Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
401. Özel sağlık kuruluşlarında bir halkla ilişkiler uygulaması olarak internet kullanımı: Kayseri örneği üzerine bir çalışma The use of the internet in private healt institutions as a practice of public relations: A study on the example of Kayseri

SILA YILMAZ (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
402. Politik halkla ilişkiler faaliyetlerinden örgüt içi politik halkla ilişkiler: Ak Parti örneği Organisational politic public relations of political activities of public relations: Ak Parti model

TALAIBEK MUSABAEV (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
403. Gösterişçi tüketim üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma: Pamukkale Üniversitesi örneği A theoretical and applied study on conspicuous consumption: A sample from Pamukkale University

PINAR GÜNER (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERDAR ÖZTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
404. Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti The analysis of communication based activities in the process of city: İstanbul 2010 European capital of culture

BURCU VARLI (2011). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. PINAR ERASLAN YAYINOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
405. Halkla ilişkilerde yeni eğilimler: Sosyal medya New trends in public relations: Social media

PINAR ASLAN (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
406. Postmodernite bağlamında bireyselleşme ve marka ilişkisi: Sinema filmlerinde Starbucks Coffee tüketicilerinin kimlik analizi Individualization and brand relationship in postmodern context: Identity analiysis of Starbucks Coffee's consumers in movies

DİLGE KODAK (2011). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ OTAY DEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
407. Türkiye'de polis algısı ve algılama yönetimi Police perception and perception management in Turkey, a case study

SELİM KINACI (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
408. Çalışan personelin kurumsal imaj oluşumuna etkisi The effect of staff to the formation of corporate image

MUSTAFA BAL (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
409. Kurumsallaşma sürecinde halkla ilişkilerin rolü: İstanbul-Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ'leri üzerine araştırma The role of the process of institutionalization of public relations: A research on Istanbul, Ankara and Sivas SME's

ÖZLEM MÜTEVELLİOĞLU BEKKİ (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDA MENGÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
410. Belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin algılanması: Afyonkarahisar Belediyesi örneği Municipalite of public relations activies perceptions: An example of Municipalite Afyonkarahisar

KÜBRA YAMAN (2011). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF KARACA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
411. Kurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi: Kurumsal blog odaklı bir inceleme Social media management in corporate communication: A review focusing corporate blog

KORHAN MAVNACIOĞLU (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SERRA GÖRPE
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
412. Tüketim kültürü ve ideolojinin yeniden üretildiği bir alan olarak halkla ilişkiler yönetiminin eleştirel bir değerlendirmesi A critical account of public relations management as an area in the re-production of consumer culture and ideology

FUNDA YAĞLI (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
413. Sivil toplum kuruluşlarının kurumsal itibar yönetimi sürecinde halkla ilişkiler uygulamalarının rolü The role of the public relations practices in corporate reputation management process of non-governmental organizations

EYYUP AKBULUT (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
414. Sosyal medyada marka farkındalığı oluşturma Creating brand awareness in social media

HİCRAN BURCU YİĞİT (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
415. Örgütiçi kişilerarası iletişimde ikna ve izlenim yönetimi Persuasion and impression management in the interpersonal communication in organization

ASLI KASAR (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
416. Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması Evaluation af accelerated train crash?s reflections on newspapers, in the context of crisis communication

BAHADIR AYHAN (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. CANAN ÖZTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
417. Sağlık kurumlarında toplam kalite yönetimi ve müşteri (hasta ve hasta yakını) memnuniyetine etkisi üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma (Akdeniz Üniversitesi Hastanesi örneği) A theoretical and practical study on influence of total quality management and satisfaction of customer (patient and patien?s relative) in health institutions Akdeniz University Hospital sample

GÜLSÜM ERKAN (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
418. İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama The role of public relations in management of cultural diversity in the corporations and an application on the Turkey business

SEFA ERBAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. N.SERDAR SEVER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
419. Türkiye'de basın özgürlüğü ve demokrasi söylemi Discourse of press freedom and democracy in Turkey

FATİH DEĞİRMENCİ (2011). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ESER KÖKER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
420. Müzakere yönetim sürecinde kişilerarası iletişimin rolü ve önemine ilişkin bir değerlendirme An assesment of the role and importance of interpersonal communication in negotiation management process

ÇİSEL KALFA (2011). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
421. Büyük alışveriş merkezlerinin ideoloji ve tüketim ilişkisi çerçevesinde incelenmesi: Denizli örneği Investigation of big malls on the basis of ideology and consumption relation: Denizli instance

ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYHAN BİBER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
422. İyi niyet geliştirme aracı olarak sosyal sorumluluk: Jandarma Genel Komutanlığı toplumsal gelişime destek faaliyetleri örneği Social responsibility as a tool for goodwill development: Gendarmerie General Command of the social developmental support measures

MUSTAFA ÇINAR (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
423. Futbol endüstrisinde markalaşma ve bir ulusal futbol takımı analizi Branding in football industry and analysis of a football team

EBRU GÖZCÜ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
424. The factors affecting social network platform engagement for online information search and collection Online bilgi araştırması ve edinilmesi için sosyal mecralara bağlılığı etkileyen faktörler

ÇİĞDEM MUTLU (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. ELİF KARAOSMANOĞLU
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
425. TSK'nın iletişim stratejisi içerisinde halkla ilişkilerin rolü ne olmalıdır? What should be the role of public relations in Turkish Military Forces' communication strategy?

ŞEREF UĞUR MAĞ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
426. Politik psikoloji bağlamında Ermeni kimliğinin siyasallaştırılması (Haytoug dergisi örneği) The politization of the Armenian identity: A study on political psychology (case study on Haytoug magazine)

BAHAR SENEM ÇEVİK ERSAYDI (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
427. Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan'ın lobicilik algısı Independent Turkish Community, Kazakhstan?s perception of lobbying

MALIKA ZHANBURSHINA (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
428. Yeni iletişim teknolojilerinden internet ve halkla ilişkilerdeki yerinin incelenmesi: Talas Belediyesi örneği Searching the internet from place of the public relations and internet which is a part of new technology: Sample of Talas Municipality

SÜLEYMAN ÇAVUŞ (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
429. Kadın kimliğinin algılanmasında medyanın rolü The role of media at perception of women identity

HÜLYA İNCEKUL (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
430. Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University

ZUHAL GÖK DEMİR (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
431. Sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler uygulamaları Public relations action in health systems

SİNAN CANPOLAT (2010). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ALTIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sağlık Kurumları Yönetimi , İşletme
432. Marka yaratma ve yönetme sürecinde halkla ilişkilerin rolü The role of public relations in the process of branding and brand management

SEVİ GÜLER (2010). , Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CANAN AY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
433. Kurumsal iletişim yönetiminde halkla ilişkiler ajanslarının yeri The role of public relation agencies in the corporate communication management

CAREN KARAKUŞ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
434. Siyasal propaganda açısından televizyon haber programları (Örnek olay: 28 Şubat sürecinde Arena programı) The television news magazines in terms of political propaganda (Case study: Arena program in the period of February 28th)

NURAYDIN ARİKAN (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Radyo-Televizyon , Siyasal Bilimler
435. Kurtuluş Savaşı ve devrim yıllarında Mustafa Kemal Atatürk'ün iletişim yönetimi Communication management of Mustafa Kemal Atatürk in the independence war and the years of revolution

NESLİHAN YOLÇU (2010). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
436. Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının halkla ilişkilerdeki yeri ve önemi The place and importance of corporate social responsibility concept in public relations

HATUN BOZTEPE (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
437. Sosyal kaygı düzeylerinin sosyal sorumluluk projeleri ile giderilmesi Levels of social anxiety are aliminated through social responsibility project in the process of public relations

NAGİHAN TUFAN YENİÇIKTI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
438. Siyasal elitler ve yerel siyasal hayat: Konya'da 1980 sonrası yerel siyasal elitler üzerine bir inceleme Political elites and local political life: The examination about local political elites after 1980

MÜCAHİT SAMİ KÜÇÜKTIĞLI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BİROL AKGÜN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
439. Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları Reflections of postmodernism on branding

AÇELYA ÖZSEVİM (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
440. Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet Advertisement's symbolic violence in the context of postmedsern violence phenomena in postodern world

GÜLCAN UZUN (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
441. Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği From the perspective of political communications, role of textual and visual communication elements in the process of election campaigns: The sample ofUBPp at the 19th of April, 2009 Cyprus General Election

SİMGE KURBAN (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
442. Bankacılıkta halkla ilişkiler Public relations in banking

ELA RAŞA (2010). , Yapıldığı Yer: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Bankacılık , Halkla İlişkiler
443. İlişki yönetimi bağlamında çalışan ilişkileri: Otel işletmesine yönelik bir araştırma Employee relations in relationship management: A survey about hotel management

OZEN KIRANT YOZCU (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm
444. Mükemmel halkla ilişkiler değişkenleri bağlamında Türkiye'de müze halkla ilişkileri In the context excellent public relations variables museum public relations in Turkey

Ş.GÜZİN ILICAK AYDINALP (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
445. Türkiye'de turizm endüstrisinde sosyal sorumluluk kampanyaları: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yeşil yıldız uygulaması ve Calista Otel örneği üzerine amprik bir çalışma Social responsibility campaigns in tourism industry of Turkey: Green star application of T.R Culture and Tourism Ministry and an empiric study on Calista Hotel

ERTAN ÖZÇOBAN (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm , İletişim Bilimleri
446. Siyasal iletişimde bir halkla ilişkiler e-ortamı olarak sosyal ağların kullanımı Using of social networks as a public relations e-media in political communication

SEZİN BAYSAL (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN PİRA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
447. Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi Management Philosophy as a Creator of Values and Motivation in the Organizational Life

GULAIYM SHIGAIBAEVA (2010). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
448. Kıbrıs sorunu çözüm sürec?nde Annan Planı: K.K.T.C ve Kıbrıs Rum basınındaki yansımaları The Annan Plan proposal in the process for the resolution of the Cyprus issue: The reflections on T.R.N.C and Greek Cypriot state media

ÜMMÜ ALTAN (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEZER AKARCALI
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
449. Tüketici davranışlarındaki değişimin marka sadakatine yansıması The reflections of change in consumer behavior on brand loyalty

BURCU ALNIAÇIK (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
450. Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama Public relations activities used to create brand loyalty: Event marketing

ESRA AKSÖZ (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler