151.
Teknolojik içerikli televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerine etkisi: Akdeniz Üniversitesi örneği
The impact of tchnological advertisin on consumer behaviour: A sample of Akdeniz University
MUSTAFA KİREMİTÇİOĞLU
(2012).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDÜLGANİ ARIKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
152.
Reklam iletilerinde mizah kullanımı: Öğeler, teknikler ve uygulama örnekleri
Use of humor in aadvertising: Elements, technics and examples of practice
OZAN KIRTAY
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. RENGİN KÜÇÜKERDOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
153.
Televizyon reklamlarında spor teması kullanımının marka tutumu üzerindeki etkisi
The effect of usage of sport theme on attitude on brands in Tv advertisements
GÖKHAN GÜLTEKİN
(2012).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDÜLGANİ ARIKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
154.
Reklam etiği: Türkiye örneğinde televizyon reklamları
Advertising ethics: The case of Turkish television advertisements
İBRAHİM ÇELİK
(2012).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
155.
Kültürel kimliğin oluşumunda reklamların rolü: Fransa'da yaşayan 3. nesil Türk göçmenlerin reklamları alımlaması
The role of advertisings on forming cultural identity: reception of advertisings by 3. generation Turkish immigrants living in France
BARIŞ KARA
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , Sosyoloji
|
|
|
156.
Siyasal reklamcılığın siyasal seçimler üzerindeki etkileri: Türkiye'de 2011 Genel Seçim sürecine ilişkin bir araştırma
Effects of political advertising upon political elections: Research about 2011 General Election process in Turkey
AYBİKE CAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZER KÖSEOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
157.
Semiotic analysis of woman image: A research in today's Istanbul outdoor advertisements
Kadın imgesinin göstergebilimsel analizi: Günümüz İstanbul'u açıkhava reklamlarında bir araştırma
DİDEM AŞCI
(2012).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
158.
Moda dergilerindeki reklamların psikanalitik çözümlenmesi
A psychoanalytic analysis of advertisements in fashion magazines
NİHAN İLHAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SERPİL AYGÜN CENGİZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Psikoloji , Reklamcılık
|
|
|
159.
Yazılı basında reklamların kullanımı gazete reklamları üzerine göstergebilimsel bir inceleme (Hürriyet, Sabah, Posta)
The usage of advertisements in print media: a semiotic analysis of newspapers advertisements
BİLGEHAN ÇAĞLAR
(2012).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BESİM YILDIRIM
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Reklamcılık
|
|
|
160.
Kazakistan 2007 seçim kampanyalarında gazete siyasal reklamları
The political advertising in the newspapers in the 2007 election campaign in Kazakhstan
MANSIYA ZORMANOVA
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAKİ CAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Siyasal Bilimler
|
|
|
161.
Postmodern süreçte üreten tüketici kavramı, reklam ve tanıtım sürecine tüketicinin etkileşimli olarak dahil edilmesi
At postmodern time producing consumer conception and interactively integrated concumers to advertisement and promotion process
İLKER ASLAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
162.
Tüketim toplumu ve marka yönetimi: Kişi markası olarak Michael Jackson
Consumer society and brand management: Michael Jackson as a brand
IŞIL ŞENOL
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
163.
Reklam müzikleri ve markaya olan etkisi
Effect of advertisement music on brand
DENİZ GÜVEN
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Müzik , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
164.
İnternet reklamları ve WOM stratejileri
Internet advertising and WOM strategies
EDA ÖZTÜRK
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
165.
Doğrudan tüketiciye yönelik reçetesiz ilaç reklamında üçüncü kişi etkisi: Doktor, Eczacı ve tüketici üzerine bir çalışma
Third person effect on direct-to-consumer non-prescription drug advertising: A study on Physician, Pharmacist and consumer
BERFU UTKAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
166.
İnternette dönüşen reklamın yeni türü: E-ticaret sektöründe viral reklam
Transformation of a new genre of advertising on the internet: Viral advertising in e-commerce sector
SEDEN SUNDURDU
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. G. SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
167.
Kurumlar arası sürdürülebilir rekabet üstünlüğü elde etmede reklamın rolü
The role of the advertisement for a sustainable competition among institutions
SERHAT SELEK
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
168.
Açıkhava reklamcılığında görsel iletişim tasarım öğeleri ve uygulama analizi
Visual communication design elements and application analysis in outdoor advertising
SADET GİZEM SAMUR
(2012).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. BARIŞ ATİKER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
169.
Yeni reklam mecrası ve satış mecrası olarak tablet cihazlar ve Türkiye'de tablet cihaz kullanımı
Tablet devices, as advertising screen and shopping channel efficiency and owerview of Turkish tablet device users? beahviors
KAMİL MEHMET ÖZKAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MURAT AKSER,ÖĞR. GÖR. İSMAİL HAKKI POLAT
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
170.
Reklam stratejisi oluşturma süreci ve açıkhava reklamlarında yeni medyanın kullanımı
Creating process of advertisement strategy and usage of new media in outdoor advertisements
YİĞİT TOLGA YARAL
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
171.
Gençlerin otorite algısı ile otorite figürü yer alan reklamlara yönelik tutumu arasındaki ilişki
The relationship between youth?s attitudes toward authority and authority figures in advertisement
ELİF CANAN ONAT
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
172.
Reklamda görsel metafor kullanımı: Basın reklamı örneği
The use of visual metaphors in advertising: Example of press advertising
BİLGE KARAMEHMET
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
173.
Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerinde etkisi
An advertising study about negative content and recall
DENİZ ÇAY
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SERDAR PİRTİNİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
174.
Ülke imajının tüketici ürün kalite algısı üzerindeki rolü
The role of country image on consumer product quality perception
CEYDA DENEÇLİ
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
175.
KOBİ'lerin reklam tercihleri
Advertisement preferences of small and medium enterprises
MUSTAFA KARA
(2012).
, Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
176.
The suitability of brand extension for tea and sugar categories
Marka genişlemesinin çay ve şeker kategorileri için uygunluğu
YUNÜS ELMAS
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. HAKKI PINAR KILIÇ
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
177.
SMS reklamlarına yönelik tüketici tutumları oluşturan faktörler
Factors that creates consumer attitudes towards SMS advertising
SABANUR KIRAÇ
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
178.
Reklamda çocuk: Çocuğa yönelik olan ve olmayan ürünlerin tanıtıldığı gazete reklamlarında yer alan çocuğun temsil edilme biçimleri
Child in advertisement: Representation manners of child in the newspaper advertisements where child?oriented and different products are exhibited
NİLAY AKGÜN AKAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL İNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
179.
Reklam mesajlarının etkililiğinde kaynağın fiziksel çekiciliğinin rolü
The role of source?s physical attractiveness on the effectiveness of advertisement messages
UĞUR BAKIR
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
180.
Hüzün uyandırıcı duygusal çekicilikli reklamların tüketici üzerindeki etkisi
Effects of grief-stimulating emotional appeal advertising on consumers
AYSU BOZKURT
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HANDE BİLSEL ENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
181.
Manipulative function of credit card advertisements in Turkey
Türkiye'deki kredi kartı reklamlarının manipülatif etkisi
HALE NUR BAYRAKTAROĞLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NECMİ ERDOĞAN
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık , Sosyoloji
|
|
|
182.
Erkek tüketicilerin romantik motivasyonlarının gösterişçi tüketim tercihlerine olan etkisi
Effect of male consumers? romantic motivations on their conspicuous consumption preferences
NAZMİYE TUĞAY İLYASOĞLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
183.
Türkiye'de viral reklam
Viral marketing in Turkey
SİMGE TEZEL
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN SAKA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
184.
Dış mekân grafiklerinin kentsel sunumu ve İstanbul örneği: 1980-2010
Urban presentation of outdoor graphics and Istanbul example: 1980-2010
AYŞE NESRİN AKÖREN
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN SÖZEN
Doktora
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık , Sanat Tarihi
|
|
|
185.
Turizm reklamlarında stratejik duygu kullanımı ve marka algısı: Almanya ve Avustralya üzerinde deneysel bir çalışma
The use of strategic emotion in tourism ads and brand perception: An experimental study on Germany and Australia
RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , Turizm
|
|
|
186.
Türkiye'nin uluslararası tanıtımında kültür sanat etkinliklerinin rolü ve önemi (uluslararası halk dansları festivallerinde Türk halk dansları toplulukları incelemesi)
The role and importance of cultural and artistic activities on international promotion of turkey (Turkish folk dance groups at international festivals and shows
ENBİYA ÖZKAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜJDE KER DİNÇER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Turizm
|
|
|
187.
Lüks kozmetik markalarının tercih edilmesinde marka denkliğinin etkisi
The role of brand equity on the choice of luxury cosmetic brands
İDİL ODABAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİNEM YEYGEL ÇAKIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
188.
Effectiveness of online advertising types: Comparison of banner ads and paid search ads
Çevrimiçi reklam türlerinin etkinliği: Banner reklamları ve arama motoru reklamlarının kıyaslanması
MERT CANLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN NASIR
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
189.
GSM sektöründe televizyon reklamlarının satın alma davranışları üzerine etkisi
The effects of television advertising on consumer behaviour in the GSM sector
MURAT KESEBİR
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖZGÜR ÇENGEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
190.
Tüketici toplumsallaşması ve reklamın rolü
Consumer socialization and the role of advertisement
MUSTAFA MURAT ÜNSAL
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
191.
MTV kanalında yayınlanan mobil teknoloji reklamları ve gençlik kültürü
Broadcasting of mobile technology advertisements on MTV and youth culture
GİZEM CANDAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜRRİYET KONYAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
192.
Creativity in advertising
Reklamda yaratıcılık
BURCU AKI
(2011).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYSE BINAY
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
193.
Sigara paketlerindeki birleşik uyarı etiktlerinin yol açtığı etkilere yönelik nitel bir inceleme
A qualitative research on combined warning labels of cigarrette packs and its effects
SENA ZEYBEK
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
194.
Aday imajının seçmen tercihi üzerine etkisi Yılmaz Büyükerşen örneği
The effect of the candidate image in termes of voter choice the example of Yılmaz Büyükerşen
ALPER DÜNDAR
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİME GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Siyasal Bilimler , Sosyoloji
|
|
|
195.
Sosyal medya ortamı olarak Second Life'da yayınlanan reklamların marka bilinirliğindeki rolü
The role of the commercials broadcasted in Second Life as a social media environment, in brand awareness
ÖZGE ULUĞ YURTTAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
196.
Yerel üretim yapan KOBİ'lerde yeni ürün tanıtımlarında kullanılan medya araçlarının etkinliği üzerine bir çalışma
A study on the efficiency of media tools used in new product promotions of locally manufacturing SMEs
ÇAĞATAY ENGÜR
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
197.
İnternet ortamında alışveriş sitelerinin kurumsal kimlik tasarımlarının incelenmesi; bir kurumsal kimlik tasarımı
Investing corporate identity design of shopping websites over internet: A corporate identity design
FATİH KURTCU
(2011).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. NAMIK KEMAL SARIKAVAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
198.
Reklam okuma biçimleri: Kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması
The advertisement reading manner: A reception study about the effects of personel values
ATILIM ONAY
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
199.
Reklamda absürtlüğün etkileri: Bilişsel tepkilerin yön verici rolü
Effects of absurdity in advertising the mediating role of cognitive responses
İHSAN EKEN
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
200.
Ergenlik çağındaki gençlere yönelik olarak yapılan sigara karşıtı reklamlarda korku çekiciliğinin kullanımı
The use of fear appeal in anti-smoking advertisements aimed at adolescents
FERYAL ÇUBUKÇU
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|