Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
401. Benetton'un global pazarlama yöntemi ve reklam politikası (inceleme)

YEŞİM ULUSU (1997). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÇEVİK URAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
402. Büyük otel işletmelerinde reklam faaliyetlerine ilişkin bir araştırma A Research of advertising activities at 5 star hotels

DEMET SARIOĞLU (1997). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YASEMİN ISSI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
403. Alternative advertisements on Turkish television channels Türk televizyon kanallarında yayınlanan alternatif reklamlar

ÖZLEM OKUR (1997). , Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE ÖNCÜ
Yüksek Lisans   İngilizce   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
404. Reklam-kültür ilişkisi ve 1980 sonrası Türk reklamcılığının kültür değişmelerine etkisi The Relations between advertisement and culture and after 1980`s Turkish advertisement impact upon cultural changes

SELAMİ ÜN (1996). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EDİBE SÖZEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji
405. Reklam ve halkla ilişkilerde kurumsal kimlik

MEHMET AK (1996). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ARİF ESİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
406. Tüketicilerin marka tercihine ilişkin tutumlarının belirlenmesinde reklamların rolü "Jean giyim üzerine ve Ege Üniversitesi gençliğine yönelik bir araştırma"

F.BELMA GÜNERİ (1996). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora   Türkçe   Giyim Endüstrisi , Reklamcılık , İşletme
407. Reklamda imaj oluşturmak ve ürünler arası rekabette reklamın yeri

BİLLUR SINMAZ (1995). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
408. Reklamın güdüleyici unsurları ve tüketici davranışlarında güdülemeye etki eden faktörler Motivation aspect of advertising and the factors of motivation in consumer behaviors

KUBİLAY UZAR (1995). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. YÜKSEL BİNGÖL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
409. A grubu seyahat acentelerinde reklam

CEMİL UÇMAK (1995). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MESUT SEZGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
410. 18.-19.yüzyılarda Rus resim sanatı

GÖNÜL UZELLİ (1995). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. A. GÜL İREPOĞLU
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Sanat Tarihi
411. Seyahat acentalarının organizasyon yapıları içerisindeki reklam kararının verilmesi ve reklam stratejisinin uygulanması

MELTEM ULUKAN (1994). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖZNUR YÜKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
412. Reklam çözümlemesine göstergebilimsel bir yaklaşım Eine Semiotische untersuchung der werbeanalyse

İSMAİL DEMİRBAĞ (1994). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YAVUZ ERKOÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
413. Dünyada ve Türkiye`de siyasal iletişimin demokratik topluma etkileri

EROL ÇANKAYA (1994). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET ALİ AĞAOĞULLARI
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
414. Gazete ve dergilerde reklam metni hazırlama yöntemleri ve Türkiye uygulaması

ALP SALDAMLI (1994). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DOĞAN YAŞAR AYHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
415. Basında reklam ve ilan (23-29 Aralık 1991 tarihleri arası Milliyet ve Cumhuriyet gazetelerinin reklam ve ilan gelirleri ile bunların dil ve şekil yönünden incelenmesi)

HAMZA ÇAKIR (1993). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ERSAN İLAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
416. Politik reklam ve İngiltere örneği

AYTEN GÖRGÜN (1993). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET NİYAZİ ÖKTEM
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
417. Reklam filmciliği

ZAFER ÖZDEN (1993). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZCAN ÖZAL
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
418. Kanaatlerin etkilenmesi sürecinde siyasal reklamcılık: 20 Ekim 1991 Genel Seçimlerinin incelenmesi

NESRİN DALKIRAN (1993). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. A. BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
419. 20 Ekim 1991 erken genel seçiminde Anajans'ın Refah Partisi için hazırladığı reklam kampanyası (Basın-yayın/ Televizyon/ Billboard)

AYTEKİN SAMİ ÖZEN (1993). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İLAL ERSAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
420. Reklamveren-ajans ilişkilerinin optimizasyonu süreci ve reklamverenlerin beklentilerine ilişkin bir saha araştırması

M.VEDAT GÜLER (1992). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. LEYLA ÖZDEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
421. Gelişen iletişim ve reklam metni yazarlığı

ZAFER ÖZDEMİR (1992). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURÇAY TÜRKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
422. Reklamda dil anlayışı (2 cilt)

ALEV EBİN (1992). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET NİYAZİ ÖKTEM
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
423. Kadın ve reklam: Kadınca ile Kadın ve Aile dergilerinde kadın imgeleri kullanılan reklamların karşılaştırmalı eleştirel bir analizi

NİLGÜN KÜÇÜK TUTAL (1992). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. OYA TOKGÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
424. Uluslararası reklamcılık

RÜVEYDE AKYÜREK (1992). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET NİYAZİ ÖKTEM
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
425. Türkiye'de toplumsal değişim süreci içerisinde kadının yeri ve 1945-1960 yılları arası basın reklamlarında kadın imajının kullanımı

ORHAN EMEK (1992). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURÇAY TÜRKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
426. Reklamın öyküsü The Story of advertising

KAZIM TEKİN (1991). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BENER KARAKARTAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
427. Reklam etkinliğinin ölçülmesi ve Türkiye'deki uygulamalar üzerine bir araştırma

ATAHAN CANBOLAT (1991). , Yapıldığı Yer: ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA MAZLUM
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
428. Reklam ajanslarının organizasyonu ve yönetimi

IŞIN SOYSAL (1991). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BEYZA FURMAN(OBA)
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
429. TV reklamlarının özellikleri ve hatırlanma üzerine etkileri

MÜGE PÖĞÜN (1991). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. A. BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
430. Reklamın ekonomik verimlilik üzerindeki etkisi ve televizyon reklamları

MÜGE AKÇAY (1991). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET YÖRÜK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
431. Reklamcılık ve aldatıcı-yanıltıcı reklamlara getirilen sınırlamalar

OKTAY DEMİRTAŞ (1991). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
432. Türkiye'de reklamcılığın gelişimi ve bu gelişim içerisinde İzmir reklamcılığının yeri

F.BELMA GÜNERİ (1991). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
433. Bir iletişim süreci olarak reklam ve tüketicinin, reklam iletisini net algılamasına yönelik bir araştırma

NEHVAN VAROL (1991). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. TANIL KILINÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
434. Çocuklara yönelik reklamların etkileri ve bir araştırma

NURHAN ZEYNEP TOSUN (1991). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ZAFER KESEBİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
435. Yönetimde reklam kararlarına kuramsal ve uygulamalı yaklaşımlar-Kayseri ili uygulaması

NEŞE İKBAL ŞEN (1990). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
436. Postayla reklam ve etkilerinin ölçümü Türk ilaç sanayiinde bir uygulama

SELÇUK YELES (1990). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Doktora   Türkçe   Reklamcılık
437. Televizyon reklamlarının halkın tüketim eğilimine etkisi

SELAHADDİN YASAK (1990). , Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. YILDIRAY ARSAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
438. Reklamcılık ve Türk bankacılık sektörü içindeki yeri; banka reklamlarının mevduat üzerindeki etkisi

H.İBRAHİM AKMEHMET (1990). , Yapıldığı Yer: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞENUR ÖKTEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
439. Kurumsal reklamcılık açısından örnek olay incelemesi (Halk Bankası reklam uygulaması)

BAHİR GÜNEŞ TÜRKÖZER (1990). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN İNCEOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
440. Reklam ajanslarının iletişim süreci içindeki yeri, organizasyon yapıları ve fonksiyonları

OKŞAN YILMAZ (1990). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
441. Türkiye'de televizyon reklamlarında gerginlik yaratıcı stratejiler ve unsurlar

AZİZ BAL (1990). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET KÜÇÜKKURT
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
442. Reklamın toplum üzerindeki etkileri

NERİMAN ENER (1990). , Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. TUNCER TOKOL
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
443. Siyasal iletişimde dönüşümler; yeni bir olgu: Siyasal reklamlar

Ö.MELİH NEDİMOĞLU (1990). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN İNCEOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
444. Aldatıcı reklamların yapısı, özellikleri ve denetlenmesi

SELMA ŞERMET (1989). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
445. Aldatıcı-yanıltıcı reklamlara karşı tüketicinin korunması

OYA ŞAHİN (1989). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. CUMHUR ÖZAKMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
446. Türkiye'de reklam ve reklam ajansları

NURHAN ZEYNEP TOSUN (1989). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İSMET GİRİTLİ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
447. Reklam etkinliğini ölçmede kullanılan yöntemler ve bir uygulama

SEVİNÇ BİLİR(SEFEROĞLU) (1989). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
448. Reklam kampanyasında post-test

ÖZLEM ULUÇAY (1989). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YAVUZ ODABAŞI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
449. Reklam stratejisinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama

ÜMİT DOBRUCALI (1989). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
450. Medya planlamasında basın, radyo ve TV'nin karşılıklı ağırlıkları

H.GÜLSEREN USER (1989). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık