Eğitim ve Öğretim için arama sonuçları Arama sonucu: 29168
501. The identity (Re)construction of nonnative English teachers stepping into native Turkish teachers' shoes Ana dilleri İngilizce olmayan İngilizce öğretmenlerinin ana dilleri olan Türkçe'yi öğretirken kimliklerinin yeniden şekillenmesi

SEVCAN MUTLU (2015). , Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DENİZ ORTAÇTEPE
Yüksek Lisans   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
502. İlköğretim kurumlarında yönetici davranışlarının öğretmenlerin örgütsel yabancılaşma düzeyleri üzerindeki etkisi The effect of the manager attitute in primary education institutions on teschers' organizational estrangement level

NURİ IŞIKLI (2015). , Yapıldığı Yer: TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHPARE TOKAY ARGAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
503. İşbirlikli öğrenmenin lise öğrencilerinin matematik özyeterlik algısı ve başarısı üzerindeki etkileri The effects of cooperative learning on high school students perception of self - efficacy and mathematics achievement

ZUHAL TUĞRAN (2015). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜLYA GÜVENÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
504. Teknoloji destekli ortamda matematiksel modelleme problemlerinin çözüm süreçlerinin analizi: Bilişsel ve üstbilişsel yapılar üzerine bir açıklama Analysing problem solving processes of mathematical modelling in the technology aided environment: an explanation on cognitive and meta cognitive structures

ÇAĞLAR NACİ HIDIROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ESRA BUKOVA GÜZEL
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
505. Türkçe öğretmeni adaylarının not alarak dinlemede özetleme stratejilerini kullanma becerileri Pre-service Turkish language teachers' skills of using summarization strategies while taking notes by listening

HÜSEYİN ÖZÇAKMAK (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF DOĞAN
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
506. Modelleme etkinliklerinin 9. sınıf öğrencilerinin matematiksel okuryazarlıkları ve inançları üzerine etkisi The effects of mathematical modeling activities on 9th grade students' mathematical literacy and belief

MELİKE EROL (2015). , Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖZDE AKYÜZ
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
507. Sınıf öğretmenlerinin 4. sınıf fen ve teknoloji dersi alt branşlarına (fizik, kimya ve biyoloji) yönelik öz - yeterliklerinin incelenmesi In this study, self - sufficiency of classrooms teachers of 4th grade for the classes of physics, chemistry and biology were analyzed

YÜKSEL ÇABUK (2015). , Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. İSMAİL KENAR
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
508. Eğitim kurumlarında uygulanan kariyer yönetimi uygulamaları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki (Kazan ilçesi örneği) The relationship between career management practices in educational instutions and teachers' organizational commitment (The sample of Kazan district)

ŞERİFE SABUNCU (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. VİCDAN ALTINOK
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
509. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında ders alan öğrencilerin etkileşim algıları ile doyum düzeyleri arasındaki ilişki The relationship between perceptions of interaction and satisfaction levels of students in online learning environments

AYŞE BAĞRIACIK (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERÇİN KARATAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
510. Fen öğretiminde yansıtıcı yazma etkinliklerinin öğrencilerin üst biliş becerilerine ve duyuşsal değişkenlere etkisi The effects of the reflective writing activities in science teaching on students' metacognitive abilities and affective variables

NURSEDA ÖZDEMİR (2015). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖMER ERGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
511. Sosyal ağ etkileşiminin örgütsel zekâ düzeyine etkisi The effect of social network interactions on development of organizational intelligence

NİLAY NEYİŞCİ (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
512. Cengiz Aytmatov'un eserlerinde çocuk psikolojisi Childiren psychology on Chi̇ngi̇z Ai̇tmatov's opuses

ÇARE TUFANER (2015). , Yapıldığı Yer: ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. RAMAZAN KORKMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Türk Dili ve Edebiyatı
513. Çocukların Öz - Düzenlemeli Öğrenmeyi Kullanımı Envanterinin Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması Children's Perceived Use of Self - Regulated Learning Inventory: Turkish adaptation, validity and reliability

MUHAMMET FATİH DOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
514. PISA 2012 matematik öğrenme modelinin kültürlere ve cinsiyete göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi: Türkiye - Çin (Şangay) - Endonezya örneği The investigation of measurement invariance PISA 2012 mathematics learning model according to culture and gender: Turkey - China (Shangai) - Indonesia

NERMİN KIBRISLIOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. DUYGU ANIL
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
515. 7. sınıf öğrencilerinin yerel sosyobilimsel konularda oluşturdukları argümantasyonların kalitesi ve karar verirken dikkate aldıkları faktörlerin incelenmesi Investigating the quality of argumentations formed by seventh grade students and factors considered in their decision making in the context of local socioscientific issues

ESRA ÇAPKINOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SERKAN YILMAZ
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
516. Hayat bilgisi dersinde öğrencilerin yaşam becerilerinin geliştirilmesinde etkin öğrenme uygulamaları Active learning practices on the development of students' life skills in life science course

ZEYNEP KILIÇ (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET GÜLTEKİN
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
517. Aile eğitiminin otizmli çocuğa sahip ailelerin Milieu öğretim tekniklerinden tepki isteme–model olmayı kullanmalarındaki etkililiği Efficiency of parent training a mothers of children with autism use of mand – model one of the Milieu teaching techniques

BURCU AKTAŞ (2015). , Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İLKNUR ÇİFCİ TEKİNARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
518. Lisans öğrencilerinin problemli internet kullanım davranışları ve bu davranışları etkileyen faktörler: Modelleme çalışması Problematic internet usage behaviours of undergraduate students and its factors: A modelling study

BURCU KARABULUT COŞKUN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERÇİN KARATAŞ
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
519. Okul öncesi dönemdeki çocukların davranışlarıyla anne baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Examining the relationship between children's behaviours i̇n preschool and parents' attitudes

GÖKÇE ÜNAL GÜÇLÜ (2015). , Yapıldığı Yer: NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDÜLKADİR KABADAYI
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
520. Gülten Dayıoğlu'nun hikayelerinin değerler eğitimi açısından incelenmesi Investigation of values education in Gülten Dayıoğlu's stories

ZEKİYE GÜRSOY TAVUŞ (2015). , Yapıldığı Yer: NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. MUSTAFA ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Türk Dili ve Edebiyatı
521. Pre - service mathematics teachers' pedagogical content knowledge in algebra Matematik öğretmen adaylarının cebire ilişkin pedagojik alan bilgileri

MUFLIHIN MUFLIHIN (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HATİCE AKKOÇ
Yüksek Lisans   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
522. İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve fen bilimleri dersine karşı tutumlarına proje tabanlı öğrenmenin etkisi The effect of project based learning to 7th grade students' academic achievement and attitude towards science on the structure and properties of matter unit

OKTAY KIZKAPAN (2015). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. OKTAY BEKTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
523. Gençlerin oyun kafelerde video oyunu oynama deneyimleri: Fenomenolojik bir araştırma Experiences of youth about playing video games in video game cafes: A phenomenological research

DURMUŞ KOÇ (2015). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHAMMET DEMİRBİLEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Teknik Eğitim
524. Okul yöneticilerinin iletişim yeterliliklerinin öğretmenlerin stres düzeyleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi(Trabzon örneği) The study of effects of headmasters communi̇ati̇on competences on teachers

RUHİYE TUNÇ (2015). , Yapıldığı Yer: AVRASYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. NASIF YOLDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
525. Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi An analysis of science teachers' opinions about project creation

YASİN ÇALIŞIR (2015). , Yapıldığı Yer: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. VOLKAN GÖKSU
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
526. RTI modelinin özel eğitime gereksinimi olan 5. sınıf öğrencilerinin matematik öğrenmeleri üzerindeki etkililiğinin incelenmesi A review on effectiveness of RTI model on math learning of 5th grade students in need of special education

YUSUF ÖLMEZ (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ZİYA ARGÜN
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
527. Sosyal paylaşım sitelerinin öğrencilerin görsel sanatlar eğitimine katkıları Countributions of social networking sites to students'vitual arts education

HURİYE AYDIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. ŞENİZ AKSOY
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
528. Mobil öğrenme yönetim sisteminin öğrenenlerin akademik başarısı ve tutumları üzerindeki etkisi Effect of mobile learning management system on academic success and attitudes of learners

MİTHAT ELÇİÇEK (2015). , Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FERHAT BAHÇECİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
529. The influences of Erasmus and Fulbright exchange programs from the perspectives of their participants Erasmus ve Fulbright değişim programlarının katılımcılarının bakış açıları ile etkileri

MERYEM PELİN KOHN (2015). , Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENNET ENGİN DEMİR
Doktora   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
530. Ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel akıl yürütme becerilerinin incelenmesi Investigation of the mathematical reasoning skills of pre-service mathematics teachers

ZEYNEP ÇİFTCİ (2015). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEVENT AKGÜN
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
531. Çameli ilçesi ağzı ve Çameli ortaokullarında eğitim gören öğrencilerin yerel ağız özelliklerinin Türkçe eğitimine etkisi The accent in Çameli district and the effect of accent features of the students who has been studied at the secondary schools in Çameli to Turkish language teaching

RAMAZAN ERYILMAZ (2015). , Yapıldığı Yer: PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BEDRİ SARICA
Yüksek Lisans   Türkçe   Dilbilim , Eğitim ve Öğretim
532. The influence of personality traits, motivation and persuasion principles on academic performance Kişilik özellikleri, motivasyon ve ikna prensiplerinin akademik başarım üzerindeki etkileri

NURCAN ALKIŞ (2015). , Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TUĞBA TAŞKAYA TEMİZEL
Doktora   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
533. Fen bilimleri dersinde üst bilişsel araştırmaya dayalı öğrenmenin dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine, akademik başarılarına ve üst bilişsel süreçlerine etkisi The the effect of metacognitive inquiry based learning on 4th grade students' academic achievement, scientific process skills, and metacognitive processes in science course

NİYMET DEMİRCİ (2015). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EYLEM YILDIZ FEYZİOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
534. EFL learners' perceptions of educational podcasting İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin eğitici podcastler hakkındaki algıları

HAZAL GÜL İNCE (2015). , Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KİMBERLY TRİMBLE
Yüksek Lisans   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
535. A comparative study on EFL instructors' attitudes towards professional development activities in State and Foundation universities Devlet ve Vakıf üniversitelerinde çalışan İngilizce okutmanlarının meslekî gelişim etkinliklerine yönelik tutumlarının karşılaştırmalı çalışması

FARUK SADIÇ (2015). , Yapıldığı Yer: ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜLYA YUMRU
Yüksek Lisans   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
536. Sâtı el-Husri'nin Arap ülkelerindeki eğitim faaliyetleri ve görüşleri The education activities and opinions of Sâti el-Husri in Arab countries

ABBAS MOHAMMED ABBAS NAJJAR (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET ŞAHİNGÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
537. Cumhuriyet Döneminde Türkiye nüfusunda meydana gelen değişimlerin okul öncesi eğitim sistemine yansıması Transformations that occur in the population of Turkey in the Republic Period and the its reflection to the pre - school education system

SENİYE DOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİN ATASOY
Yüksek Lisans   Türkçe   Demografi , Eğitim ve Öğretim
538. Mobil cihazlara yönelik bir öğrenim yönetim sisteminin geliştirilmesi ve kullanılabilirlik çalışması Development of a learning management system for mobile devices and usability study

SAMET EGİ (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ÇAKIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol , Eğitim ve Öğretim
539. Effects of web 2.0 enhanced learning environment on higher order thinking: Experiences and opinions of sophomore CEIT students Web 2.0 araçları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamının üst düzey bilişsel beceriler üzerindeki etkililiğinin incelenmesi: BÖTE ikinci sınıf öğrencilerinin deneyim ve düşünceleri

SONAY CANER (2015). , Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. GÖKNUR KAPLAN AKILLI
Yüksek Lisans   İngilizce   Eğitim ve Öğretim
540. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı genetik konularındaki öğrenme durumlarının incelenmesi Investigation of science teacher candidates' learning condition in genetic concepts

METİN ŞEKER (2015). , Yapıldığı Yer: KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAHATTİN DENİZ ALTUNOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
541. Summerhill Okul Modeli'nin Türk eğitim sistemi içerisindeki okullarda uygulanabilirliğinin yönetim süreçleri açısından incelenmesi The Examination of applicability of Summerhill School Model in Turkish educational system in terms of management process

AYŞE ÇİĞDEM BUDUR (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ MEŞECİ GIORGETTI
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
542. Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının e-öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeylerinin incelenmesi: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği The investigation of e-learning readiness of students and faculty members: Hacettepe University Faculty of Education example

ÖMER DEMİR (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HALİL YURDUGÜL
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
543. Tpack experience in call through an lbd aprroach: A case study reflecting ELT teachers' call perceptions and practices in an online ICT course Bilgisayar destekli dil öğretiminde tasarım yoluyla öğrenme yaklaşımıyla teknolojik pedagojik alan bilgisi deneyimi: Bilgi ve iletişim teknolojileri dersi alan İngilizce öğretmenlerinin bilgisayar destekli yabancı dil öğretimi algı ve uygulamalarını yansıtan bir durum çalışması

PINAR ALP (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYLİN TEKİNER TOLU
Yüksek Lisans   İngilizce   Bilim ve Teknoloji , Eğitim ve Öğretim
544. Lider üye etkileşimi ve çalışan tutumları üzerinde etkisi: Eğitim sektöründe bir uygulama Leader member exchange and its impact on employee attitudes: An application in the education sector

FİLİZ ÜLKER (2015). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜLYA GÜNDÜZ ÇEKMECELİOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , İşletme
545. Öğrencilerin cinsel istismara uğrama durumunda ilk ve ortaokullarda çalışan öğretmen ve okul yöneticilerinin tutum ve davranışları Behavi̇ors and atti̇tudes of teachers and school managers who work in pri̇mary and secondary schools in the si̇tuati̇on of students begi̇ng subjected to sexual abuse

DİLEK ÖZGÜL (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. UĞUR TEKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
546. Mevlana'nın Mesnevi adlı eserinde yer alan hikayelerin sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki değerlerin öğretiminde kullanımının incelenmesi A study on the use of the stories that take place in Mevlana's Masnavi in teaching the values in the curriculum of social studies lesson

KÜBRA ÇOMAKLI (2015). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET NALÇACI
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
547. 48-72 aylık çocukların doğum ve ölüm kavramlarını algılamalarının gelişimsel açıdan incelenmesi Examination of 48-72 month old children's understanding of birth and death concepts in a developmental sense

İLHAMİ YÜCEL AYDIN (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. OYA RAMAZAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
548. Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetiminde öğrenci davranışlarından kaynaklanan tükenmişlik durumları Industrial vocational teachers class handling for the student with your behaviour resulting from burnout cases

MEHMET HALUK GÜRGÖZE (2015). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMRA ÜNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
549. İşitme engelliler ilkokul ve ortaokullarında bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğretim amaçlı kullanımının incelenmesi The exami̇nati̇on of the usage of the i̇nformati̇on and communi̇cati̇on technologi̇es for educati̇onal purposed i̇n heari̇ng i̇mpai̇red pri̇mary and secondary schools

UYGAR BAYRAKDAR (2015). , Yapıldığı Yer: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. CEM ÇUHADAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim
550. Uzaktan eğitim uygulamalarının etkililiği üzerine bir araştırma (İnönü Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi İlahiyat Lisans Tamamlama Programı örneği) The effectiveness of distance education a research on "İnönü University Distance Education Centre of Theology Degree Completion Program Example"

MURAT KILINÇ (2015). , Yapıldığı Yer: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEBAHATTİN ARIBAŞ
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim