Toggle navigation
Anasayfa
Türkçe
English
Akademisyenler
Kitaplar
Patentler
Projeler
Makaleler
Bildiriler
Sanatsal faaliyetler
Tezler
Toggle navigation
Profili
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
Son güncelleme: 19.05.2025
114074
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
NACİYE AYNAS
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
5688978D384B460C
Araştırmacı ID : 114074
ORCID:0000-0002-6128-1382
Birlikte çalıştığı kişiler
Akademik Görevler
2019
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2013
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2016-2018
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Tez adı: Fen bilimleri dersinde otantik öğrenme uygulamalarının etkisinin incelenmesi
2002-2007
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
×
Araştırmacı Listem
Araştırmacı Listem
0