Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
101. Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü The role of the banks' culture and art sponsorship activities in the process of creating a positive corporate image

HALİL TAŞTEKİN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Bankacılık , Halkla İlişkiler
102. Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bilinirliğine katkısı: Çevre konulu sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik bir araştırma Social responsibility projects' affect on brand awareness: A research about enviromental social responsibility campaigns

İREM DALKIRAN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞİFA ELCİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
103. Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi Neuromarketi̇ng communi̇cati̇on as a new communi̇cati̇on method for mani̇pulati̇ng consumer behavi̇or

TURAN VALİYEVA (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT HAKKI AKIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
104. Bir ilişki yönetimi olarak halkla ilişkiler: Örgüt ve kamu ilişkilerinin çözümlenmesi Public relations management as a relationship: Analysis of the organization and public relations

ASLI İCİL TUNCER (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. M. BİLAL ARIK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
105. Sivil toplum kuruluşlarının itibarı:Türkiye'ye yönelik bir ölçek geliştirme çalışması The reputation of non-governmental organisations: A scale development study for Turkey

DİDEM ÇABUK (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
106. Siyasal iletişim faaliyetlerinin seçmenin oy verme davranışı üzerine etkisi; İstanbul örneği The impact of political communi̇cation actions on voting behavior; Axamples of İstanbul

ÜMİT UZUN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
107. Kamu yönetiminde halkla ilişkiler faaliyetleri: Türk Silahlı Kuvvetleri örneği Public relations activities in public administration: The example of Turkish Armed Forces

ERAY KARAMAN (2015). , Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ELİF YÜCETÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
108. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajının oluşumuna etkisi: Erciyes Üniversitesi örneği The effect of the formation to the organisation image of puplic relations activities: Erciyes University model

FUAT AYDIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERCAN YAVUZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
109. X ve Y kuşaklarının kurumsal iş hayatında insan kaynağı açısından stratejik yönetimi The strategic management of X and Y generations in corporate business life in terms of human resources

KÜBRA AYGENOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGE UĞURLU
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme
110. Edebi edebiyata karşı edepli edebiyat: Hidayet Romanlarında propaganda unsurlarının incelenmesi Moral fiction against literary fiction: The analysis of propaganda elements in Hidayet Novels

EBRU AKÇAY (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
111. Akademisyenlerin ve öğrencilerin gözünden üniversitelerdeki halkla ilişkiler eğitimi: Romanya ve Türkiye eğitim sistemlerinin karşılaştırılması Public relations education through the eyes of proffesors and students: Comparison of Romanian and Turkish education systems

İLKİN ESEN YILDIRIM (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
112. Sağlıkta şiddet haberlerinin basına yansıması Press reflections of violence news health

ÖZLEM DUĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
113. Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi Framing of social movements at social media: A discourse framing analysis regarding environment oriented ngos

HABİBE AKÇAY BEKİROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sosyoloji
114. Kişilerarası iletişimde kendini açma ve özsaygı ilişkisi The relationship between self - disclosure and self - esteem in interpersonal communication

EBRU ÇİTİL GÜREL (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
115. Yerel basın çalışanlarının sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine ampirik bir inceleme: Gaziantep yerel basını örneği An empirical research on the social media using habits of local media staff: Sample of Gaziantep province

BEKİR ÖKSÜZ (2015). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
116. Kent pazarlamasında iletişim yönetimiyle kentlilik bilincinin geliştirilmesi The improvement of urbanness consciousness by means of communication management in city marketing

BURCU ALTIPARMAK (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
117. Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü:Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme The role of publi̇c relati̇ons i̇n strategi̇c planni̇ng: A revi̇ew of state and foundationuni̇versi̇ti̇es

FUNDA YALÇIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
118. İnşaat şirketlerinin satış ofislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamalarının satış ve marka değeri yaratma süreçlerine etkileri Effects on brand value creation period of public relations practises which are executed in sale offices of construction companies

ERSİN AYDENİZ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. IŞIL ZEYBEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
119. Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union

TİRELO MOTHUPİ (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
120. Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi A model suggestion of extended consumer-based brand equity for special events

LEVENT ÖZKOÇAK (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
121. Halkla ilişkiler disiplininde bilimsel araştırmaların problematiği ile sektör sorunlarının korelatif analizi Correlative analysis of the problematic of scientific research in public relations, and industry issues

NEFİSE SELMA SERDAROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
122. Türkiye'de halkla ilişkiler ve medya sektörleri arasındaki ilişkiler bağlamında basın bültenlerinin ulusal medyaya yansımaları The reflections of press releases on national media in the context of interrelation between public relations and media sector in Turkey

DENİZ AKBULUT (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
123. Toplum destekli polisliğin suç önleme ve uygulamaları açısından incelenmesi An inquiry on community policing in terms of crime prevention and implementations

MURAT YAZGAN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEYLA ERCAN
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
124. Global pazara giren Batılı olmayan şirketlerin pazarlama amaçlı halkla ilişkileri Marketing public relations of non - Western companies in the global market

KATARİNA FUGOVA (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
125. Üniversitelerde halkla ilişkiler: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya uygulamaları üzerine bir değerlendirme Public relations in universities: An assessment about use of corporate web sites and social media

MUSTAFA YILMAZ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
126. Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi Political public relations implementations' influence on voter behavior of voting

EMEL TOZLU (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
127. Tüketicinin lüks markaları satın alma nedenlerine yönelik bir araştırma:Vakko örneği A study about the consumers reasons for buying luxury brands:Vakko case study

BÜŞRA AKSOY (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSELİ AYGÜL ALAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
128. Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı Usage of rhetorical figures in the political advertisements published in newspapers in Turkey

BURCU ZEYBEK (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. VEDAT DEMİR
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
129. Karşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin karşılaştırılması Wi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom

RUKİYE YILDIZ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN İŞCAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
130. Türk sporundaki şiddet olaylarının reklam ve PR aktiviteleri kullanarak değiştirebilme çalışması Study to change violence of Turkish sports using advertising and PR activities

YAVUZ GÜLAHMETOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
131. Viral pazarlamanın tüketici davranışları üzerine etkisi The effect of viral marketing on consumer behavior

DUYGU ÖZTÜRK (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CEMAL YÜKSELEN
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme
132. Örgütsel stres ve stres faktörlerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma: Kayseri Büyükşehir Belediyesi özel halk otobüsü şoförleri örneği A study about determination of organizational stress and stress factors: Example of Kayseri Metropolitan Municipality private public bus drivers

BURAK TÜRTEN (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
133. Yazılı basında sivil itaatsizlik Gezi Parkı örneği Civil disobedience in printed media case study of Gezi Park

ALİ KEMAL TANIŞ (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
134. Yerel politikacıların sosyal medya kullanımı: Büyükşehir belediye başkanlarının günlük sosyal medya kullanımlarının incelenmesi The social media use of local politicians: The research on the daily social media use of municipality mayors

ŞERİF ARSLAN (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
135. Destinasyon imajı: İstanbul'un destinasyon imajı ve destinasyon iletişim stratejileri üzerine bir araştırma Destination image: Destination image of İstanbul and a research on destination communication strategies

İREM ORAN (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
136. Marka sadakatinin tüketici tutumları ve davranışlarına yansımaları: Hızlı tüketim ürünlerinde marka sadakati oluşumu üzerine bir araştırma The reflections of brand loyalty on consumer attitudes and behaviors: a study on brand loyalty development in fast moving consumer goods

AYŞE NAZLIHAN COŞKUN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEDA MENGÜ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
137. Kişilerarası çatışmalar ve yaşam doyumu ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma The relationship between interpersonal conflicts and life satisfaction: Study on university students

ÖMER FARUK KOÇAK (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
138. Uluslararası halkla ilişkiler perspektifinden kamu diplomasisi: Türkiye Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü örneği çerçevesinde kültürel diplomasi Public diplomacy through international public relations perspective: Cultural diplomacy within the scope of Turkish Public Diplomacy Coordinatorship case

GONCA YILDIRIM (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
139. Halkla ilişkilerde sosyal medya kullanımı ve sosyal medyada pazarlama: Bizce Tanıtım Halkla İlişkiler Ajansı ve Sesli Harfler Dijital Reklam Ajansı örneği Using social media in public relations and social media marketing: Bizce Tanıtım Public Relations Agency and Sesli Harfler Digital Advertising Agency Sample

AYÇA BURGAZ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
140. Değer Beklenti Kuramı'na göre satın alma davranışı, Iphone 5 Samsung S4 örneği Buying behavior; According to the Expectancy Theory, examples of Iphone 5 and Samsung s4

RANA NUR ÖZLÜ ÜLKER (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
141. Sosyal medya ve tüketici davranışı Social media and consumer behavior

BÜŞRA OLGUN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. E. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
142. Yerel yönetimlerde hedef kitle merkezli halkla ilişkiler uygulamaları (Mahalle Meclisi örneği) Target audience centered public relations applications in local administrations (District Council precedent)

ZÜLEYHA KAYIKÇI (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
143. Yerel seçim kampanyalarında halkla ilişkiler: 2014 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri örneği Public relations in the local election campaigns: The case of 2014 Ankara

KEMAL AVCI (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
144. İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme An analysis of social media usage at Istanbul private museums from a public relations perspective

ELİF KÜBRA KIRICI (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
145. Yazılı basında yer alan haberlerin okuyucu tarafından algılanışının çerçeveleme yaklaşımıyla analizi: Bedelli askerlik örneği The analyze of the reader's perception of the news in the print media with framing approach: Paid military service example

AHMET CAN KALEDERE (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik
146. Sosyal medyanın insan kaynakları yönetiminde işe alım sürecinde etkisi: Örnek bir çalışma Impact of social media on human resources management during recruitment process: A case study

MEHTAP BENLİ (2014). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
147. Günümüz toplumsal ortamında kişilerarası ilişkilerdeki dönüşümün sosyal medyayı kullanan çocuklar üzerinden incelenmesi To evaluate transformation in interpersonal communication through the children using social media in today's social environment

AYŞEGÜL KÖK (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ELİF YILDIZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
148. Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarının sağlık personelinin iş doyumuna etkisi (Tarsus Devlet Hastanesi ve Mersin Özel Forum Yaşam Hastanesi) Hastanelerde halkla i̇li̇şki̇ler uygulamalarinin sağlik personeli̇ni̇n i̇ş doyumuna etki̇si̇ (Tarsus Devlet Hastanesi̇ ve Mersi̇n Özel Forum Yaşam Hastanesi̇)

BARAN CEREN ÖZER (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇETİN MURAT HAZAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
149. Sağlık hizmetleri iletişiminde mobil sağlık: "Adımsayar" uygulaması örneği Mobile health in healthcare communication, case study: "Adımasayar" application

SERAY ÖNEY DOĞANYİĞİT (2014). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE NAZLI AYTUNA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halk Sağlığı , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
150. Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni medya yaklaşımları: Türkiye'de merkezi kamu kurumlarının twıtter kullanım pratikleri New media approaches in public relations activities: The practices of twitter use of central govermental organizations

ALİ YILDIRIM (2014). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL SAYIMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi