Turizm için arama sonuçları Arama sonucu: 1914
401. Turizmde bilgisayarlı havayolu rezervasyon ve biletleme sertifika eğitim programının algılanan kalite boyutlarının belirlenmesi The determination of perceived quality dimensions of computerized airline reservation and ticketing certificate training programme in tourism

OSMAN ÇULHA (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ERALP ÇOLAKOĞLU
Doktora   Türkçe   Turizm
402. Gelişmekte olan ülkelerde sürdürülebilir turizm politikaları ve toplumsal katılım ilişkisinin kurumsal bakış açısıyla incelenmesi: Türkiye örneği Examining the relationship between sustainable tourism policies and community participation from an institutional perspective in developing countries: The case of Turkey

EYÜP KARAYILAN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞEHNAZ DEMİRKOL
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
403. Araç kiralama sektöründe rekabet belirleyicilerinin işletme performansına etkisi: Turizm destinasyonlarında bir araştırma Impact of competition determinants in car rental sector on operation performance : A research in tourism destinations

BAYRAM AKAY (2014). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OĞUZ TÜRKAY
Doktora   Türkçe   Turizm
404. Destinasyon aidiyeti oluşturulmasında destinasyon imajının ve kişiliğinin rolü: Kış turizmi örneği (Palandöken Kayak Merkezi) The role of destination image and personality on establishing the destinastion attachment: The case of winter tourism (Palandöken Ski Center)

İLKER TÜRKERİ (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN SAĞLIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
405. Sessizleşen örgütlerde öz yeterlilik algısının rolü: Alanya'daki konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma The role of self efficacy perception in silencing organization: A study on accommodation enterprises in Alanya

AYSEN ERCAN (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ENGİN ÜNGÜREN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
406. Kızkalesi'nin turizm destinasyonu olarak marka algısı Brand concept of Kızkalesi as a destination of tourism

NAZLI ÇETİN (2014). , Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KAMİL UNUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
407. Isparta ili Sütçüler ilçesi turizm potansiyelinin kırsal kalkınma açısından değerlendirilmesi ve yerel halkın rolü The tourisim potential of the province of Isparta Sütçüler rural development evaluating and the role of local people

İPEK ÜNAL (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ YAYLI
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
408. İnanç turizminin turistik destinasyon pazarlamasındaki yeri ve önemi: Göbekli Tepe örneği The place and importance of faith tourism in tourist destination marketing: The example of Göbekli Tepe

TOLGA FAHRİ ÇAKMAK (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
409. Otel işletmelerinin yiyecek içecek bölümü çalışanlarında tükenmişlik sendromu: Kuşadası örneği The burnout syndrome of food and beverage department employees in hotel: The case of Kuşadası

MELTEM KIRKAN (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÜLKER ÇOLAKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
410. Türkiye imajının turizm talebine etkisi: Arap turistler üzerine bir araştırma The impact of Turkey's image on tourism demand: A case study for Arap tourist visiting Turkey

ANAR ALİYEV (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KURBAN ÜNLÜÖNEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
411. Alman, İngiliz ve Hollandalı turistlerin algıladığı alışveriş değeri ve memnuniyetlerine etkisi: Antik Side örneği Perceived shopping value of German, British and Dutch tourists and the effect of satisfaction: A case of the Antique Side

NESLİ ÇÖMEN (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TAHİR ALBAYRAK
Yüksek Lisans   İngilizce   Turizm , İşletme
412. Kültürel farklılıkların yönetiminde kültürel zekânın rolüne ilişkin konaklama işletmelerinde bir araştırma A research on the role of cultural intelligence in the management of cultural differences in hospitality industry

ASLI ERSOY (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. V. RÜYA EHTİYAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
413. Turizmde ürün farklılaştırılmasında sualtı kültürel miras alanlarının turizm ürünü olarak kullanımı, replika gemi batığı projesi: Side örneği Product differentiation in tourism that using of underwater cultural heritage areas as tourism product, a project of replica shipwreck: Example of Side

ÇAĞLAR BİDECİ (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIRIM YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
414. Yerel yemek tüketim motivasyonlarının turistlerin tekrar ziyaret niyetlerine etkisi: Gaziantep'i ziyaret eden yerli turistler üzerine bir araştırma The effect of tourists' local food consumption motivation on revisit intention:A study on domestic tourists in Gaziantep

SELMAN BAYRAKCI (2014). , Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRKAN AKDAĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
415. Kent yerleşimcilerinin turizm pazarlamasına yönelik tutumunu etkileyen faktörler: Erzurum ili örneği The factors influencing residents' attitudes towards tourism marketing : The case of Erzurum

BÜŞRA SÖNMEZ (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
416. Aksaray-Ihlara Vadisi'nde ekoturizm The ecotourism in the Ihlara Valley Aksaray

KUTTUSİ ZORLU (2014). , Yapıldığı Yer: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Coğrafya , Turizm
417. Türkiye'den medikal turizm kapsamında hizmet alan hastaların memnuniyetlerinin belirlenmesi: Ankara ili örneği Determination of satisfaction level the patients who get service within scope of medical tourism in Turkey: Ankara province example

DEMET TAŞ (2014). , Yapıldığı Yer: ATILIM ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DİLAVER TENGİLİMOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Sağlık Kurumları Yönetimi , Turizm , İşletme
418. Yerel halkın turizmin etkileri ile ilgili algı ve beklentileri: Edirne İli üzerine araştırma The expectations and perceptions of local people regarding tourism impacts: An investigation upon Edi̇rne province

AYDEMİR AY (2014). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN TAŞKIRAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
419. Konaklama işletmelerinde çalışanların örgütsel vatandaşlık davranışlarının iş doyumu ve öznel iyi oluşlarına etkisi Organi̇zati̇onal ci̇ti̇zenshi̇p behavi̇or of employees i̇n hospitality impact on job satisfaction and subjecti̇ve well-bei̇ng

GÜLSEREN YURCU (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÜLKER ÇOLAKOĞLU
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
420. Frigya bölgesine alternatif konaklama tesisi önerisi: Karavancılık Proposal of an alternative accommodation for Phrygia: Caravanning

ECE DOĞANTAN (2014). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OKTAY EMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
421. Konaklama işletmelerinin rekabet gücünü belirleyen faktörler üzerine Nevşehir ilinde bir uygulama A practical study on accommodation companies in Nevşehir about determining factors of competitive advantage

VİLDAN YILMAZ (2014). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. EBRU GÜNEREN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
422. Yerel halkın turizm algısı ve turizme katılımı: Antalya Konyaaltı ve Kepez ilçesi örneği Resident perception of tourism and participation in tourism: A case study of Antalya Konyaalti and Kepez district

NİLGÜN GÜNEŞ (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET AKIN AKSU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
423. Otel işletmelerinde mobbing, iş stresi ve işgörenlerin işten ayrılma niyetleri üzerine bir araştırma A research into mobbing, work related stress and employees' intentions of leaving their jobs in hotel industries

RAMAZAN AKÇA (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
424. Profesyonel turist rehberlerinin liderlik yönelimleri: Aydın Turist Rehberleri Odası'na kayıtlı olan profesyonel turist rehberleri örneği Leadership orientations of professional tourist guides: the case of professional tourist guides members of association of Aydın Tourist Guides

VEDAT ACAR (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDULLAH TANRISEVDİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
425. Çamlıhemşin için Cittaslow Model önerisi: Karşılaştırmalı bir analiz Cittaslow Model proposalfor Çamlıhemşin: A comparative analysis

ELİF ACUNER (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Doktora   Türkçe   Turizm
426. Türk mutfağının gelişiminde gurmelerin rolü üzerine bir çalışma A study on the role of gourmets in the development of Turkish cuisine

HANDE TÜRKOĞLU (2014). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MERYEM AKOĞLAN KOZAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
427. Konaklama sektöründe faaliyet gösteren stratejik ittifaklarda örgütlerarası ilişki unsurlarının bilgi paylaşımı aracılığıyla örgütsel yenilikçilik üzerindeki etkilerinin araştırılması Research of the effects on organizational innovativeness via the knowledge sharing of the interorganizational relation elements in hotel managements within strategic alliance formation

NİLÜFER VATANSEVER TOYLAN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FATİH SEMERCİÖZ
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
428. Turizm sektöründe teşvik veren kurumların AHP ve ANP yöntemi ile belirlenmesi: Kastamonu örneği Determining the corporations investing in tourism with the AHP and ANP methods: Kastamonu sample

HÜSEYİN PAMUKÇU (2014). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA SANDIKÇI
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
429. Turistlerin sosyo-demografik özelliklerinin algıladıkları destinasyon imajına etkisi: Ankara'da bir uygulama The effect of socio-demographic specialities of tourists to the destination image that they perceived: An application in Ankara

YUSUF DÜNDAR (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EVREN GÜÇER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
430. Ulusal kültür, örgüt kültürü, örgütsel politika algısı ve sendika üyesi olma eğilimi ilişkisi Interrelationship between national culture, organizational culture, perception of organizational politics and intention to join a union

DEFNE AKDENİZ AY (2014). , Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. OYA AYTEMİZ SEYMEN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
431. Çalışanların duygularını yönetme becerilerinin örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi: Sabiha Gökçen Havalimanı çalışanları üzerine bir uygulama The effect of employee's emotions management skills upon organizational citizenship behaviour: A research on employes of Sabiha Gokcen Airport

TÜLAY GÜNEY (2014). , Yapıldığı Yer: DÜZCE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN TAŞKIRAN
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme
432. Sürdürülebilir kültür turizmi algısının nesillere göre tekrar gelme niyetine etkisi The effect of sustainable culture tourism perception on revisit intention according to generation

ELA NAZLI KÖZ (2014). , Yapıldığı Yer: ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CİHAN SEÇİLMİŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
433. Yeni medya kullanımındaki akış deneyiminin risk algısı ve online turistik satın alma niyetine etkisi The effect of flow experience in new media usage on risk perception and online touristic purchase intention

AKAN YANIK (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ATİLA YÜKSEL
Doktora   Türkçe   Turizm
434. Veri zarflama analizi yöntemiyle faaliyet denetimi: Alanya'daki konaklama işletmeleri üzerinde bir uygulama Operational auditing with the method of data envelopment analysis: An application on hospitality businesses in Alanya

MEHMET ALIŞ (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SÜLEYMAN UYAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
435. Tek başına seyahat eden kadın turistlerin seyahat kısıtlayıcıları Constraints of women tourists travelling solo

MÜESSER CESUR (2014). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. FERAH ÖZKÖK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
436. Turistlerin güvenlik algısı üzerine bir alan araştırması A field study on safety perception of tourists

İSA BAYHAN (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KURBAN ÜNLÜÖNEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
437. Gastronomi turizmine yönelik turist görüşlerinin kültürlerarası karşılaştırılması (Kapadokya örneği) Catering for tourism tourists intercultural comparison of opinions (Cappadocia sample)

AYŞE BELPINAR (2014). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDAN BEKAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
438. Konaklama işletmelerinde teknoloji kullanımının müşteri tatminine etkileri Effects of technology amenities on hotel guest satisfaction

ZEYNEP MİL (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN NURİ ÖZDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
439. Yabancı dil öğretiminde ihtiyaç analizi uygulaması: Turizm ön lisans örneği Needs analysis in foreign language teaching: The case of tourism associate degree programs

AKİF GÖKÇE (2014). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN BATMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Turizm
440. Personel memnuniyeti ile müşteri memnuniyeti arasındaki ilişki: Aydın' da faaliyet gösteren yiyecek- içecek işletmeleri örneği Relationship between employee satisfaction and customer satisfaction: The case of food and beverage businesses in Aydın

FAHRİYE GENÇ (2014). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDULLAH TANRISEVDİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
441. Aziz Yuhanna'nın Vahiy Kitabı çerçevesinde Yedi Kiliseler ve bu kiliselerin Hıristiyanlık tarihindeki yeri The Seven Churches in the framework Revelation of Saint John and important of these churches in the Christianity history

SİNEM KUNT (2014). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ İSRA GÜNGÖR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
442. Turizm destinasyonu yöneti(şi)minde kamu yönetiminin rolünün tespiti üzerine bir araştırma A research on the role of public administration in tourism destination governance

SERKAN POLAT (2014). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. MEHMET SARIIŞIK
Doktora   Türkçe   Kamu Yönetimi , Turizm
443. Yeşil pazarlamanın turizmde satınalma davranışlarına etkisinin incelenmesine yönelik organik oteller üzerine bir uygulama The effect of green marketing on customer purchasing behavior in tourism: an application of organic hotels

FATMANUR KÜBRA CELİLOĞLU (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METE SEZGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
444. Otel işletmelerinde çalışan işgörenlerin örgütsel bağlılık düzeyinin iş tatmini ve çalışma performansına etkisi The effect of the organizational commitment level of workers employed at hotel enterprises on the work satisfaction and working performance

MERVE ÖNEĞİ (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
445. Örgütsel adaletin duygusal emek üzerindeki etkisi: Antalya'daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma The effect of organizational justice on emotional labor: A study on five-star hotels in Antalya

YASİN KELEŞ (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUHARREM TUNA
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
446. Gastronomi turizminin Çanakkale turizmine katkısı The contribution of gastronomic tourism to Çanakkale tourism

UFUK ATEŞ (2014). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TURGAY BUCAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
447. Sosyal medya kullanımının müşteri tercihleri üzerine etkileri: Konaklama işletmelerinde bir inceleme The effects of social media on customer preferences: A study based on accommodation companies

BURAK ERYILMAZ (2014). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURHANETTİN ZENGİN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
448. Sürdürülebilir turizm kapsamında yatırım projelerinin değerlendirilmesi; Konya'da yeşil yıldız-çevreye duyarlı termal otel yatırımı örneği Sustainable tourism in the scope of evaluation of investment projects; Green star in Konya-environmentally sensitive thermal hotel investment in the example

MURAT GÜMÜŞ (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ATIL BİLGE
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
449. Turistik merkezlerin sosyal taşıma kapasitesi: Beypazarı örneği The social carrying capacity of touristic centers: Beypazarı case study

AZADE ÖZLEM ÇALIK (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AZİZE TUNÇ HASSAN
Doktora   Türkçe   Turizm
450. Turizm sektöründe fiyatlandırma stratejilerinin incelenmesi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği The investigation of pricing strategies: Example of Southeastern Anatolia Region

MURAT KARAHAN (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET EMİN İNAL
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme