FİKRET YAMAN
PROFESÖR

FİKRET YAMAN

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Reklam, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları fyaman[at]aku.edu.tr
Araştırmacı ID : 116799

ORCID:0000-0002-5341-6603

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2024
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • 2018-2024
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • 2011-2018
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • 2002-2011
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2004-2009
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Reklamcılık sektöründe reklam etiği algılamasının değerlendirilmesi
  • 2001-2004
  • AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Perakendecilikte reklam ve halkla ilişkiler ve Afyon ilinde bir uygulama
  • 1996-2001
  • ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ