

ORCID:0000-0003-1391-6432

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2012
  • 2007
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2002
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2002
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1997-2001
  • The University of Salford

    Tez adı: Mass-Customisation: An Emerging MarketingPhilosophy For Global Marketers In The Case Of The UK Car Market
  • 1996-1997
  • University of Salford

    management school
    Tez adı: pan european branding: a study of the issues of standardisation and modification from the perspective of eleven UK brands
  • 1991-1994
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ