HÜSEYİN ERBİL ÖZYÖRÜK
DOÇENT

HÜSEYİN ERBİL ÖZYÖRÜK

TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ/HAVA ULAŞTIRMA FAKÜLTESİ/PİLOTAJ BÖLÜMÜ/PİLOTAJ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Endüstriyel Pazarlama, Dijital Pazarlama erbilozyoruk[at]hotmail.com
Araştırmacı ID : 27286

ORCID:0000-0003-2359-1854

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2021
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2012-2017
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Kendini gerçekleştirme düzeyi ile fiyat-kalite algısı arasındaki ilişkiye dair bir model
  • 2011-2012
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Müşteri yaşam boyu değerinin hesaplanmasına ilişkin bir yaklaşım
  • 2000-2005
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ