NEVA DOĞAN
DOÇENT

NEVA DOĞAN

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ/FOTOĞRAF GRAFİK VE VİDEO ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Dijital Reklamcılık, Reklam Çözümlemesi, Reklam Stratejileri nevaaa86[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 119553

ORCID:0000-0002-2602-8592

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ
  • 2011-2020
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2013-2020
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEMEL İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)
    Tez adı: Tarihsel dönüşümü içinde beden imgesi ve cinsiyetsizleştirme: Global markaların reklamları üzerine bir araştırma
  • 2009-2013
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Argümantasyon yoluyla fikir iklimi oluşturma: Nazım Hikmet Ran ve Necip Fazıl Kısakürek örneği
  • 2004-2008
  • BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ