REMZİ ALTUNIŞIK
PROFESÖR

REMZİ ALTUNIŞIK

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları altunr[at]sakarya.edu.tr
Araştırmacı ID : 3923

ORCID:0000-0001-7934-1841

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2008
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2003
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 1999
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1994-1998
  • UMIST and The Victoria University of Manchester

    Tez adı: An Examination of Consumer Outcomes Associated with Standardised and Adapted Products: A Turkish Study
  • 1987-1990
  • University of Delaware

    School of Business and Economics
  • 1983-1985
  • İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    KİMYA-METALURJİ FAKÜLTESİ METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ