SEFA EMRE YILMAZEL
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

SEFA EMRE YILMAZEL

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ/SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/SAĞLIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/SAĞLIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları sefaemre06[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 183531

ORCID:0000-0002-7666-209X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2014-2018
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Marka portföy stratejilerine yönelik marka bileşenleri: Çatı marka ve çeşitlendirilmiş marka üzerine bir uygulama
  • 2012-2014
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Web site kalitesi ile elektronik kulaktan kulağa iletişim tutumu ve marka tutumu arasındaki ilişkide elektronik kulaktan kulağa iletişim kalitesi ve kredibilitesinin etkisi
  • 2005-2009
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ