MEHMET FATİH AÇAR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MEHMET FATİH AÇAR

OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama
Araştırmacı ID : 216258

ORCID:0000-0001-5459-093X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2014
  • OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2017
  • OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
  • 2014-2016
  • OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketicilerin akaryakıt istasyonu tercihini etkileyen faktörlerin çok kriterli karar verme yöntemlerinden analitik hiyerarşi prosesi yöntemi ile tespitine yönelik Ankara ilinde bir araştırma
  • 2007-2012
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ