501.
Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarına yönelik bir araştırma
A research on public relations practice in hospitals
ÖZLEM BAHADIR
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
502.
Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma
Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University
ZUHAL GÖK DEMİR
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
503.
Sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler uygulamaları
Public relations action in health systems
SİNAN CANPOLAT
(2010).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ALTIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sağlık Kurumları Yönetimi , İşletme
|
|
|
504.
Marka yaratma ve yönetme sürecinde halkla ilişkilerin rolü
The role of public relations in the process of branding and brand management
SEVİ GÜLER
(2010).
, Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CANAN AY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
505.
Kurumsal iletişim yönetiminde halkla ilişkiler ajanslarının yeri
The role of public relation agencies in the corporate communication management
CAREN KARAKUŞ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
506.
Siyasal propaganda açısından televizyon haber programları (Örnek olay: 28 Şubat sürecinde Arena programı)
The television news magazines in terms of political propaganda (Case study: Arena program in the period of February 28th)
NURAYDIN ARİKAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Radyo-Televizyon , Siyasal Bilimler
|
|
|
507.
Kurtuluş Savaşı ve devrim yıllarında Mustafa Kemal Atatürk'ün iletişim yönetimi
Communication management of Mustafa Kemal Atatürk in the independence war and the years of revolution
NESLİHAN YOLÇU
(2010).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
508.
Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının halkla ilişkilerdeki yeri ve önemi
The place and importance of corporate social responsibility concept in public relations
HATUN BOZTEPE
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
509.
Sosyal kaygı düzeylerinin sosyal sorumluluk projeleri ile giderilmesi
Levels of social anxiety are aliminated through social responsibility project in the process of public relations
NAGİHAN TUFAN YENİÇIKTI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
510.
Siyasal elitler ve yerel siyasal hayat: Konya'da 1980 sonrası yerel siyasal elitler üzerine bir inceleme
Political elites and local political life: The examination about local political elites after 1980
MÜCAHİT SAMİ KÜÇÜKTIĞLI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BİROL AKGÜN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
511.
Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları
Reflections of postmodernism on branding
AÇELYA ÖZSEVİM
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
512.
Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet
Advertisement's symbolic violence in the context of postmedsern violence phenomena in postodern world
GÜLCAN UZUN
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
513.
Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği
From the perspective of political communications, role of textual and visual communication elements in the process of election campaigns: The sample ofUBPp at the 19th of April, 2009 Cyprus General Election
SİMGE KURBAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
514.
Bankacılıkta halkla ilişkiler
Public relations in banking
ELA RAŞA
(2010).
, Yapıldığı Yer: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Bankacılık , Halkla İlişkiler
|
|
|
515.
İlişki yönetimi bağlamında çalışan ilişkileri: Otel işletmesine yönelik bir araştırma
Employee relations in relationship management: A survey about hotel management
OZEN KIRANT YOZCU
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm
|
|
|
516.
Mükemmel halkla ilişkiler değişkenleri bağlamında Türkiye'de müze halkla ilişkileri
In the context excellent public relations variables museum public relations in Turkey
Ş.GÜZİN ILICAK AYDINALP
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
517.
Türkiye'de turizm endüstrisinde sosyal sorumluluk kampanyaları: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yeşil yıldız uygulaması ve Calista Otel örneği üzerine amprik bir çalışma
Social responsibility campaigns in tourism industry of Turkey: Green star application of T.R Culture and Tourism Ministry and an empiric study on Calista Hotel
ERTAN ÖZÇOBAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm , İletişim Bilimleri
|
|
|
518.
Siyasal iletişimde bir halkla ilişkiler e-ortamı olarak sosyal ağların kullanımı
Using of social networks as a public relations e-media in political communication
SEZİN BAYSAL
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN PİRA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
519.
Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi
Management Philosophy as a Creator of Values and Motivation in the Organizational Life
GULAIYM SHIGAIBAEVA
(2010).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
520.
Kıbrıs sorunu çözüm sürec?nde Annan Planı: K.K.T.C ve Kıbrıs Rum basınındaki yansımaları
The Annan Plan proposal in the process for the resolution of the Cyprus issue: The reflections on T.R.N.C and Greek Cypriot state media
ÜMMÜ ALTAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEZER AKARCALI
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
521.
Tüketici davranışlarındaki değişimin marka sadakatine yansıması
The reflections of change in consumer behavior on brand loyalty
BURCU ALNIAÇIK
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
522.
Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama
Public relations activities used to create brand loyalty: Event marketing
ESRA AKSÖZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
523.
İlköğretim okullarında çalışan öğretmen ve yöneticilerin örgütsel bağlılığı ile yöneticilerin öğretimsel liderlik ve dönüşümcü (transformasyonel) liderlik davranışları arasındaki ilişkilerin analizi
The analysis of relationships between teachers and managers of organizational commitment with educational and transformational leadership behaviours of managers in primary school
YURDAGÜL BALCI
(2009).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
524.
Termal turizm işletmelerinde reklamcılık ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir araştırma
Advertising and public relations aplications in thermal tourizm management: A practice
SEMİH BAĞANA
(2009).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALPARSLAN ÖZMEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Turizm
|
|
|
525.
Müzikal ve ritmik uygulamaların reklamın başarısı ve hatırlanma özelliği üzerindeki etkileri
The effects of musical and rhythmic applications on the success of commercials
EMİR CENK AYDIN
(2009).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET BÜLEND GÖKSEL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Müzik , İletişim Bilimleri
|
|
|
526.
Kırgızistan'daki dergi reklamlarında yer alan görsel ve yazılı öğeleri algılama biçimlerine göre Türkiye'deki Kırgızistan'lı gençlerde yüksek ve düşük bağlamlı kültürlerin incelenmesi
High and low context culture analyses on kyrgyzstani young people living in Turkey based on magazine advertisements sold in Kyrgyzstan
MEDERBEK DJUMABAEV
(2009).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
527.
Algılama yönetiminin tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Saha araştırması
Perception management's effect on consumer behavior: Field study
GÖZDE HAZER AKAN
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE İNAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
528.
Yeni iletişim teknolojilerinin halkla ilişkiler ve tanıtım alanında işlevselliği üzerine bir çalışma: İstanbul restaurants web sitesi incelemesi
A study upon the functionality of new communication technologies in the field of public relations: An analysis of a web site istanbulrestaurants.com
EZEL KAMÇILI
(2009).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
529.
Reklamda ulusal kimliğin kullanımı: Türkiye'de 2006 yılı televizyon reklamları üzerine bir araştırma
Usage of national identitiy in advertising: In 2006 a research on TV advertising in Turkey
ÖZLEM GÜNDÜZ KALAN
(2009).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. SERRA GÖRPE
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
530.
Moğolistan'da Türk imajı üniversite öğrencilerine yönelik alan araştırması
Image of Turks and Turkey in Mongolia
BUYANDELGER MUNKHBAYAR
(2009).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURAN YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
531.
Üniversitelerdeki halkla ilişkiler faaliyetleri: Akdeniz Üniversitesi ve İstanbul Bilgi Üniversitesi örnekleri
Public relations activities in universities: Examples of Akdeniz University and İstanbul Bilgi university
BİLGE NUR KARACA
(2009).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
532.
Sivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler
Non governmental organizations public relations
TAMER SÜLÜŞ
(2009).
, Yapıldığı Yer: NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYDIN GÜREL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
533.
İletişim boyutuyla yeşil pazarlama kavramı ve bir kampanya analizi
Green marketing with communication dimensions and an analysis of a campaign
PINAR ÖZHAN
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
534.
Alternatif pazarlama yöntemi olarak ağızdan ağıza pazarlamanın etkililiği üzerine bir sektör analizi
A sectoral analysis about the effectiveness of word of mouth marketing as an alternative marketing method
NİHAL TOROS
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
535.
Kurumsal kimlik ve imaj oluşturmada halkla ilişkilerin rolü ve önemi: Sivas Belediyesi uygulaması
The role and importance of public relations in creating corporate image and identity: Sivas Municipal application
EBRU KANGAL
(2009).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HAMZA ÇAKIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
536.
Örgüt kültürünün oluşturulmasında ve yerleştirilmesinde insan kaynaklarının rolü: Radisoon Sas Hotel, Ankara örneği
The role of human resources creating and emplacing organizational culture in organizations: Radisson Sas Hotel Ankara
AYŞEGÜL GÖÇER AKYÜZ
(2009).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
537.
2007 Genel Seçimlerinde Adalet ve Kalkınma Partisi'nin siyasal iletişim faaliyetleri ve mesaj stratejileri
Political communication activities and message strategies of The Justice and Development Party in 2007 General Elections
ADEM TOKAT
(2009).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BANU TERKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
538.
Marka konumlandırma sürecinde nedene dayalı pazarlamanın değerlendirilmesi: Bir uygulama örneği
The evaluation of cause related marketing in the concept of brand positioning process: An example of implementation
ERSEN CEMAL SONGİL
(2009).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BAŞAK SOLMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
539.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin kamuoyu önderlerine yönelik halkla ilişkiler çalışmaları: Davetiyeler aracılığıyla ölçümleme
Istanbul Metropolitan Municipality?s public relations toward opinion leaders: An analysis of invitation cards
AHU SAMAV UĞURSOY
(2009).
, Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DENİZ BAYRAKDAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
540.
Kurumsal itibar yönetiminde yeşil pazarlamanın yeri ve önemi
Implication and importance of green marketing in corporate reputation management
MELDA TUNCOĞLU
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
541.
Sosyal pazarlama yöntemi olarak karşılıklı yarar odaklı sponsorluk (neden ilişkili pazarlama) uygulamalarının tutumlar üzerine etkisi
The effects of transaction based sponsorship (cause-related marketing) practices on attitudes as a method of social marketing
PELİN HÜRMERİÇ
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
542.
Örgütsel bağlılığın geliştirilmesinde farklılık yönetimi
Diversity management in improving organizational commitment
AYŞEN TEMEL EĞİNLİ
(2009).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
543.
Zincir mağazaların yürüttüğü mağaza kartı uygulamalarının müşteri bağlılığına etkisi: İstanbul Avrupa yakası çalışması
Effects of the store card applications that chain stores have implemented on customer loyalty: A case of the Europeen side of İstanbul
LOKMAN İNCİRKUŞ
(2009).
, Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
544.
Halkla ilişkiler disiplini açısından spor kulüplerinde kurumsallaşma süreci: Fenerbahçe Spor Kulübü örneği
The institutionalization process for sport clubs in terms of Public Relation discipline: The case of Fenerbahçe Sports Club
ÖNDER KÖMÜR
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Spor , İşletme
|
|
|
545.
Türkiye'de internet ortamında toplumsal cinsiyetin kuruluşu: Bloglar
Construction of gender on the internet in Turkey: Blogs
PINAR ÇELEBİ
(2009).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA BAŞARAN ÖZDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
546.
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için etki bir halkla ilişkiler konseptinin teori ve metodolojisi
Naval forces command concept for public relations of impact theory and the methodology
MURAT MUSTAFA ÇALGIN
(2009).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
547.
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler üzerine karşılaştırmalı bir çalışma: Çatalca ve Nanterre belediyeleri
A comparative study about public relations on local administrations: Çatalca and Nanterre
ŞÜKRÜ ALPER YURTTAŞ
(2009).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. PELİN PINAR ÖZDEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
548.
İletişim kuramlarında hedef kitle konumlandırmalarının karşılaştırılması
Comparison of positioning of the audience within communication theories
MÜRVET ÇALIK
(2009).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
549.
Reklamlardaki imgelem gücünde yaşanan paradoksal olgular
Paradoxcial events and advertisement
EBRU DURDU
(2009).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
550.
Halkla ilişkiler alanında yıldırma (mobbing) araştırması
Mobbing research in public relation area
BEGÜMHAN ERZOR
(2009).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEHER ER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|