SEYFETTİN ANMAÇ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

SEYFETTİN ANMAÇ

HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama
Araştırmacı ID : 14164

ORCID:0000-0002-7878-1797

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2016-2022
  • GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Dijital pazarlamada ürün kişiselleştirme ve ürün özelleştirmenin karşılaştırılması ve müşteri kişiselleştirme hassasiyetine yönelik bir araştırma
  • 2013-2016
  • GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Sosyal medyada marka topluluklarının önemi ve bir araştırma
  • 2000-2004
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ