BORA AÇAN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BORA AÇAN

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama
Araştırmacı ID : 132679

ORCID:0000-0001-6380-897X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2017-2018
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    ÇINARCIK MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2010-2017
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2006-2010
  • KAFKAS ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 1994-1995
  • DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

    GÖLPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 1993-1994
  • DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1995-2001
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Kişisel satış faaliyetlerinde müşteri odaklılık ve KOBİ'ler üzerine bir araştırma
  • 1992-1995
  • İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Satış gücü içerisinde yer alan satış elamanı profili ve ilaç sektöründe bir araştırma
  • 1984-1989
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ