Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
201. Sinema filmlerinde ürün yerleştirme yöntemlerinin marka bilinirliğine ve marka hatırlanabilirliğine etkisi The impacts of product placement strategies in movies on brand awareness and brand recall

AYŞE PINAR ÇAKIR (2011). , Yapıldığı Yer: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İBRAHİM KIRCOVA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
202. Reklamlarda toplumsal cinsiyetin rolü Gender roles in advertisements

ECE IŞIN DOĞAN (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
203. Televizyon reklamlarının tüketicilerin marka değeri üzerindeki etkisi: Türkiye'deki süper lig maçları esnasında gösterilen televizyon reklamlarıyla ilgili bir uygulama Influance on consumer brand value television commercials: Turkey super league matches shown during the implementation of television advertising

EREN KILIÇ (2011). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NİLSUN SARIYER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
204. Reklam iletişiminin sosyal sınıfların yapılandırılmasındaki rolü The role of advertising communication in the formation of social classes

SERDAR KUZEY YILDIZ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
205. Erkek tüketicilerin romantik motivasyonlarının gösterişçi tüketim tercihlerine olan etkisi Effect of male consumers? romantic motivations on their conspicuous consumption preferences

NAZMİYE TUĞAY İLYASOĞLU (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
206. Türkiye'de viral reklam Viral marketing in Turkey

SİMGE TEZEL (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN SAKA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
207. Dış mekân grafiklerinin kentsel sunumu ve İstanbul örneği: 1980-2010 Urban presentation of outdoor graphics and Istanbul example: 1980-2010

AYŞE NESRİN AKÖREN (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN SÖZEN
Doktora   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık , Sanat Tarihi
208. Turizm reklamlarında stratejik duygu kullanımı ve marka algısı: Almanya ve Avustralya üzerinde deneysel bir çalışma The use of strategic emotion in tourism ads and brand perception: An experimental study on Germany and Australia

RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
209. Türkiye'nin uluslararası tanıtımında kültür sanat etkinliklerinin rolü ve önemi (uluslararası halk dansları festivallerinde Türk halk dansları toplulukları incelemesi) The role and importance of cultural and artistic activities on international promotion of turkey (Turkish folk dance groups at international festivals and shows

ENBİYA ÖZKAN (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜJDE KER DİNÇER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Turizm
210. Lüks kozmetik markalarının tercih edilmesinde marka denkliğinin etkisi The role of brand equity on the choice of luxury cosmetic brands

İDİL ODABAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİNEM YEYGEL ÇAKIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
211. Effectiveness of online advertising types: Comparison of banner ads and paid search ads Çevrimiçi reklam türlerinin etkinliği: Banner reklamları ve arama motoru reklamlarının kıyaslanması

MERT CANLI (2011). , Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN NASIR
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İşletme
212. GSM sektöründe televizyon reklamlarının satın alma davranışları üzerine etkisi The effects of television advertising on consumer behaviour in the GSM sector

MURAT KESEBİR (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖZGÜR ÇENGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
213. Tüketici toplumsallaşması ve reklamın rolü Consumer socialization and the role of advertisement

MUSTAFA MURAT ÜNSAL (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
214. MTV kanalında yayınlanan mobil teknoloji reklamları ve gençlik kültürü Broadcasting of mobile technology advertisements on MTV and youth culture

GİZEM CANDAN (2011). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜRRİYET KONYAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
215. Creativity in advertising Reklamda yaratıcılık

BURCU AKI (2011). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYSE BINAY
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
216. Sigara paketlerindeki birleşik uyarı etiktlerinin yol açtığı etkilere yönelik nitel bir inceleme A qualitative research on combined warning labels of cigarrette packs and its effects

SENA ZEYBEK (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
217. Aday imajının seçmen tercihi üzerine etkisi Yılmaz Büyükerşen örneği The effect of the candidate image in termes of voter choice the example of Yılmaz Büyükerşen

ALPER DÜNDAR (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİME GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler , Sosyoloji
218. Sosyal medya ortamı olarak Second Life'da yayınlanan reklamların marka bilinirliğindeki rolü The role of the commercials broadcasted in Second Life as a social media environment, in brand awareness

ÖZGE ULUĞ YURTTAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
219. Yerel üretim yapan KOBİ'lerde yeni ürün tanıtımlarında kullanılan medya araçlarının etkinliği üzerine bir çalışma A study on the efficiency of media tools used in new product promotions of locally manufacturing SMEs

ÇAĞATAY ENGÜR (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
220. İnternet ortamında alışveriş sitelerinin kurumsal kimlik tasarımlarının incelenmesi; bir kurumsal kimlik tasarımı Investing corporate identity design of shopping websites over internet: A corporate identity design

FATİH KURTCU (2011). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. NAMIK KEMAL SARIKAVAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
221. Reklam okuma biçimleri: Kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması The advertisement reading manner: A reception study about the effects of personel values

ATILIM ONAY (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
222. Reklamda absürtlüğün etkileri: Bilişsel tepkilerin yön verici rolü Effects of absurdity in advertising the mediating role of cognitive responses

İHSAN EKEN (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
223. Ergenlik çağındaki gençlere yönelik olarak yapılan sigara karşıtı reklamlarda korku çekiciliğinin kullanımı The use of fear appeal in anti-smoking advertisements aimed at adolescents

FERYAL ÇUBUKÇU (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
224. Basın ilanlarının grafik tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi: 1959-2009 yılları arasında Milliyet gazetesinde yayınlanan arçelik beyaz eşya basın ilanlarına yönelik bir içerik analizi Assessment of print ads of according to graphic design criteria: A content analysis of print ads of arçelik home appliances published between 1959-2009 in Milliyet newspaper

TANZER ERCANPOLAT (2010). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Reklamcılık
225. Televizyon reklamlarında geleneksel anne imgesi: Bingo örneği Traditional image of mother in television commercials: The case of Bingo

EMİNE TUNCER (2010). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZAN HAYDARİ PAKKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
226. Değişen reklamcılık ve metafor kullanımı "dergi reklamları üzerine inceleme" Changing advertising and the use of metaphor: Study on magazine advertisements

ERSİN DİKER (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
227. Reklamlarda melez kültür kullanımı ve değişen sosyal değerin reklamlara yansıması Use of hybrid culture in advertising and reflections of social values on advertising

RUŞEN NURHAYAT TANRIBİLİR (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
228. Türkiye'de gazete reklamlarında doğa imgesinin sunumu The presentation of nature image in print advertisements in turkey

NİHAN AYTEKİN (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
229. Kültürel küreselleşmenin reklam mesajlarına yansımaları Reflections of cultural globalization on advertising messages

NERGİZ GÜNDEL (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN CAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
230. Etkinlik açısından televizyon reklamlarında anlatım biçimleri The efficiency in tv advertising on the perspective of tv advertising formats

BURÇİN ERTÜRK (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN B.TOSUN
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
231. Mart 2009 Yerel Seçimleri`ndeki basılı reklam söylemlerinin genel propaganda süreci açısından değerlendirilmesi: Bir uygulama örneği An evaluation of political print advertisements during 2009 municipal elections within the frame of general propaganda process and a practice

HALİL GÖKER GÜLAY (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BAŞAK SOLMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
232. Sanat bağlamında kültürün reklama yansıması Reflection of culture on advertisement in the context of art

ÖYKÜ EZGİ YILDIZ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
233. Doğrudan pazarlama aracı olarak cep telefonu kullanımı ve tüketici tutumları Use of mobile phones as a direct marketing tool and consumer attitudes

ABDÜLCELİL MÜCAHİD ZENGİN (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
234. Tiyatroların reklâm faaliyetleri ve özel tiyatrolardaki izleyici davranışları üzerine bir araştırma One research on advertisement activities of theatres and viewers behaviour in private theatres

CEREN BOZ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET TUĞRUL SAVAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
235. Karşılaştırmalı reklamların tutum üzerindeki etkisi ve ikna ediciliğinin değerlendirilmesi Effects of comparative advertisement on attitudes and evaluation of its persuasiveness

GAMZE YILMAZ (2010). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
236. Mobil reklamlar ve tüketicinin mobil reklamları kabulünü etkileyen faktörler Mobile communication and factors effecting customers acceptance of mobile advertising

MEHMET AĞAN (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
237. Karikatür reklamcılığı ve hedef kitle iletişimi ?Sütaş örneği? Caricature advertising and target audience communication "Sütaş example"

GÜLDANE MERAKİ ZENGİN (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
238. Türkiye'de medya planlama ve satın alma sektörü üzerine bir araştırma A research on media planning and buying sector in Turkey

MUSTAFA SAMİ MENCET (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİGEN EBREN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
239. Bütünleşik pazarlama iletişiminde ürün yerleştirme ve sinemada kullanımı Product placement in intagrated marketing communication and in use of cinema

SELÇUK CEYLAN (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
240. Sinemada ürün yerleştirme, 1995-2010 yılları arasında çekilmiş Türk komedi filmlerinin incelenmesi Product placement in movies, analysing Turkish comedy films between 1995-2010

GÜLAY GÜLER (2010). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİSİL S. BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
241. İnternet reklamcılığı sektörünün dünyadaki gelişimi ve Türkiye'nin bu sektördeki durumu The growth of internet advertising sector in the world and status of Turkey in this sector

ZAFER AYAZ (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TOLGA GÜYER
Yüksek Lisans   Türkçe   Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol , Reklamcılık
242. Siyasal iletişim boyutuyla siyasal reklam: Üniversite öğrencilerinin oy verme davranışına yönelik bir araştırma Political avertising with dimension of political communication: A study for voting behaviour of university students

İBRAHİM ETHEM ERDİNÇ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
243. Bir yaşam deneyimi olarak tüketicilik: 2000'li yılların İstanbul'unda üniversite gençliğinin tüketim dünyasına etnografik bir yaklaşım Consumerism as a life experience: an ethnographic approach towards consumption lives of university students in Istanbul during the first years of 2000

HANDE BİLSEL ENGİN (2010). , Yapıldığı Yer: MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIRIM ŞENTÜRK
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
244. Tüketim mallarında çizgi roman kahramanlarının kullanılmasının marka bilinirliğine etkisi The effect of using comics heroes on consumer goods in brand awareness

CEYLAN ÖZYİĞİT (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
245. Çoklu medya ortamında üreten tüketici reklamcılığı Prosumer advertising in multimedia environment

ZEYNEP GÜNEY (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
246. Yurt dışında turizm amacı ile yapılan reklamların çeşitliliği ve bunun ülke imajına etkisi: İsveç örneği The variety of tourism advertisements which were made abroad and their effect on country image: Sweden case

YAKUP USLU (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MERAL SERARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
247. Reklamın tüketici davranışlarına olan etkisi Effect of the advertisement to the consumer behaviour

BAŞAK ERGİN HOŞVER (2010). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ŞULE KAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
248. La formation de la publicité "neo-globale" en turquie: La disparition de la publicité réfletant les caractéristiques Turques? Türkiye'de "neo-global" reklamın doğuşu: Türk karakteristik özelliklerini yansıtan reklamların kayboluşu

NAZLI HİLAL TOPÇUOĞLU (2010). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM DANACI YÜCE
Yüksek Lisans   Fransızca   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
249. The comparison of internet advertising and traditional advertising models in terms of effectiveness İnternet reklamcılığı ile geleneksel reklam araçlarının verimlilik açısından karşılaştırılması

NAZLI TIRLI (2010). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİN DOĞAN AYDIN
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
250. İnteraktif reklamlarda tasarım esasları Design principles in interactive advertising

YUSUF ZİYA ZENGİ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık