SELİN KARAKÖSE
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

SELİN KARAKÖSE

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama Araştırmaları selin.karakose[at]nisantasi.edu.tr
Araştırmacı ID : 399573

ORCID:0000-0003-3688-6424

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2021
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GLOBAL PAZARLAMA (DR)
  • 2018-2020
  • ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ

    LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Sosyal medya reklamları, tüketici algıları, satın alma davranışları: Tüketicilerin demografik farklılıkları üzerine bir araştırma
  • 2010-2012
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    EDEBİYAT FAKÜLTESİ ANTROPOLOJİ BÖLÜMÜ
  • 2008-2012
  • CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

    EDEBİYAT FAKÜLTESİ ANTROPOLOJİ BÖLÜMÜ