UĞUR BATI
PROFESÖR

UĞUR BATI

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı İletişim Çalışmaları İletişim Psikolojisi, Yeni İletişim Teknolojileri, Dijital Kültür batiugur[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 155112

ORCID:0000-0001-8213-6670

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2016
  • NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2012
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
  • 2006
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
  • 2005
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
  • 2004
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
  • 2001
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2003-2005
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)
  • 2002-2006
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)
    Tez adı: Tüketim kültürünün gelişim süreci içerisinde Harley-Davidson örneği: ”Harley-Davidson yazılı basın reklamlarının yüz yıllık süreçte gösterge bilimsel yöntemle analizi ve Harley sahipleri grubu (H.O.G.)”
  • 2000-2002
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Yazılı basın reklamlarında dilin stratejik kullanımı
  • 1994-1999
  • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ