YELDA ŞENKAL
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

YELDA ŞENKAL

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı İletişim Çalışmaları İletişim Araştırmaları, Dijital İletişim, Kişilerarası İletişim yelda.senkal[at]nisantasi.edu.tr
Araştırmacı ID : 258754

ORCID:0000-0001-6450-9568

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2011-2015
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
    Tez adı: Atılganlık ve empati becerilerinin halkla ilişkiler mesleği için önemi ve kazanımı üzerine bir araştırma
  • 2008-2010
  • OKAN ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Televizyon reklamlarında yer alan kadın imgesinin satın alma kararı üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi
  • 1993-1998
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ GAZETECİLİK BÖLÜMÜ