Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
501. Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarına yönelik bir araştırma A research on public relations practice in hospitals

ÖZLEM BAHADIR (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
502. Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University

ZUHAL GÖK DEMİR (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
503. Sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler uygulamaları Public relations action in health systems

SİNAN CANPOLAT (2010). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ALTIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sağlık Kurumları Yönetimi , İşletme
504. Marka yaratma ve yönetme sürecinde halkla ilişkilerin rolü The role of public relations in the process of branding and brand management

SEVİ GÜLER (2010). , Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CANAN AY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
505. Kurumsal iletişim yönetiminde halkla ilişkiler ajanslarının yeri The role of public relation agencies in the corporate communication management

CAREN KARAKUŞ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
506. Siyasal propaganda açısından televizyon haber programları (Örnek olay: 28 Şubat sürecinde Arena programı) The television news magazines in terms of political propaganda (Case study: Arena program in the period of February 28th)

NURAYDIN ARİKAN (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Radyo-Televizyon , Siyasal Bilimler
507. Kurtuluş Savaşı ve devrim yıllarında Mustafa Kemal Atatürk'ün iletişim yönetimi Communication management of Mustafa Kemal Atatürk in the independence war and the years of revolution

NESLİHAN YOLÇU (2010). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
508. Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının halkla ilişkilerdeki yeri ve önemi The place and importance of corporate social responsibility concept in public relations

HATUN BOZTEPE (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
509. Sosyal kaygı düzeylerinin sosyal sorumluluk projeleri ile giderilmesi Levels of social anxiety are aliminated through social responsibility project in the process of public relations

NAGİHAN TUFAN YENİÇIKTI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
510. Siyasal elitler ve yerel siyasal hayat: Konya'da 1980 sonrası yerel siyasal elitler üzerine bir inceleme Political elites and local political life: The examination about local political elites after 1980

MÜCAHİT SAMİ KÜÇÜKTIĞLI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BİROL AKGÜN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
511. Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları Reflections of postmodernism on branding

AÇELYA ÖZSEVİM (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
512. Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet Advertisement's symbolic violence in the context of postmedsern violence phenomena in postodern world

GÜLCAN UZUN (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
513. Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği From the perspective of political communications, role of textual and visual communication elements in the process of election campaigns: The sample ofUBPp at the 19th of April, 2009 Cyprus General Election

SİMGE KURBAN (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
514. Bankacılıkta halkla ilişkiler Public relations in banking

ELA RAŞA (2010). , Yapıldığı Yer: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Bankacılık , Halkla İlişkiler
515. İlişki yönetimi bağlamında çalışan ilişkileri: Otel işletmesine yönelik bir araştırma Employee relations in relationship management: A survey about hotel management

OZEN KIRANT YOZCU (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm
516. Mükemmel halkla ilişkiler değişkenleri bağlamında Türkiye'de müze halkla ilişkileri In the context excellent public relations variables museum public relations in Turkey

Ş.GÜZİN ILICAK AYDINALP (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
517. Türkiye'de turizm endüstrisinde sosyal sorumluluk kampanyaları: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yeşil yıldız uygulaması ve Calista Otel örneği üzerine amprik bir çalışma Social responsibility campaigns in tourism industry of Turkey: Green star application of T.R Culture and Tourism Ministry and an empiric study on Calista Hotel

ERTAN ÖZÇOBAN (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm , İletişim Bilimleri
518. Siyasal iletişimde bir halkla ilişkiler e-ortamı olarak sosyal ağların kullanımı Using of social networks as a public relations e-media in political communication

SEZİN BAYSAL (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN PİRA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
519. Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi Management Philosophy as a Creator of Values and Motivation in the Organizational Life

GULAIYM SHIGAIBAEVA (2010). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
520. Kıbrıs sorunu çözüm sürec?nde Annan Planı: K.K.T.C ve Kıbrıs Rum basınındaki yansımaları The Annan Plan proposal in the process for the resolution of the Cyprus issue: The reflections on T.R.N.C and Greek Cypriot state media

ÜMMÜ ALTAN (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEZER AKARCALI
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
521. Tüketici davranışlarındaki değişimin marka sadakatine yansıması The reflections of change in consumer behavior on brand loyalty

BURCU ALNIAÇIK (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
522. Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama Public relations activities used to create brand loyalty: Event marketing

ESRA AKSÖZ (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
523. İlköğretim okullarında çalışan öğretmen ve yöneticilerin örgütsel bağlılığı ile yöneticilerin öğretimsel liderlik ve dönüşümcü (transformasyonel) liderlik davranışları arasındaki ilişkilerin analizi The analysis of relationships between teachers and managers of organizational commitment with educational and transformational leadership behaviours of managers in primary school

YURDAGÜL BALCI (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
524. Termal turizm işletmelerinde reklamcılık ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir araştırma Advertising and public relations aplications in thermal tourizm management: A practice

SEMİH BAĞANA (2009). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALPARSLAN ÖZMEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Turizm
525. Müzikal ve ritmik uygulamaların reklamın başarısı ve hatırlanma özelliği üzerindeki etkileri The effects of musical and rhythmic applications on the success of commercials

EMİR CENK AYDIN (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET BÜLEND GÖKSEL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Müzik , İletişim Bilimleri
526. Kırgızistan'daki dergi reklamlarında yer alan görsel ve yazılı öğeleri algılama biçimlerine göre Türkiye'deki Kırgızistan'lı gençlerde yüksek ve düşük bağlamlı kültürlerin incelenmesi High and low context culture analyses on kyrgyzstani young people living in Turkey based on magazine advertisements sold in Kyrgyzstan

MEDERBEK DJUMABAEV (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
527. Algılama yönetiminin tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Saha araştırması Perception management's effect on consumer behavior: Field study

GÖZDE HAZER AKAN (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE İNAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
528. Yeni iletişim teknolojilerinin halkla ilişkiler ve tanıtım alanında işlevselliği üzerine bir çalışma: İstanbul restaurants web sitesi incelemesi A study upon the functionality of new communication technologies in the field of public relations: An analysis of a web site istanbulrestaurants.com

EZEL KAMÇILI (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
529. Reklamda ulusal kimliğin kullanımı: Türkiye'de 2006 yılı televizyon reklamları üzerine bir araştırma Usage of national identitiy in advertising: In 2006 a research on TV advertising in Turkey

ÖZLEM GÜNDÜZ KALAN (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. SERRA GÖRPE
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
530. Moğolistan'da Türk imajı üniversite öğrencilerine yönelik alan araştırması Image of Turks and Turkey in Mongolia

BUYANDELGER MUNKHBAYAR (2009). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURAN YILDIZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
531. Üniversitelerdeki halkla ilişkiler faaliyetleri: Akdeniz Üniversitesi ve İstanbul Bilgi Üniversitesi örnekleri Public relations activities in universities: Examples of Akdeniz University and İstanbul Bilgi university

BİLGE NUR KARACA (2009). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
532. Sivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler Non governmental organizations public relations

TAMER SÜLÜŞ (2009). , Yapıldığı Yer: NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDIN GÜREL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
533. İletişim boyutuyla yeşil pazarlama kavramı ve bir kampanya analizi Green marketing with communication dimensions and an analysis of a campaign

PINAR ÖZHAN (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
534. Alternatif pazarlama yöntemi olarak ağızdan ağıza pazarlamanın etkililiği üzerine bir sektör analizi A sectoral analysis about the effectiveness of word of mouth marketing as an alternative marketing method

NİHAL TOROS (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
535. Kurumsal kimlik ve imaj oluşturmada halkla ilişkilerin rolü ve önemi: Sivas Belediyesi uygulaması The role and importance of public relations in creating corporate image and identity: Sivas Municipal application

EBRU KANGAL (2009). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HAMZA ÇAKIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
536. Örgüt kültürünün oluşturulmasında ve yerleştirilmesinde insan kaynaklarının rolü: Radisoon Sas Hotel, Ankara örneği The role of human resources creating and emplacing organizational culture in organizations: Radisson Sas Hotel Ankara

AYŞEGÜL GÖÇER AKYÜZ (2009). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
537. 2007 Genel Seçimlerinde Adalet ve Kalkınma Partisi'nin siyasal iletişim faaliyetleri ve mesaj stratejileri Political communication activities and message strategies of The Justice and Development Party in 2007 General Elections

ADEM TOKAT (2009). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BANU TERKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
538. Marka konumlandırma sürecinde nedene dayalı pazarlamanın değerlendirilmesi: Bir uygulama örneği The evaluation of cause related marketing in the concept of brand positioning process: An example of implementation

ERSEN CEMAL SONGİL (2009). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BAŞAK SOLMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
539. İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin kamuoyu önderlerine yönelik halkla ilişkiler çalışmaları: Davetiyeler aracılığıyla ölçümleme Istanbul Metropolitan Municipality?s public relations toward opinion leaders: An analysis of invitation cards

AHU SAMAV UĞURSOY (2009). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DENİZ BAYRAKDAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
540. Kurumsal itibar yönetiminde yeşil pazarlamanın yeri ve önemi Implication and importance of green marketing in corporate reputation management

MELDA TUNCOĞLU (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
541. Sosyal pazarlama yöntemi olarak karşılıklı yarar odaklı sponsorluk (neden ilişkili pazarlama) uygulamalarının tutumlar üzerine etkisi The effects of transaction based sponsorship (cause-related marketing) practices on attitudes as a method of social marketing

PELİN HÜRMERİÇ (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
542. Örgütsel bağlılığın geliştirilmesinde farklılık yönetimi Diversity management in improving organizational commitment

AYŞEN TEMEL EĞİNLİ (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
543. Zincir mağazaların yürüttüğü mağaza kartı uygulamalarının müşteri bağlılığına etkisi: İstanbul Avrupa yakası çalışması Effects of the store card applications that chain stores have implemented on customer loyalty: A case of the Europeen side of İstanbul

LOKMAN İNCİRKUŞ (2009). , Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
544. Halkla ilişkiler disiplini açısından spor kulüplerinde kurumsallaşma süreci: Fenerbahçe Spor Kulübü örneği The institutionalization process for sport clubs in terms of Public Relation discipline: The case of Fenerbahçe Sports Club

ÖNDER KÖMÜR (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Spor , İşletme
545. Türkiye'de internet ortamında toplumsal cinsiyetin kuruluşu: Bloglar Construction of gender on the internet in Turkey: Blogs

PINAR ÇELEBİ (2009). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA BAŞARAN ÖZDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
546. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için etki bir halkla ilişkiler konseptinin teori ve metodolojisi Naval forces command concept for public relations of impact theory and the methodology

MURAT MUSTAFA ÇALGIN (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
547. Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler üzerine karşılaştırmalı bir çalışma: Çatalca ve Nanterre belediyeleri A comparative study about public relations on local administrations: Çatalca and Nanterre

ŞÜKRÜ ALPER YURTTAŞ (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. PELİN PINAR ÖZDEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
548. İletişim kuramlarında hedef kitle konumlandırmalarının karşılaştırılması Comparison of positioning of the audience within communication theories

MÜRVET ÇALIK (2009). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
549. Reklamlardaki imgelem gücünde yaşanan paradoksal olgular Paradoxcial events and advertisement

EBRU DURDU (2009). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
550. Halkla ilişkiler alanında yıldırma (mobbing) araştırması Mobbing research in public relation area

BEGÜMHAN ERZOR (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEHER ER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler