YELDA ÜLKER
DOÇENT

YELDA ÜLKER

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Reklam Stratejileri, Reklam Kampanyaları, Dijital Reklamcılık yulker[at]gelisim.edu.tr
Araştırmacı ID : 18563

ORCID:0000-0001-8105-2686

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2020
  • FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2013
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2015-2020
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (DR)
    Tez adı: Mağaza imajının ikon marka algısına yansıması
  • 2013-2015
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Hedef kitlesi kadın olan televizyon reklamlarında çekici ve kültürel kodları yansıtan erkek imgesi kullanımının marka tutumuna etkisi
  • 2007-2012
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2005-2010
  • İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ İLETİŞİM BÖLÜMÜ