Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
451. Halkla ilişkilerin ideoloji oluşturma işlevi 2009 Yerel Seçimleri örneği The function of public relations in forming ideologies the example of 2009 Local Elections

FURKAN ACIR (2010). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF GÜRHAN TOPÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
452. Yerel yönetimlerde kurum içi hizmet birimlerinde halkla ilişkiler eğitimi Public relations education for the in-house service departments of local administrations

ALEV AYYILDIZ KIZIL (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASRET AKTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
453. Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma The research aimed at analyzing brand perception in the relationship between perception management and brand identity

HÜLYA ÇAYOĞLU (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
454. Marka imajının oluşturulmasında bütünleşik pazarlama iletişimi ve halkla ilişkilerin rolü Integrated marketing communications in building brand image and the role public relations

İLGİ ERPELİT (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
455. Büyük ölçekli işletmelerde halkla ilişkiler uygulamaları: Kayseri örneği Public relations implementation the large scale business: Case of Kayseri

ESENAY ÇAKICI (2010). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
456. Bir siyasal iletişim tarzı olarak popülizm: Turgut Özal'ın "İcraatın İçinden" ve Recep Tayyip Erdoğan'ın "Ulusa Sesleniş" konuşmalarının karşılaştırmalı incelemesi Populism as a political communication style: Comparative analysis of Turgut Özal's "İcraatın İçinden" (Through the Achievements) and Recep Tayyip Erdoğan's "Ulusa Sesleniş" (Address to the Nation) speeches

BARIŞ YETKİN (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
457. Devletin değişimi ve özel sektör: Dünyada ve Türkiye'de sosyal sorumluluk anlayışı Change of state and private sector: Understanding of social responsibility in world and in Turkey

ZERRİN İNAN PETENKAYA (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
458. Seyahat acentelerinin iç turizme yönelik uyguladıkları halkla ilişkiler faaliyetlerinin tanıtmadaki yeri ve manavgat A grubu seyahat acenteleri örneği The importance of the advertisement of public relations activities by the travel agencies in domestic tourism and the case of manavgat travel agencies in group a

GÜLŞEN SARI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
459. İletişim disiplini açısından Türk modernleşmesinin bir bileşeni olarak sanat: Ankara Devlet Opera ve Balesi (ADOB) örneğinde bir araştırma A study on the example of Ankara State Opera and Ballet (ASOB) as a constituent of Turkish modernization regarding communicatios discipline

İLKBEN AKANSEL (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET MAKAL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
460. İkon markaların tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi: Lüks markalara yönelik araştırma The effect of icon brands on consumer purchasing behaviours: A research on luxury brands

ECE BABAN (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
461. Sosyal etki açısından sosyal paylaşım ağlarının kişilerarası iletişim kullanımları: Facebook kullanıcıları üzerine bir araştırma Interpersonal communication usages of social network sites in terms of social impact: A search about facebook users

EBRU ÖZDAYI (2010). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
462. Polisin motivasyonunda rol oynayan faktörler: Konya Emniyet Müdürlüğü personeli üzerine bir inceleme The factors having an effect on the motivation of the police: A case study on the personnel of the Konya Police Department

ATA AKMAN (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
463. Polis halk ilişkileri bağlamında, polisin iş doyumu ile halkın polis hizmetlerinden memnuniyet düzeyinin incelenmesi In the frame of police-public relationships examining the level of police satisfaction and citizen satisfaction from police services

ERDOĞAN ERDAĞ (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
464. Pazarlama odaklı halkla ilişkiler uygulamalarında sosyal medyanın rölü The role of social media in marketing oriented public relation process

OYTUN ASKEROĞLU (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİMMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
465. Müşteri ilişkileri yönetimi: Müşteri şikayetleri ve internet Customer relationship management: Customer complaints and internet

CEYDA ÜNVER (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
466. Rekabet aracı olarak birlikte değer yaratma: Co-creation değer yaratma sürecinde marka ve tüketicilerin interaktif ortaklığı Cooperative creation of value as a competitive tool: Co-creation interactive partnership of brands and consumers in the process of value creation

DENİZ MADEN (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET BÜLEND GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
467. Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajına etkisi üzerine bir çalışma: Trabzon Belediyesi A study on the effects of public relations activities on corporate image in local administration: the case of the Trabzon Municipality

HABİBE AKÇAY (2010). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. SEZAİ TÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
468. Halkla ilişkiler'in sosyal medya ortamında incelenmesi Examination of social media in public relations

ELİF BURCU ÇETİN (2010). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YEŞİM GÜÇDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
469. Türkiye'deki kamu hastanelerinde halkla ilişkiler ve tanıtım eksikliği sorunu The lack of public relations and advertising in public hospitals in Turkey

AYNUR KAYA (2010). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALUK TANRIVERDİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Hastaneler , Sağlık Kurumları Yönetimi
470. Türkiye'de çevre ile ilgili sivil toplum kuruluşlarının halkla ilişkiler çalışmalarının çevre sorunları üzerindeki etkisi Public relations efforts on environment impact issues of civil society organizations in Turkey

ENGİN ÇELEBİ (2010). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDA ÇAKAR MENGÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
471. Tanıtımında halkla ilişkilerin rolü ve önemi: Kazakistan örneğinde bir değerlendirme Role and importance of pr (public relations) in country publicity: An evaluation of the Kazakhstan example

SALTANAT KOKYBASSOVA (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. E. PELİN BAYTEKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
472. Türkiye'de demokrasi ve halkla ilişkiler uygulamalarında karşılaşılan engeller Democracy, public relations and bariers to implemantions in Turkey

ÖZCAN ÇAM (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET KÜÇÜKKURT
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
473. Türkiye'de halkla ilişkilerin meslekleşme standartları: Akademisyenler ve uygulayıcılar üzerinden karşılaştırmalı bir analiz The standads of public relations professionalization in Turkey: A comporative analysis on the academics and practitioners

MEHMET UMUT TUNCER (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
474. Avrupa Birliği tam üyelik müzakereleri sürecinde kamusal diplomasi: Türkiye ve Polonya arasında bir karşılaştırma Public diplomacy in European Union full membership negotiations process: A comparision between Turkey and Poland

CÜNEYT FATİH YAYLACI (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
475. Terör olaylarının medyada yansıtılış biçimindeki ideolojik farklılıklar (15-20 Kasım 2003 İstanbul patlamaları örneği üzerinden bir inceleme) İdeological differences in reflection type of terrorist incidents (A research on 15-20 November 2003 Istanbul suicide bombings sample)

OKAN ACAROĞLU (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
476. Uluslararası işletmelerde yüz yüze iletişim ve ikna Face-to-face communication and persuasion in international organizations

ÖZDEN AKDENİZ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
477. Milliyetçi Hareket Partisi'nin halkla ilişkiler faaliyetleri ve iletişim stratejileri Public relation activities and communication strategies of Nationalist Movement Party

AYŞE ŞEBNEM SARI (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
478. Kurumsal vatandaşlık yönetiminde halkla ilişkiler rölü The role of public relations in the management of corporate citizenship

GLADİOLA HASANİ (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
479. Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarına yönelik bir araştırma A research on public relations practice in hospitals

ÖZLEM BAHADIR (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
480. Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University

ZUHAL GÖK DEMİR (2010). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
481. Sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler uygulamaları Public relations action in health systems

SİNAN CANPOLAT (2010). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ALTIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sağlık Kurumları Yönetimi , İşletme
482. Marka yaratma ve yönetme sürecinde halkla ilişkilerin rolü The role of public relations in the process of branding and brand management

SEVİ GÜLER (2010). , Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CANAN AY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
483. Kurumsal iletişim yönetiminde halkla ilişkiler ajanslarının yeri The role of public relation agencies in the corporate communication management

CAREN KARAKUŞ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
484. Siyasal propaganda açısından televizyon haber programları (Örnek olay: 28 Şubat sürecinde Arena programı) The television news magazines in terms of political propaganda (Case study: Arena program in the period of February 28th)

NURAYDIN ARİKAN (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Radyo-Televizyon , Siyasal Bilimler
485. Kurtuluş Savaşı ve devrim yıllarında Mustafa Kemal Atatürk'ün iletişim yönetimi Communication management of Mustafa Kemal Atatürk in the independence war and the years of revolution

NESLİHAN YOLÇU (2010). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
486. Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının halkla ilişkilerdeki yeri ve önemi The place and importance of corporate social responsibility concept in public relations

HATUN BOZTEPE (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
487. Sosyal kaygı düzeylerinin sosyal sorumluluk projeleri ile giderilmesi Levels of social anxiety are aliminated through social responsibility project in the process of public relations

NAGİHAN TUFAN YENİÇIKTI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
488. Siyasal elitler ve yerel siyasal hayat: Konya'da 1980 sonrası yerel siyasal elitler üzerine bir inceleme Political elites and local political life: The examination about local political elites after 1980

MÜCAHİT SAMİ KÜÇÜKTIĞLI (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BİROL AKGÜN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
489. Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları Reflections of postmodernism on branding

AÇELYA ÖZSEVİM (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
490. Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet Advertisement's symbolic violence in the context of postmedsern violence phenomena in postodern world

GÜLCAN UZUN (2010). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
491. Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği From the perspective of political communications, role of textual and visual communication elements in the process of election campaigns: The sample ofUBPp at the 19th of April, 2009 Cyprus General Election

SİMGE KURBAN (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
492. Bankacılıkta halkla ilişkiler Public relations in banking

ELA RAŞA (2010). , Yapıldığı Yer: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Bankacılık , Halkla İlişkiler
493. İlişki yönetimi bağlamında çalışan ilişkileri: Otel işletmesine yönelik bir araştırma Employee relations in relationship management: A survey about hotel management

OZEN KIRANT YOZCU (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm
494. Mükemmel halkla ilişkiler değişkenleri bağlamında Türkiye'de müze halkla ilişkileri In the context excellent public relations variables museum public relations in Turkey

Ş.GÜZİN ILICAK AYDINALP (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
495. Türkiye'de turizm endüstrisinde sosyal sorumluluk kampanyaları: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yeşil yıldız uygulaması ve Calista Otel örneği üzerine amprik bir çalışma Social responsibility campaigns in tourism industry of Turkey: Green star application of T.R Culture and Tourism Ministry and an empiric study on Calista Hotel

ERTAN ÖZÇOBAN (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Turizm , İletişim Bilimleri
496. Siyasal iletişimde bir halkla ilişkiler e-ortamı olarak sosyal ağların kullanımı Using of social networks as a public relations e-media in political communication

SEZİN BAYSAL (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN PİRA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
497. Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi Management Philosophy as a Creator of Values and Motivation in the Organizational Life

GULAIYM SHIGAIBAEVA (2010). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
498. Kıbrıs sorunu çözüm sürec?nde Annan Planı: K.K.T.C ve Kıbrıs Rum basınındaki yansımaları The Annan Plan proposal in the process for the resolution of the Cyprus issue: The reflections on T.R.N.C and Greek Cypriot state media

ÜMMÜ ALTAN (2010). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEZER AKARCALI
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
499. Tüketici davranışlarındaki değişimin marka sadakatine yansıması The reflections of change in consumer behavior on brand loyalty

BURCU ALNIAÇIK (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
500. Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama Public relations activities used to create brand loyalty: Event marketing

ESRA AKSÖZ (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler