FAHRİ APAYDIN
PROFESÖR

FAHRİ APAYDIN

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama İletişimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dijital Pazarlama fapaydin1[at]yahoo.com
Araştırmacı ID : 110004

ORCID:0000-0003-1055-5109

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2012
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • -2007
  • GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Örgütlerde kurumsallaşma ve Adaptif yeteneklerin pazarlama eylemlerine ve örgütsel performansa etkileri
  • -2003
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Kriz dönemlerinde ihracat pazarlama stratejileri
  • 1990-1996
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ PR.