Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
51. Kadın dergilerinde sunulan kadın imgesinin feminist yaklaşım kavramlarıyla değerlendirilmesi The evaluation of woman image in woman's magazines with the notion of feminist approach

MELEK KURT AYYILDIZ (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
52. Duyularla marka parçalama üzerinden kavramsal bir analiz ve uygulama örnekleri A conceptual analysi̇s of ''Brand smashi̇ng wi̇th senses'' i̇ncludi̇ng practi̇ce examples

OLCAY KAPLAN (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
53. Hakla ilişkiler çalışmalarında ikna açısından döngü yönetiminin (Spin doctors) rolü The role of spin doctors in persuasion process of public relations

NAZAN GÜNAY (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜJDE KER DİNCER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
54. Siyasal iletişim bağlamında bir medya aracı olarak manipülasyon Manipulation as a tool in media with in the context of political communication

KADİR DEMİRKOL (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL POYRAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
55. Postmodern siyaset ve söylem: Siyasi parti lider söylemleri üzerine bir çalışma Postmodern politics and discourse: A study on the political party leader discourses

SÜLEYMAN GÜVEN (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURAN YILDIZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
56. E-ticarette müşteri ilişkileri yönetiminin önemi ve müşteri beklentilerine ilişkin bir uygulama The importance of customer relationships management in e-trade and an implementation relating to customer expectations

ZÜLKÜF TEKİN ERTEN (2015). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
57. Halkla ilişkiler ve medya ilişkisi çerçevesinde basın bültenlerinin gazetelerde haber olarak değerlendirilmesi: Zaman ve Hürriyet örneği Consideration of press releases as news sources in newspapers within the framework of relations between media and public relations: Cases of Zaman and Hurriyet dailies

SELİM BUDAK (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
58. Multilateral symmetrical communication approach for sustainable city brands Sürdürülebilir şehir markaları için çok yönlü simetrik iletişim yaklaşımı

ZEYNEP GENEL (2015). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. A. BANU BIÇAKÇI
Doktora   İngilizce   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
59. Zimbabwe'deki kalkınma örgütlerinin web sitesi içerik analizi A website content analysis of development organisations in Zimbabwe

TAWANDA CHARAMBA (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
60. Hizmet sektöründe çalışan büro personelinin sosyal medya kullanım alanları ve düzeylerinin iş doyumu üzerindeki etkilerinin belirlenmesi (Ankara ili uygulama örneği) Determi̇nati̇on of the effects on the work sati̇sfacti̇on for soci̇al medi̇a usage area and levels of the offi̇ce employees worki̇ng i̇n servi̇ce sector (Ankara province of appli̇cati̇on examples)

GÜLBAHAR TÜRKMENOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BURHAN ÇİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
61. Çatışma kuramları ve çözüm yolları çerçevesinde halkla ilişkiler rol ve fonksiyonları üzerine bir araştırma A study of the roles and functions of public relations from a perspective of conflict theories and resolution methods

TUĞÇE ERTEM ERAY (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Doktora   İngilizce   Halkla İlişkiler
62. Bir farklılaşma yolu olarak pazarlama iletişiminde etik unsurlar: Adil ticaret (Fairtrade) örneği Ethical issues in marketing communications for differentiation: The case of fairtrade

ŞEYHMUS DOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FÜSUN TOPSÜMER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
63. Sosyal medyanın pazarlama iletişiminde kullanılması Sosyal medyanin pazarlama i̇letişiminde kullanilmasi

AYSEL HASHİMZADA (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
64. Halkla ilişkiler perspektifinden kurumsal sürdürülebilirlik uygulamaları A public relation perspective on corporate sustainability practices

NİLÜFER GEVENOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
65. Yeni medya ve sanal ortamda halkla ilişkiler uygulamaları: İtibar yönetimi ve tüketici ilişkileri çerçevesinde bir inceleme Public relations practices in new media and virtual environment: A study in the framework of reputation management and consumer relations

NAFİSEH ZAFARMAND (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. TUĞBA ASRAK HASDEMİR
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
66. Vali ve kaymakamların halkla ilişkiler uygulamaları; Kütahya örneği Governors and district governors public relations practices; example of Kütahya

KENAN ÇİFTÇİ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
67. Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki The impact of reputation on brand value in context of consumer's opinion

UMUT CAN TEKAY (2015). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BANU BAYBARS HAWKS
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
68. Sosyal medya'da itibar yönetimi: Üniversiteler üzerine bir araştırma Reputation management on social media: A research on universities

MEHMET TOKATLI (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BİLGEHAN GÜLTEKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
69. Sosyal medyada izlenim yönetimi Impression management on social media

NESLİHAN ÖZMELEK TAŞ (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
70. Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü The role of the banks' culture and art sponsorship activities in the process of creating a positive corporate image

HALİL TAŞTEKİN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Bankacılık , Halkla İlişkiler
71. Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bilinirliğine katkısı: Çevre konulu sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik bir araştırma Social responsibility projects' affect on brand awareness: A research about enviromental social responsibility campaigns

İREM DALKIRAN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞİFA ELCİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
72. Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi Neuromarketi̇ng communi̇cati̇on as a new communi̇cati̇on method for mani̇pulati̇ng consumer behavi̇or

TURAN VALİYEVA (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT HAKKI AKIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
73. Bir ilişki yönetimi olarak halkla ilişkiler: Örgüt ve kamu ilişkilerinin çözümlenmesi Public relations management as a relationship: Analysis of the organization and public relations

ASLI İCİL TUNCER (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. M. BİLAL ARIK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
74. Sivil toplum kuruluşlarının itibarı:Türkiye'ye yönelik bir ölçek geliştirme çalışması The reputation of non-governmental organisations: A scale development study for Turkey

DİDEM ÇABUK (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
75. Siyasal iletişim faaliyetlerinin seçmenin oy verme davranışı üzerine etkisi; İstanbul örneği The impact of political communi̇cation actions on voting behavior; Axamples of İstanbul

ÜMİT UZUN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
76. Kamu yönetiminde halkla ilişkiler faaliyetleri: Türk Silahlı Kuvvetleri örneği Public relations activities in public administration: The example of Turkish Armed Forces

ERAY KARAMAN (2015). , Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ELİF YÜCETÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
77. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajının oluşumuna etkisi: Erciyes Üniversitesi örneği The effect of the formation to the organisation image of puplic relations activities: Erciyes University model

FUAT AYDIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERCAN YAVUZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
78. X ve Y kuşaklarının kurumsal iş hayatında insan kaynağı açısından stratejik yönetimi The strategic management of X and Y generations in corporate business life in terms of human resources

KÜBRA AYGENOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGE UĞURLU
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme
79. Edebi edebiyata karşı edepli edebiyat: Hidayet Romanlarında propaganda unsurlarının incelenmesi Moral fiction against literary fiction: The analysis of propaganda elements in Hidayet Novels

EBRU AKÇAY (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
80. Akademisyenlerin ve öğrencilerin gözünden üniversitelerdeki halkla ilişkiler eğitimi: Romanya ve Türkiye eğitim sistemlerinin karşılaştırılması Public relations education through the eyes of proffesors and students: Comparison of Romanian and Turkish education systems

İLKİN ESEN YILDIRIM (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
81. Sağlıkta şiddet haberlerinin basına yansıması Press reflections of violence news health

ÖZLEM DUĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
82. Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi Framing of social movements at social media: A discourse framing analysis regarding environment oriented ngos

HABİBE AKÇAY BEKİROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sosyoloji
83. Kişilerarası iletişimde kendini açma ve özsaygı ilişkisi The relationship between self - disclosure and self - esteem in interpersonal communication

EBRU ÇİTİL GÜREL (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
84. Yerel basın çalışanlarının sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine ampirik bir inceleme: Gaziantep yerel basını örneği An empirical research on the social media using habits of local media staff: Sample of Gaziantep province

BEKİR ÖKSÜZ (2015). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
85. Kent pazarlamasında iletişim yönetimiyle kentlilik bilincinin geliştirilmesi The improvement of urbanness consciousness by means of communication management in city marketing

BURCU ALTIPARMAK (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
86. Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü:Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme The role of publi̇c relati̇ons i̇n strategi̇c planni̇ng: A revi̇ew of state and foundationuni̇versi̇ti̇es

FUNDA YALÇIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
87. İnşaat şirketlerinin satış ofislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamalarının satış ve marka değeri yaratma süreçlerine etkileri Effects on brand value creation period of public relations practises which are executed in sale offices of construction companies

ERSİN AYDENİZ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. IŞIL ZEYBEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
88. Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union

TİRELO MOTHUPİ (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
89. Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi A model suggestion of extended consumer-based brand equity for special events

LEVENT ÖZKOÇAK (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
90. Halkla ilişkiler disiplininde bilimsel araştırmaların problematiği ile sektör sorunlarının korelatif analizi Correlative analysis of the problematic of scientific research in public relations, and industry issues

NEFİSE SELMA SERDAROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
91. Türkiye'de halkla ilişkiler ve medya sektörleri arasındaki ilişkiler bağlamında basın bültenlerinin ulusal medyaya yansımaları The reflections of press releases on national media in the context of interrelation between public relations and media sector in Turkey

DENİZ AKBULUT (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
92. Toplum destekli polisliğin suç önleme ve uygulamaları açısından incelenmesi An inquiry on community policing in terms of crime prevention and implementations

MURAT YAZGAN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEYLA ERCAN
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
93. Global pazara giren Batılı olmayan şirketlerin pazarlama amaçlı halkla ilişkileri Marketing public relations of non - Western companies in the global market

KATARİNA FUGOVA (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
94. Üniversitelerde halkla ilişkiler: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya uygulamaları üzerine bir değerlendirme Public relations in universities: An assessment about use of corporate web sites and social media

MUSTAFA YILMAZ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
95. Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi Political public relations implementations' influence on voter behavior of voting

EMEL TOZLU (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
96. Tüketicinin lüks markaları satın alma nedenlerine yönelik bir araştırma:Vakko örneği A study about the consumers reasons for buying luxury brands:Vakko case study

BÜŞRA AKSOY (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSELİ AYGÜL ALAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
97. Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı Usage of rhetorical figures in the political advertisements published in newspapers in Turkey

BURCU ZEYBEK (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. VEDAT DEMİR
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
98. Karşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin karşılaştırılması Wi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom

RUKİYE YILDIZ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN İŞCAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
99. Türk sporundaki şiddet olaylarının reklam ve PR aktiviteleri kullanarak değiştirebilme çalışması Study to change violence of Turkish sports using advertising and PR activities

YAVUZ GÜLAHMETOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
100. Viral pazarlamanın tüketici davranışları üzerine etkisi The effect of viral marketing on consumer behavior

DUYGU ÖZTÜRK (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CEMAL YÜKSELEN
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme