Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
201. Gazete haberlerinde kimlik inşası: Terör haberlerinin sunumu Identity-building in printed news media: The presentation of terror-related news

NURDİLEK ÇETİN (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
202. Kadın dergilerinde yayınlanan bankacılık sektörü reklamlarının göstergebilimsel içerik analizi: 2011 yılı Ağustos, Kasım ve Aralık ayları Cosmopolitan, Elele ve Elle dergileri Women magazine published in the banking sector in semiotic analysis of advertising contents: In August 2011, November and December, Cosmopolitan, Elele and Elle magazines

CAN ŞANSAL DÖKMECİ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
203. Toplumsal faydanın yaratılmasında sosyal pazarlama ve iletişim Social marketing and communication in the creation of social benefit

SELİN BİTİRİM (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
204. Proje yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve önemi The role and importance of public relations in project management

ZELİHA SİLLELİ ÜNAL (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN GÖZTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
205. Türkiye'deki tiyatro kurumlarında halkla ilişkiler çalışmaları Public relations activities of theatrical organizations in Turkey

FIRAT ÖZMEN AKINCI (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGÜR KÖSEOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
206. Erzurum ili örneğinde ilkokul öğrencilerinin sosyal medya farkındalığı üzerine bir inceleme A study on the social media awareness of primary school students in the sample of erzurum

MİNE BATMAN (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
207. Kadına yönelik şiddetin medyada sunum şekli ve şiddet gören kadınların yasal farkındalığı: Nitel bir çalışma The way of publication of violence against women on the media and legal awareness of women who were exposed to violence : A qualitive study

AHMET SOLMAZ (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
208. The impact of public relations on corporate image and stakeholder satisfaction: A study on Turkish local administration Halkla ilişkiler bağlamında kurum imajının kurumdan olan memnuniyete etkisi: Bir yerel yönetim uygulaması

ENSAR LOKMANOĞLU (2014). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BURHANETTİN AYKUT ARIKAN
Doktora   İngilizce   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
209. Siyasal iletişim araçlarının seçmen davranışı üzerine etkisi: Kastamonu örneği The effect on voting behavior of political communication tools: Kastamonu sample

EMRAH BOZKURT (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
210. Hollywood film örnekleri üzerinden halkla ilişkilerde propaganda ve manipülasyon Examples of Hollywood movies in public relations, propaganda and manipulation

DUYGU AYDIN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALE TORUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
211. Deneyimsel pazarlama bağlamında test sürüşleri Test drives within the context of experiential marketing

SERPİL KIR (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. AŞİNA GÜLERARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
212. İnançlara yönelik söylemin ideolojik inşası: Cuma hutbeleri The ideological construction of the discourse on beliefs: Friday sermons

ASUMAN BANU HÜLÜR (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Doktora   Türkçe   Din , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
213. Yazılı basında sivil itaatsizlik Gezi Parkı örneği Civil disobedience in printed media case study of Gezi Park

ALİ KEMAL TANIŞ (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
214. Yerel politikacıların sosyal medya kullanımı: Büyükşehir belediye başkanlarının günlük sosyal medya kullanımlarının incelenmesi The social media use of local politicians: The research on the daily social media use of municipality mayors

ŞERİF ARSLAN (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
215. Destinasyon imajı: İstanbul'un destinasyon imajı ve destinasyon iletişim stratejileri üzerine bir araştırma Destination image: Destination image of İstanbul and a research on destination communication strategies

İREM ORAN (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
216. Marka sadakatinin tüketici tutumları ve davranışlarına yansımaları: Hızlı tüketim ürünlerinde marka sadakati oluşumu üzerine bir araştırma The reflections of brand loyalty on consumer attitudes and behaviors: a study on brand loyalty development in fast moving consumer goods

AYŞE NAZLIHAN COŞKUN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEDA MENGÜ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
217. Kişilerarası çatışmalar ve yaşam doyumu ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma The relationship between interpersonal conflicts and life satisfaction: Study on university students

ÖMER FARUK KOÇAK (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
218. Uluslararası halkla ilişkiler perspektifinden kamu diplomasisi: Türkiye Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü örneği çerçevesinde kültürel diplomasi Public diplomacy through international public relations perspective: Cultural diplomacy within the scope of Turkish Public Diplomacy Coordinatorship case

GONCA YILDIRIM (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
219. Halkla ilişkilerde sosyal medya kullanımı ve sosyal medyada pazarlama: Bizce Tanıtım Halkla İlişkiler Ajansı ve Sesli Harfler Dijital Reklam Ajansı örneği Using social media in public relations and social media marketing: Bizce Tanıtım Public Relations Agency and Sesli Harfler Digital Advertising Agency Sample

AYÇA BURGAZ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
220. Değer Beklenti Kuramı'na göre satın alma davranışı, Iphone 5 Samsung S4 örneği Buying behavior; According to the Expectancy Theory, examples of Iphone 5 and Samsung s4

RANA NUR ÖZLÜ ÜLKER (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
221. Sosyal medya ve tüketici davranışı Social media and consumer behavior

BÜŞRA OLGUN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. E. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
222. Yerel yönetimlerde hedef kitle merkezli halkla ilişkiler uygulamaları (Mahalle Meclisi örneği) Target audience centered public relations applications in local administrations (District Council precedent)

ZÜLEYHA KAYIKÇI (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
223. Yerel seçim kampanyalarında halkla ilişkiler: 2014 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri örneği Public relations in the local election campaigns: The case of 2014 Ankara

KEMAL AVCI (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
224. İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme An analysis of social media usage at Istanbul private museums from a public relations perspective

ELİF KÜBRA KIRICI (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
225. Yazılı basında yer alan haberlerin okuyucu tarafından algılanışının çerçeveleme yaklaşımıyla analizi: Bedelli askerlik örneği The analyze of the reader's perception of the news in the print media with framing approach: Paid military service example

AHMET CAN KALEDERE (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik
226. Sosyal medyanın insan kaynakları yönetiminde işe alım sürecinde etkisi: Örnek bir çalışma Impact of social media on human resources management during recruitment process: A case study

MEHTAP BENLİ (2014). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
227. Günümüz toplumsal ortamında kişilerarası ilişkilerdeki dönüşümün sosyal medyayı kullanan çocuklar üzerinden incelenmesi To evaluate transformation in interpersonal communication through the children using social media in today's social environment

AYŞEGÜL KÖK (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ELİF YILDIZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
228. Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarının sağlık personelinin iş doyumuna etkisi (Tarsus Devlet Hastanesi ve Mersin Özel Forum Yaşam Hastanesi) Hastanelerde halkla i̇li̇şki̇ler uygulamalarinin sağlik personeli̇ni̇n i̇ş doyumuna etki̇si̇ (Tarsus Devlet Hastanesi̇ ve Mersi̇n Özel Forum Yaşam Hastanesi̇)

BARAN CEREN ÖZER (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇETİN MURAT HAZAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
229. Sağlık hizmetleri iletişiminde mobil sağlık: "Adımsayar" uygulaması örneği Mobile health in healthcare communication, case study: "Adımasayar" application

SERAY ÖNEY DOĞANYİĞİT (2014). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE NAZLI AYTUNA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halk Sağlığı , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
230. Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni medya yaklaşımları: Türkiye'de merkezi kamu kurumlarının twıtter kullanım pratikleri New media approaches in public relations activities: The practices of twitter use of central govermental organizations

ALİ YILDIRIM (2014). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL SAYIMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
231. Doktor - hasta iletişım ve ikna sürecinde etkilı olan unsurlar ve bir üniversite araştırma hastanesinde uygulama çalışması An application research about justification power enhancement factors between patient and doctors in Erzurum hospitals

POUNEH ABDOLLAHIFARD (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖNDER BARLI
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
232. Çok katlı pazarlama sistemi ve uygulamaları: Türkiye Avon Firması örneği Network marketing system and applications: Avon Company case of Turkey

PERVİN IŞIK (2013). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SELVA ERSÖZ KARAKULAKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
233. Dil ve söylem aracılığıyla yazılı basında şiddet kültürünün yeniden üretilmesi Reproduction of the culture of violence in print media via language and discourse

DUYGU ÇAVDAR (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
234. Halkla ilişkiler bağlamında kamu diplomasisi yönetimi: Türkiyenin kamu diplomasisindeki yetkinlik incelemesi Public diplomacy management in the context of public relations: [Competency review of Turkey's public diplomacy

ERGÜN KÖKSOY (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
235. Faydacı ve hedonik güdülerin mağazasız perakendeciliğe etkileri: Elektronik alışveriş üzerine bir araştırma

BEYZA NUR KALAYCI (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE ÖYMEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
236. Kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminde kullanılan mecraların tüketici tutumuna etkisi: Perakendecilik sektöründe bir araştırma The impact of corporate social responsibility communication media on consumer attitudes: A research in retailing sector

SELİN TÜRKEL (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
237. Popüler kültür ürünü olan Türk televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsili The representation of social identities in Turkish television series in regard to popular culture

ECE ÜNÜR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
238. Göçmen kimliği bağlamında kişilerarası iletişim dinamiklerinin incelenmesi: Türkiye'deki Balkan göçmenleri üzerine bir araştırma Analyzing interpersonal communication dynamics in the context of immigrant identity: A research on Balkan immigrants in Turkey

NAZİF BOZKURT (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Tarih , İletişim Bilimleri
239. Kurumsal itibar ve değer ilişkisi: GSM sektörüne ait tüketici yanlı bir araştırma; Turkcell örneği The relationship between corporate reputation and value: A research of consumer-side on GSM sector; the sample of Turkcell

MEHMET ALİ ŞAHİN (2013). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZCAN YAĞCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
240. Mobbing ve yazılı basındaki mobbing haberlerine yönelik bir alımlama çalışması A reception study on mobbing and mobbing news in printed media

DİLARA AKDENİZ (2013). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
241. Logonun kent markalaşmasına olan etkisi: Ege Bölgesi'nde yer alan şehirlerin logolarının görsel göstergebilimsel analizi The effect of logo on city branding: Visual semiotic analysis of logos of provinces in aegean region

BURAK KARABULUT (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HİDAYE AYDAN SİLKÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
242. Bir kurumsal iletişim stratejisi olarak kurumsal bloglar Corporate blogs as a corporate communications strategy

HALİT BULUTHAN ÇETİNTAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
243. Farklılıkların etkin yönetiminde kullanılan halkla ilişkiler stratejileri: Bir kamu kurumu olarak emniyet teşkilatı Public relations strategies in the effective management of differences: Police establishment as a public organization

MEHMET DEMAN DUMAN (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
244. Lüks markaların sosyal medya kullanımı: Facebook üzerine bir inceleme Luxury brands social medya use: A study on Facebook

SİMGE AKSU (2013). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
245. Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama The relation between perception of corporate citizenship and corporate image: An implementation on consumers

MERYEM OKUMUŞ (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
246. Dijital platformda sosyal markaların inşası: Markaların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma Building social brands on digital platforms:Research on social media usage of brands

DUYGU KOTAN TÜRKDEN (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
247. İnsan kaynaklarının geliştirilmesinde kültürlerarası eğitim Intercultural training in the development of human resources

FULDEN İNAL ZOREL (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
248. İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri yönetiminde paradigma değişikliği: Postmodern halkla ilişkiler The paradigm shift of management of client and media relations in communications consultancy agencies

DENİZ SAYDAM (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
249. Çok oyunculu çevrimiçi video oyunu oynayan bireylerde video oyunu bağımlılığı ve saldırganlık Video game addiction and aggression in massively multiplayer online game players

EDA FERLİGÜL ÇAKILCI (2013). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. H. ANDAÇ DEMİRTAŞ MADRAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Psikoloji , İletişim Bilimleri
250. Etkili liderliğin duygusal emek davranışları üzerindeki etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama The effectiveness of effective leadership on emotional labor behaviors: An application in service sector

MELİS AKBIYIK (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. GAYE ÖZDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler