FATİH ANIL
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

FATİH ANIL

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Uluslararası Pazarlama, Satış Yönetimi, Ürün ve Marka Yönetimi
Araştırmacı ID : 234181Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2015
  • NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1988-1994
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
    Tez adı: uluslararası pazarlamada bir darboğaz olarak tarife dışı engeller
  • 1986-1987
  • Universiteit van Amsterdam

  • 1985-1988
  • İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
    Tez adı: Avrupa Birliği Kurumları Yönetimi
  • 1980-1984
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ