FATİH GEÇTİ
DOÇENT

FATİH GEÇTİ

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama fgecti[at]yalova.edu.tr
Araştırmacı ID : 199815

ORCID:0000-0001-9753-0662

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2017
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2013
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2013
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2009
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2008-2013
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Marka bağlılığı üzerinde fiyat algılamasının rolünün incelenmesi
  • 2006-2008
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Perakende sektöründe alışveriş merkezlerinin gelişiminin sektör yaşam eğrisi bağlamında incelenmesi: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri örneği
  • 2003-2006
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ