İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /
Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanıİletişim Çalışmaları İletişim Psikolojisi, Yeni İletişim Teknolojileri, Dijital Kültür batiugur[at]gmail.com
İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2012
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
2006
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
2005
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
2004
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
2001
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2003-2005
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)
2002-2006
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)
Tez adı: Tüketim kültürünün gelişim süreci içerisinde Harley-Davidson örneği: ”Harley-Davidson yazılı basın reklamlarının yüz yıllık süreçte gösterge bilimsel yöntemle analizi ve Harley sahipleri grubu (H.O.G.)”
2000-2002
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Yazılı basın reklamlarında dilin stratejik kullanımı
1994-1999
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ