MEHMET SAFA ÇAM
DOÇENT

MEHMET SAFA ÇAM

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Reklam Araştırmaları msafacam[at]aksaray.edu.tr
Araştırmacı ID : 192169

ORCID:0000-0001-6046-4585

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2021
  • AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2019
  • AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

    AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2011
  • AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

    AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2015-2019
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK (DR)
    Tez adı: Öyküleyici reklamlar ve tüketici sinizmi ilişkisi üzerine deneysel bir çalışma
  • 2012-2015
  • ANKARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Türkiye'de basın reklamlarının retoriği: Otohaber dergisinde 1992 ve 2012 yıllarında yayınlanan otomobil ilanlarının karşılaştırmalı içerik analizi
  • 2001-2006
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMÜ