ABDULCELİL ÇAKİCİ
PROFESÖR

ABDULCELİL ÇAKİCİ

MERSİN ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Turizm Turizm Pazarlaması celilcakici[at]mersin.edu.tr
Araştırmacı ID : 1380

ORCID:0000-0002-9192-1969

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2006
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • 2006
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2003
  • ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ SEYAHAT İŞLETMECİLİĞİ VE TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2002
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER BÖLÜMÜ
  • 2001
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • 1997
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • 1996
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • 1992
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • 1990
  • ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1991-1996
  • ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Otel işletmelerinde pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi: Türkiye’xxde faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otellerde yapılan bir uygulama
  • 1984-1987
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Otel İşletmelerinde Ön büro ve fonksiyonları: Mersin otel örneği
  • 1980-1984
  • ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

    MERSİN TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK PR.