BORA GÖKTAŞ
DOÇENT

BORA GÖKTAŞ

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama İletişimi, Ürün ve Marka Yönetimi, Uluslararası Pazarlama boragoktas[at]bayburt.edu.tr
Araştırmacı ID : 269758

ORCID:0000-0003-2159-0241

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
  • 2017
  • BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2013-2017
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Bütünleşik pazarlama iletişiminin marka imajına etkisi ve bir uygulama
  • 2011-2013
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (UZAKTAN ÖĞRETİM)
  • 2001-2006
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ