SEMA KİP
PROFESÖR

SEMA KİP

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama İletişimi, Reklam
Araştırmacı ID : 35809Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2015
  • İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2010
  • İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2004
  • İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2003
  • İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2005-2010
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
    Tez adı: Kültürel Sermaye ve Televizyon İzleme Alışkanlıkları
  • 1997-1999
  • Nottingham Trent University Southampton Institute

    MEDIA ARTS FACULTY
    Tez adı: The Case Study of the Development of a Practical Advertising Plan and the Use of Image Added Values and Psychological Utility of the Product in the Advertisements: Levi’s 501
  • 1993-1997
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ