AHMET AYDIN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

AHMET AYDIN

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi ahmet.aydin[at]nisantasi.edu.tr
Araştırmacı ID : 302498

ORCID:0000-0002-4046-1982

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2019-2021
  • AVRASYA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2009-2018
  • İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: İmalat KOBİ'lerinde web tabanlı e-ticaretin kullanımı ve etkileri (TRB1 bölgesi imalat KOBİ'leri araştırması)
  • 2006-2009
  • İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Uluslararası pazarlamanın mevsimsel dalgalanmaları önlemedeki etkisi (Elazığ mermer işletmeleri örneği)
  • 2000-2002
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 1997-1999
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ