Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
301. Çok oyunculu çevrimiçi video oyunu oynayan bireylerde video oyunu bağımlılığı ve saldırganlık Video game addiction and aggression in massively multiplayer online game players

EDA FERLİGÜL ÇAKILCI (2013). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. H. ANDAÇ DEMİRTAŞ MADRAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Psikoloji , İletişim Bilimleri
302. Etkili liderliğin duygusal emek davranışları üzerindeki etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama The effectiveness of effective leadership on emotional labor behaviors: An application in service sector

MELİS AKBIYIK (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. GAYE ÖZDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
303. Aldatıcı paketleme pratiği üzerine bir inceleme: Türkiye'deki kek paketleri örneği A research on deceptive packaging practice: The case of cake packages in Turkey

SEÇİL TOROS (2012). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İRFAN ERDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
304. İşgörenlerin şirket içindeki iletişimi ve kurum kültürü algısı Culture perception of corporation and the communication between personel in a company

SİBEL KULA (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
305. Sözlü ve sözsüz iletişimde liderlerin mesajları kullanımının itibar ve imaj yönetimine etkisi

BÜŞRA TÜRKSEZER (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜZELCİK URAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
306. Tarihsel açıdan halkla ilişkilerde iletişimin stratejik dönüşümü From historical perspective the strategic evolution of communication in public relations

TUĞÇE ERTEM (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
307. Sağlık iletişiminde mesaj tasarlamada kültürel faktörlerin rolü The role of cultural factors about designing a message in health communication

BANU KUMBASAR (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
308. Sağlık iletişimi kampanyalarının davranış değişikliği oluşturmadaki rolü: Türkiye'de son 15 yılda yapılmış olan kampanyalardan örnekler çerçevesinde bir değerlendirme The role of health communication campaigns in the generation of behavioral change: An evaluation within the framework of the examples of the campaigns carried out in the last 15 years in Turkey

FİGEN SABIRCAN (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
309. Sinema ve imaj üretimi: ABD ordusu ve Türk ordusunun 2000 sonrası filmlerdeki imajları üzerine bir karşılaştırma Cinema and ımage manufacturing: A comparison between ımages of us army and Turkish army on the films that featured after 2000

BERİS ARTAN (2012). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURAN YILDIZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
310. Dijital platformda sosyal medyanın stratejik kurumsal iletişime etkisi Strategic corporate communication impact of social media in digital platform

MİKAİL BAT (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Doktora   Türkçe   Bilim ve Teknoloji , Halkla İlişkiler , İşletme
311. Sosyal girişimcilik bağlamında halkla ilişkiler faaliyetleri: AKUT ve TOG örneğinde karşılaştırmalı bir inceleme Public relation activities in the context of social entrepreneurship: A comparative analysis in AKUT and TOG sampling

SİMGE ÜNLÜ (2012). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
312. Yerel yönetimlerde yeni medya uygulamaları ve halkla ilişkiler bir örnek olay olarak Tebriz Büyükşehir Belediyesi internet sitesi New media implementations and public relations in local administrations; Tabriz Metropolitan Municipality web site as a case study

MASOUD SAFARİ (2012). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURCAN TÖRENLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
313. KSS kampanyaları sunumunda reklam söylemi kullanımı ve toplumsal rıza üretimi Use of advertising discourse and social consent presentation of CSR generation campaigns

SERAP DUMAN (2012). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
314. Örgütsel imaj açısından sosyal sorumluluk projelerinin önemi ve yapılan uygulamalara ilişkin değerlendirmeler The importance of social responsibility projects in terms of organizational image and evaluations on performed applications

MERYEM SALAR (2012). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYHAN BİBER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
315. Ülke markası inşa sürecinde Türkiye'nin tanıtımı: Kurumlar, stratejiler ve uygulamalar Publicity of Turkey in the process of building nation brand: Institutes, strategies and applications

ALİ SERDAR EMRE (2012). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. G. SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
316. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin güven oluşturmadaki rolü; 2010-2011 Süper Lig'inde yaşanan şike krizi ve güven kaybı The role of public relations activities in creating trust: Match fixing crisis in 2010-2011 Turkish Super Leauge and loss of trust

ECEM HANBAY (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Spor
317. Marka özvarlığı ve reklam ilişkisi The relationship between brand equity and advertising

MEHMET ÜRGÜP (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SELAHATTİN GANİZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
318. Özel hastanelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin hizmet kalitesine ve müşteri memnuniyetine etkileri The effects of public relations on the service quality and customer pleausure in private hospitals

NEVİN BÖLÜKBAŞI (2012). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
319. Örgüt çalışanlarının duygusal zeka düzeyleri ve çatışma algıları (Erzurum Büyükşehir Belediyesi'ne yönelik bir uygulama) Levels of emotional intelligence of employees of organization and perceptions of conflict(An application for Erzurum Metropolitan Municipality)

TUBA GÖNÜL (2012). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
320. Halkla ilişkiler bakışı ile sosyal medyanın televizyon programlarına yansıması In a view of public relations; the reflections of TV programmes to social media

MÜGE SEYHAN (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
321. Halkla ilişkiler aracı olarak kurumsal dergiler: Selçuk Bakış dergisi örneği Corporate magazines as a public relations instrument: The case of "Selçuk Bakış" magazine

HAVVA NUR TARAKCI (2012). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
322. Nanoteknolojik ürünlerin tüketimine yönelik toplumsal farkındalık yaratma sürecinde halkla ilişkilerin rolü The role of public relations in creating societal awareness on consuming nanotech products

EBRU BELKIS GÜZELOĞLU (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN GÖZTAŞ
Doktora   Türkçe   Bilim ve Teknoloji , Halkla İlişkiler
323. Kırgızistan'da turizm sektörünün gelişmesinde halkla ilişkilerin rölü The role of public relations in tourism sector in Kyrgyzstan

RAUSHAN AZHİMADİNA (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm
324. Kurumsal sosyal sorumluluk ve aktivizm ilişkisinin araştırılması: Türkiye'de özel sektör, kurumsal sosyal sorumluluk ve aktivizm ilintisi Investigation of the relationship between corporate social responsibility and activism: Corporate social responsibility and activism relationship in the private sector in Turkey

NURAY YILMAZ SERT (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SERRA GÖRPE
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
325. Kurum içine dönük halkla ilişkiler faaliyetleri ve örnek kurum incelemesi Inhouse public relations activities and analysis of the institution

SİRİN TAHİR (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
326. Siyasi partilerin 12 Eylül 2010 Anayasa değişikliği referandumu kampanyaları örneğinde siyasetin kişiselleşmesi Personalization of politics an example of the political parties' campaigns of 12th September 2010 Constitation change

AYTUĞ MERMER (2012). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
327. İletişim ve sanat ilişkisi açısından İstanbul'daki özel müzelerin iletişim faaliyetlerine yönelik bir inceleme Relationship in terms of communication and the arts a review of communication activities of private museums in Istanbul

EVRİM HACI (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
328. İşletmelerde liderin zeka yönetimi yetkinliklerinin kurum içi iletişime yansıtılması The Reflection Of Leader's Intelligence Management Competencies To Corporate Corporation

MİRAY BEŞBUDAK (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
329. Çevre duyarlılığı ekseninde iletişim boyutuyla yeşil pazarlama Green marketing with the aspect of communication within scope of environmental awareness

SEVRA BERİVAN ERHAN (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
330. Postmodern tüketicinin değişen satın alma davranışı: İçgüdüsel alışveriş The changing buying behavior of the postmodern consumer: Impulse buying

PINAR KEZER (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FÜSUN TOPSÜMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
331. Kurumsal itibar katsayısı ve marka sadakati ilişkisi: Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren kurumlar üzerine bir araştırma The relationship between corporate reputation quotient and brand loyalty a research on the corporations operating in telecommunications sector

G. BANU DAYANÇ KIYAT (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
332. Halkla ilişkiler perspektifinden kurum imajının tüketici davranışına etkisi IKEA örneği From public relations perspective effect of corporate image to consumer behavior Ikea example

FULYA AYDIN (2012). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
333. Marka genişlemesinin kurumsal itibar üzerindeki rolü The role of brand extension on corporate reputation

SEVDA DENEÇLİ (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
334. Cumhuriyet Türkiye'sinde siyasal iktidarların benimsedikleri giyim tarzları ile ideolojileri arasındaki ilişkisellik ve siyasal içerikli giyim kodları arayışı The relationship between the clothing styles adopted by the political powers and their ideology and the search for dressing codes with political content

SAADET ZEYNEP VARLI (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
335. Işletmelerde kurumsal vatandaşlığın oluşturulmasında kurumsal iletişimin rolü The role of corporate communication in creating corporate citizenhip in business enterprieses

BAHAR ÖZKOÇ (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLAY BAŞOK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
336. Yerel yönetimlerde yurttaş katılımını geliştirmeye yönelik halkla ilişkiler: Kadıköy Belediyesi örneği Public relations for improving citizen participation in local governments: Kadıköy Municipality example

ÖZGÜR CANAN TAŞDAN (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
337. Kimlikliklerin inşasında kurumsal dergilerin rolü: Türk Yurdu ve Ülkü The role of organizational journals in the construction of identities: Türk Yurdu and Ülkü

AYŞE GÜL SONCU (2012). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. CENGİZ ANIK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
338. Children and consumption; identifying preschool children's consumption behavior with individual, environmental (family) and television viewing (advertisements) determinants Çocuklar ve tüketim; okul öncesi çocuklarının tüketim alışkanlıklarının bireysel, çevresel(aile) ve televizyon izleme(reklamlar) etkenleri ile tespiti

ÖZLEM AKBÜLBÜL (2012). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE BİNAY KURULTAY
Yüksek Lisans   İngilizce   Ev Ekonomisi , Halkla İlişkiler , Reklamcılık
339. Modern kent toplumunda Facebook ile yalnızlaşan gençlik: İstanbul Üniversitesi örneği Adolescence becoming lonely with Facebook in modern city society: An example of İstanbul University

TUBA NUR ŞİMŞEK (2012). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YEŞİM GÜÇDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
340. Bilgi yönetimine dayalı halkla ilişkiler çalışmaları: Erciyes Üniversitesi akademisyenleri örneği Knowledge management related public relations studies: An application sample on Erciyes University academians

ERDAL ŞENCAN (2012). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
341. Yerel yönetimler ve halkla iletişim Local government and public consultation

YASİN CEMAL GALATA (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YÜKSEL DEMİRKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
342. Halkla ilişkiler disiplini ve lobicilik: ABD'de gerçekleştirilen Türk ve Ermeni lobi faaliyetlerinin karşılaştırılmasına yönelik bir inceleme The disipline of public relations and lobbying: A review the comparison of Turkish and Armenian lobbies activities being realized in USA

AYNUR MEMMEDOVA (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
343. Uluslararası halkla ilişkiler yöntemi olarak kamu diplomasisi: Türkiye için bir model önerisi Public diplomacy as an international public relations method: A model suggestion for Turkey

GAYE ASLI SANCAR (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
344. Pazarlama halkla ilişkilerinde sosyal medya uygulamaları Uses of social media in marketing public relations

DİLARA KANTEMİR TOROS (2012). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
345. Türkiye'de eğitim alanında faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarının halkla ilişkiler uygulamaları Public relations practices of the education-centered nongovernmental organizations in Turkey

NİLÜFER PINAR KILIÇ (2012). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
346. Yerel seçimlerde seçmenlerin oy verme kararlarında etkili olan siyasal faktörlere ilişkin bir araştırma: Ankara örneği A research on political factors affecting voters' decision in local elections: A sample of Ankara

ESRA AYDIN (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
347. TSK'nın iletişim stratejisi içerisinde halkla ilişkilerin rolü ne olmalıdır? What should be the role of public relations in Turkish Military Forces' communication strategy?

ŞEREF UĞUR MAĞ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
348. Politik psikoloji bağlamında Ermeni kimliğinin siyasallaştırılması (Haytoug dergisi örneği) The politization of the Armenian identity: A study on political psychology (case study on Haytoug magazine)

BAHAR SENEM ÇEVİK ERSAYDI (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
349. Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan'ın lobicilik algısı Independent Turkish Community, Kazakhstan?s perception of lobbying

MALIKA ZHANBURSHINA (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
350. Yeni iletişim teknolojilerinden internet ve halkla ilişkilerdeki yerinin incelenmesi: Talas Belediyesi örneği Searching the internet from place of the public relations and internet which is a part of new technology: Sample of Talas Municipality

SÜLEYMAN ÇAVUŞ (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler