Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
251. Türkiye'de siyasal dergilerde ırkçı-ayrımcı söylemler Political magazines racist-discriminative discourses in Turkey

MEHTAP GÜNEŞ (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
252. Yatırımcı ilişkilerinde halkla ilişkilerin değeri: Kullanımlar & doyumlar yaklaşımı çerçevesinde bir araştırma The value of public relations in investor relations: A research in uses & gratification approach' frame

SEZİN İLBASMIŞ (2013). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
253. Stratejik çalışan ilişkileri: Türkiye Petrol Kimya ve Lastik İşçileri Sendikası (Petrol-İş) çalışan ilişkileri uygulamaları incelemesi Strategic employee relations: An investigation about strategic employee relations practices in Turkey Chemical Petroleum and Rubber Industry Workers Union

ÇİÇEK DOĞAN (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
254. Türkiye'de özel sektörde kurumsal sosyal sorumluluk anlayışına ilişkin bir araştırma A research on the private sector in Turkey related understanding of corporate social responsibility

NERMİN ALKAN (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
255. Sosyal devlet bağlamında yazılı basında sosyal sorumluluk kampanyaları: Hürriyet ve Milliyet gazeteleri Social responsibility campaigns as a part of a social state in the press: Hürriyet and Milliyet

SARP BAĞCAN (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BARIŞ DOSTER
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
256. Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama An application customer relationship management and telecommunications sector

FUNDA ATAR (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
257. Tanıtım faaliyetlerinin turizm hareketine etkisi ve Fethiye ilçesi örneği The affects of publicity activities on the movements of tourism sector and Fethiye' example

ZEHRA BURGUCU (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm
258. Örgütsel öğrenme ortamı oluşturmada kurumiçi iletişimin rolü Role of internal corporate communication in creating the organizational learning environment

HACI ÖMER ÜNALIR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖZDE YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
259. Denison'ın kurum kültürü modeli bağlamında iletişim memnuniyetinin kurumsal bağlılığa etkisi The effect of communication satisfaction to organizational commitment in the context of Denison's corporate culture model

BURCU EKER AKGÖZ (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
260. Kurum içi sosyal paydaşlar ve kurumsal itibar ilişkisi: Bir uygulama örneği Relation between inhouse social stakeholders and corporate reputation: A sample of implementation

HATİCE ÖZCAN (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
261. Küreselleşme sürecinde diyalog eksenli halkla ilişkiler: Turistik tüketicinin karar alma sürecine ilişkin ampirik bir çalışma Dialogue-oriented public relations in process of globalization: An empirical study of decision-making process of touristic consumer

EMEL TANYERİ (2013). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
262. Kurum içi iletişim sürecinde kadın yöneticiler teorik ve uygulamalı bir çalışma Women managers in internal communication process theoretical and empirical study

ZÜLFİYE ACAR (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
263. İşyerinde psikolojik şiddetin kurumsal iletişim iklimiyle ilişkisi The relationship of psychological violence at workplace with corporate communication climate

NURGÜL SOYDAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
264. Durumsal halkla ilişkiler modelinin STÖ'ne uygulanması:Türkiye örneği Application of situational model of public relations on non governmental organizations: Turkey model

FATMA GÜL TEKALPAN (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
265. Kamusal halkla ilişkiler: Türkiye'de bakanlıklar tarafından gerçekleştirilen kamusal halkla ilişkiler ve iletişim kampanyalarına yönelik bir araştırma Governmental public relations: A research on governmental public relations and communication campaigns which are carried out by ministries in Turkey

HATUN BOZTEPE (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
266. Sosyal medyada kişilerarası iletişim çatışmaları Interpersonal communication conflicts in social media

İREM KAMIŞOĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CINMAN SIMSEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
267. Türk ve Azerbaycan basınında Ermeni sorunu: 2009 - 2010 dönemindeki olaylarla ilgili Cumhuriyet ve Yeni Müsavat Gazeteleri üzerinden karşılaştırmalı bir içerik analizi

MELAHET HESENOVA (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
268. Türk kamuoyunda Dağlık Karabağ sorunu ve Türkiye Cumhuriyetinin Dağlık Karabağ politikası The Nagorno Karabakh problem on Turkish Public opinion and the Karabakh policy of Turkey Republic

Kamil SULEYMANOV (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN 24179079896
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
269. Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler :Bir uygulama (Gümüşhane belediyesi örneği) Public relations in local governments :A study (Example of Gümüşhane municipality)

ARZU KALAFAT ÇAT (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
270. Edward Lee Bernays'ın halkla ilişkiler uygulama örneklerine kitle psikolojisi açısından teorik bir bakış: Halkı aydınlatma komitesi, Lucky Strike Sigaraları Vevenida Saç Bonesi A theoric aspect of Edward Lee Bernays'public relation applications in terms of mass psychology

MELİNDA ERLEVENT (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
271. Sosyal medyanın yazılı basında gündem oluşturmadaki rolü (Örnek çalışma twitter) The role of social media in setting of press's agenda: Twitter case

GÜLCAN TOSUN (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATMA KAMİLOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
272. Halkla ilişkiler yönetiminde dijital dönüşüm Digital transformation in public relations management

KÜBRA GÖNÜL SARIYER (2013). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MURAT AKSER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
273. Çok satan kitapların uluslararası iletişim yönetimi International communication management of best-seller books

GÖRKEM İLDAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
274. Sosyal medyanın kriz iletişimi aracı olarak kullanımı Using social media as a crisis communication tool

CEYHUN BAYRAKTAR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
275. Yeni pazarlama stratejileri bağlamında butik pastacılık örneği A boutıque bakery sample in the context of new marketing strategıes

İLKNUR AYDIN (2013). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MİNE DEMİRTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
276. Türkiye'de sağlık hizmetlerinin yeniden yapılanması perspektifinden Sağlıkta Dönüşüm Programının (SDP) gazetelerdeki sunumu The presentation of Health Transformation Program (HTP) in newspapers from the perspective of restructuring health services in Turkey

ARZU KARASAÇ GEZEN (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
277. Marka farkındalığı yaratmada televizyon reklamlarında ünlü kullanımının rolü The role of using celebrities in tv commercials on creating brand awareness

SERBÜLENT TEZCAN (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE ÖYMEN DİKMEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
278. Sanal ortamda halkla ilişkiler yönetiminin insan kaynakları seçim, yerleştirme ve geliştirme süreçlerine etkisi The impact of public relations management in cyber space on human resources recruitment, placement and development processes

GÜL COŞKUN (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLAY BAŞOK YURDAKUL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
279. İşletmelerde kurumsal iletişim bağlamında web sayfaları (Örnek olay: Konya'da faaliyet gösteren işletmeler) Businesses in the context of corporate communications web pages (Case study: Businesses operating in Konya)

SEYFULLAH GÜMÜŞOK (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. ENDERHAN KARAKOÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
280. Halkla ilişkilerde meslekleşme olgusu: Kamu ve özel sektör karşılaştırmalı bir uygulama Professionalism fact at public relations: A public and private sector comparative appliance

GÜL SENA GÜVEN (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
281. Meşrulaştırma stratejilerine kurumsal iletişim açısından bir bakış Analysing legitimacy strategies from corporate communication perspective

NURDAN BAYRAKTAR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖZDE YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
282. Çok katlı pazarlama sistemi ve uygulamaları: Türkiye Avon Firması örneği Network marketing system and applications: Avon Company case of Turkey

PERVİN IŞIK (2013). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SELVA ERSÖZ KARAKULAKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
283. Dil ve söylem aracılığıyla yazılı basında şiddet kültürünün yeniden üretilmesi Reproduction of the culture of violence in print media via language and discourse

DUYGU ÇAVDAR (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
284. Halkla ilişkiler bağlamında kamu diplomasisi yönetimi: Türkiyenin kamu diplomasisindeki yetkinlik incelemesi Public diplomacy management in the context of public relations: [Competency review of Turkey's public diplomacy

ERGÜN KÖKSOY (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
285. Faydacı ve hedonik güdülerin mağazasız perakendeciliğe etkileri: Elektronik alışveriş üzerine bir araştırma

BEYZA NUR KALAYCI (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE ÖYMEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
286. Kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminde kullanılan mecraların tüketici tutumuna etkisi: Perakendecilik sektöründe bir araştırma The impact of corporate social responsibility communication media on consumer attitudes: A research in retailing sector

SELİN TÜRKEL (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
287. Popüler kültür ürünü olan Türk televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsili The representation of social identities in Turkish television series in regard to popular culture

ECE ÜNÜR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
288. Göçmen kimliği bağlamında kişilerarası iletişim dinamiklerinin incelenmesi: Türkiye'deki Balkan göçmenleri üzerine bir araştırma Analyzing interpersonal communication dynamics in the context of immigrant identity: A research on Balkan immigrants in Turkey

NAZİF BOZKURT (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Tarih , İletişim Bilimleri
289. Kurumsal itibar ve değer ilişkisi: GSM sektörüne ait tüketici yanlı bir araştırma; Turkcell örneği The relationship between corporate reputation and value: A research of consumer-side on GSM sector; the sample of Turkcell

MEHMET ALİ ŞAHİN (2013). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZCAN YAĞCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
290. Mobbing ve yazılı basındaki mobbing haberlerine yönelik bir alımlama çalışması A reception study on mobbing and mobbing news in printed media

DİLARA AKDENİZ (2013). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
291. Logonun kent markalaşmasına olan etkisi: Ege Bölgesi'nde yer alan şehirlerin logolarının görsel göstergebilimsel analizi The effect of logo on city branding: Visual semiotic analysis of logos of provinces in aegean region

BURAK KARABULUT (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HİDAYE AYDAN SİLKÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
292. Bir kurumsal iletişim stratejisi olarak kurumsal bloglar Corporate blogs as a corporate communications strategy

HALİT BULUTHAN ÇETİNTAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
293. Farklılıkların etkin yönetiminde kullanılan halkla ilişkiler stratejileri: Bir kamu kurumu olarak emniyet teşkilatı Public relations strategies in the effective management of differences: Police establishment as a public organization

MEHMET DEMAN DUMAN (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
294. Lüks markaların sosyal medya kullanımı: Facebook üzerine bir inceleme Luxury brands social medya use: A study on Facebook

SİMGE AKSU (2013). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
295. Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama The relation between perception of corporate citizenship and corporate image: An implementation on consumers

MERYEM OKUMUŞ (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
296. Dijital platformda sosyal markaların inşası: Markaların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma Building social brands on digital platforms:Research on social media usage of brands

DUYGU KOTAN TÜRKDEN (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
297. İnsan kaynaklarının geliştirilmesinde kültürlerarası eğitim Intercultural training in the development of human resources

FULDEN İNAL ZOREL (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
298. İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri yönetiminde paradigma değişikliği: Postmodern halkla ilişkiler The paradigm shift of management of client and media relations in communications consultancy agencies

DENİZ SAYDAM (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
299. Çok oyunculu çevrimiçi video oyunu oynayan bireylerde video oyunu bağımlılığı ve saldırganlık Video game addiction and aggression in massively multiplayer online game players

EDA FERLİGÜL ÇAKILCI (2013). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. H. ANDAÇ DEMİRTAŞ MADRAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Psikoloji , İletişim Bilimleri
300. Etkili liderliğin duygusal emek davranışları üzerindeki etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama The effectiveness of effective leadership on emotional labor behaviors: An application in service sector

MELİS AKBIYIK (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. GAYE ÖZDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler