İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2019
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2011
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2015-2019
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK (DR)
Tez adı: Öyküleyici reklamlar ve tüketici sinizmi ilişkisi üzerine deneysel bir çalışma
2012-2015
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Türkiye'de basın reklamlarının retoriği: Otohaber dergisinde 1992 ve 2012 yıllarında yayınlanan otomobil ilanlarının karşılaştırmalı içerik analizi
2001-2006
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMÜ