SELAHATTİN SÖYLEMEZ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERMEKLE GÖREVLİ)

SELAHATTİN SÖYLEMEZ

İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ/MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/E-TİCARET VE PAZARLAMA PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları, Reklam selahattinsoylemez[at]esenyurt.edu.tr
Araştırmacı ID : 386230

ORCID:0000-0001-8698-9312

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ

    MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2022
  • İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME VE YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2016-2022
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2016-2019
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Satın alma sonrası marka farkındalığı ve tüketici davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir çalışma
  • 2011-2014
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ