EBRU GÖKALİLER
PROFESÖR

EBRU GÖKALİLER

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Dijital Reklamcılık, Reklam Stratejileri, Reklam Kampanyaları ebru.gokaliler[at]yasar.edu.tr
Araştırmacı ID : 27186

ORCID:0000-0002-4134-8447

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2017-2022
  • YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2010
  • YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2007
  • YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2006-2010
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)
    Tez adı: İnternet reklamcılığında yeni bir mecra: Arama motoru reklamcılığı
  • 2002-2005
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Yeni ürün geliştirme sürecinde markalaşma çalışmaları ve reklamın etkisi "Pınar Hindi'nin markalaşma çalışmalarının incelenmesi"
  • 1996-2000
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ