Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
151. Teknolojik içerikli televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerine etkisi: Akdeniz Üniversitesi örneği The impact of tchnological advertisin on consumer behaviour: A sample of Akdeniz University

MUSTAFA KİREMİTÇİOĞLU (2012). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDÜLGANİ ARIKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
152. Reklam iletilerinde mizah kullanımı: Öğeler, teknikler ve uygulama örnekleri Use of humor in aadvertising: Elements, technics and examples of practice

OZAN KIRTAY (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. RENGİN KÜÇÜKERDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
153. Televizyon reklamlarında spor teması kullanımının marka tutumu üzerindeki etkisi The effect of usage of sport theme on attitude on brands in Tv advertisements

GÖKHAN GÜLTEKİN (2012). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDÜLGANİ ARIKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
154. Reklam etiği: Türkiye örneğinde televizyon reklamları Advertising ethics: The case of Turkish television advertisements

İBRAHİM ÇELİK (2012). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
155. Kültürel kimliğin oluşumunda reklamların rolü: Fransa'da yaşayan 3. nesil Türk göçmenlerin reklamları alımlaması The role of advertisings on forming cultural identity: reception of advertisings by 3. generation Turkish immigrants living in France

BARIŞ KARA (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji
156. Siyasal reklamcılığın siyasal seçimler üzerindeki etkileri: Türkiye'de 2011 Genel Seçim sürecine ilişkin bir araştırma Effects of political advertising upon political elections: Research about 2011 General Election process in Turkey

AYBİKE CAN (2012). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZER KÖSEOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
157. Semiotic analysis of woman image: A research in today's Istanbul outdoor advertisements Kadın imgesinin göstergebilimsel analizi: Günümüz İstanbul'u açıkhava reklamlarında bir araştırma

DİDEM AŞCI (2012). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
158. Moda dergilerindeki reklamların psikanalitik çözümlenmesi A psychoanalytic analysis of advertisements in fashion magazines

NİHAN İLHAN (2012). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERPİL AYGÜN CENGİZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Psikoloji , Reklamcılık
159. Yazılı basında reklamların kullanımı gazete reklamları üzerine göstergebilimsel bir inceleme (Hürriyet, Sabah, Posta) The usage of advertisements in print media: a semiotic analysis of newspapers advertisements

BİLGEHAN ÇAĞLAR (2012). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BESİM YILDIRIM
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Reklamcılık
160. Kazakistan 2007 seçim kampanyalarında gazete siyasal reklamları The political advertising in the newspapers in the 2007 election campaign in Kazakhstan

MANSIYA ZORMANOVA (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAKİ CAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
161. Postmodern süreçte üreten tüketici kavramı, reklam ve tanıtım sürecine tüketicinin etkileşimli olarak dahil edilmesi At postmodern time producing consumer conception and interactively integrated concumers to advertisement and promotion process

İLKER ASLAN (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
162. Tüketim toplumu ve marka yönetimi: Kişi markası olarak Michael Jackson Consumer society and brand management: Michael Jackson as a brand

IŞIL ŞENOL (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
163. Reklam müzikleri ve markaya olan etkisi Effect of advertisement music on brand

DENİZ GÜVEN (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Müzik , Reklamcılık , İşletme
164. İnternet reklamları ve WOM stratejileri Internet advertising and WOM strategies

EDA ÖZTÜRK (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
165. Doğrudan tüketiciye yönelik reçetesiz ilaç reklamında üçüncü kişi etkisi: Doktor, Eczacı ve tüketici üzerine bir çalışma Third person effect on direct-to-consumer non-prescription drug advertising: A study on Physician, Pharmacist and consumer

BERFU UTKAN (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
166. İnternette dönüşen reklamın yeni türü: E-ticaret sektöründe viral reklam Transformation of a new genre of advertising on the internet: Viral advertising in e-commerce sector

SEDEN SUNDURDU (2012). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. G. SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
167. Kurumlar arası sürdürülebilir rekabet üstünlüğü elde etmede reklamın rolü The role of the advertisement for a sustainable competition among institutions

SERHAT SELEK (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
168. Açıkhava reklamcılığında görsel iletişim tasarım öğeleri ve uygulama analizi Visual communication design elements and application analysis in outdoor advertising

SADET GİZEM SAMUR (2012). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. BARIŞ ATİKER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
169. Yeni reklam mecrası ve satış mecrası olarak tablet cihazlar ve Türkiye'de tablet cihaz kullanımı Tablet devices, as advertising screen and shopping channel efficiency and owerview of Turkish tablet device users? beahviors

KAMİL MEHMET ÖZKAN (2012). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MURAT AKSER,ÖĞR. GÖR. İSMAİL HAKKI POLAT
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
170. Reklam stratejisi oluşturma süreci ve açıkhava reklamlarında yeni medyanın kullanımı Creating process of advertisement strategy and usage of new media in outdoor advertisements

YİĞİT TOLGA YARAL (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
171. Gençlerin otorite algısı ile otorite figürü yer alan reklamlara yönelik tutumu arasındaki ilişki The relationship between youth?s attitudes toward authority and authority figures in advertisement

ELİF CANAN ONAT (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
172. Reklamda görsel metafor kullanımı: Basın reklamı örneği The use of visual metaphors in advertising: Example of press advertising

BİLGE KARAMEHMET (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
173. Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerinde etkisi An advertising study about negative content and recall

DENİZ ÇAY (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SERDAR PİRTİNİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
174. Ülke imajının tüketici ürün kalite algısı üzerindeki rolü The role of country image on consumer product quality perception

CEYDA DENEÇLİ (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
175. KOBİ'lerin reklam tercihleri Advertisement preferences of small and medium enterprises

MUSTAFA KARA (2012). , Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
176. The suitability of brand extension for tea and sugar categories Marka genişlemesinin çay ve şeker kategorileri için uygunluğu

YUNÜS ELMAS (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. HAKKI PINAR KILIÇ
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
177. SMS reklamlarına yönelik tüketici tutumları oluşturan faktörler Factors that creates consumer attitudes towards SMS advertising

SABANUR KIRAÇ (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
178. Reklamda çocuk: Çocuğa yönelik olan ve olmayan ürünlerin tanıtıldığı gazete reklamlarında yer alan çocuğun temsil edilme biçimleri Child in advertisement: Representation manners of child in the newspaper advertisements where child?oriented and different products are exhibited

NİLAY AKGÜN AKAN (2012). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL İNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
179. Reklam mesajlarının etkililiğinde kaynağın fiziksel çekiciliğinin rolü The role of source?s physical attractiveness on the effectiveness of advertisement messages

UĞUR BAKIR (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
180. Hüzün uyandırıcı duygusal çekicilikli reklamların tüketici üzerindeki etkisi Effects of grief-stimulating emotional appeal advertising on consumers

AYSU BOZKURT (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HANDE BİLSEL ENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
181. Manipulative function of credit card advertisements in Turkey Türkiye'deki kredi kartı reklamlarının manipülatif etkisi

HALE NUR BAYRAKTAROĞLU (2011). , Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NECMİ ERDOĞAN
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , Sosyoloji
182. Erkek tüketicilerin romantik motivasyonlarının gösterişçi tüketim tercihlerine olan etkisi Effect of male consumers? romantic motivations on their conspicuous consumption preferences

NAZMİYE TUĞAY İLYASOĞLU (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
183. Türkiye'de viral reklam Viral marketing in Turkey

SİMGE TEZEL (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN SAKA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
184. Dış mekân grafiklerinin kentsel sunumu ve İstanbul örneği: 1980-2010 Urban presentation of outdoor graphics and Istanbul example: 1980-2010

AYŞE NESRİN AKÖREN (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN SÖZEN
Doktora   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık , Sanat Tarihi
185. Turizm reklamlarında stratejik duygu kullanımı ve marka algısı: Almanya ve Avustralya üzerinde deneysel bir çalışma The use of strategic emotion in tourism ads and brand perception: An experimental study on Germany and Australia

RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
186. Türkiye'nin uluslararası tanıtımında kültür sanat etkinliklerinin rolü ve önemi (uluslararası halk dansları festivallerinde Türk halk dansları toplulukları incelemesi) The role and importance of cultural and artistic activities on international promotion of turkey (Turkish folk dance groups at international festivals and shows

ENBİYA ÖZKAN (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜJDE KER DİNÇER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Turizm
187. Lüks kozmetik markalarının tercih edilmesinde marka denkliğinin etkisi The role of brand equity on the choice of luxury cosmetic brands

İDİL ODABAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİNEM YEYGEL ÇAKIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
188. Effectiveness of online advertising types: Comparison of banner ads and paid search ads Çevrimiçi reklam türlerinin etkinliği: Banner reklamları ve arama motoru reklamlarının kıyaslanması

MERT CANLI (2011). , Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN NASIR
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İşletme
189. GSM sektöründe televizyon reklamlarının satın alma davranışları üzerine etkisi The effects of television advertising on consumer behaviour in the GSM sector

MURAT KESEBİR (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖZGÜR ÇENGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
190. Tüketici toplumsallaşması ve reklamın rolü Consumer socialization and the role of advertisement

MUSTAFA MURAT ÜNSAL (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
191. MTV kanalında yayınlanan mobil teknoloji reklamları ve gençlik kültürü Broadcasting of mobile technology advertisements on MTV and youth culture

GİZEM CANDAN (2011). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜRRİYET KONYAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
192. Creativity in advertising Reklamda yaratıcılık

BURCU AKI (2011). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYSE BINAY
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
193. Sigara paketlerindeki birleşik uyarı etiktlerinin yol açtığı etkilere yönelik nitel bir inceleme A qualitative research on combined warning labels of cigarrette packs and its effects

SENA ZEYBEK (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
194. Aday imajının seçmen tercihi üzerine etkisi Yılmaz Büyükerşen örneği The effect of the candidate image in termes of voter choice the example of Yılmaz Büyükerşen

ALPER DÜNDAR (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİME GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler , Sosyoloji
195. Sosyal medya ortamı olarak Second Life'da yayınlanan reklamların marka bilinirliğindeki rolü The role of the commercials broadcasted in Second Life as a social media environment, in brand awareness

ÖZGE ULUĞ YURTTAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
196. Yerel üretim yapan KOBİ'lerde yeni ürün tanıtımlarında kullanılan medya araçlarının etkinliği üzerine bir çalışma A study on the efficiency of media tools used in new product promotions of locally manufacturing SMEs

ÇAĞATAY ENGÜR (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
197. İnternet ortamında alışveriş sitelerinin kurumsal kimlik tasarımlarının incelenmesi; bir kurumsal kimlik tasarımı Investing corporate identity design of shopping websites over internet: A corporate identity design

FATİH KURTCU (2011). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. NAMIK KEMAL SARIKAVAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
198. Reklam okuma biçimleri: Kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması The advertisement reading manner: A reception study about the effects of personel values

ATILIM ONAY (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
199. Reklamda absürtlüğün etkileri: Bilişsel tepkilerin yön verici rolü Effects of absurdity in advertising the mediating role of cognitive responses

İHSAN EKEN (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
200. Ergenlik çağındaki gençlere yönelik olarak yapılan sigara karşıtı reklamlarda korku çekiciliğinin kullanımı The use of fear appeal in anti-smoking advertisements aimed at adolescents

FERYAL ÇUBUKÇU (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık