MEHMET SİNAN TAM
DOÇENT

MEHMET SİNAN TAM

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı İletişim Çalışmaları Dijital İletişim, İletişim Araştırmaları, Siyasal İletişim mtam[at]bandirma.edu.tr
Araştırmacı ID : 225996

ORCID:0000-0001-9897-0803

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    ÖMER SEYFETTİN UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2022
  • BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    ÖMER SEYFETTİN UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2021-2022
  • TRABZON ÜNİVERSİTESİ

    VAKFIKEBİR MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2018-2021
  • TRABZON ÜNİVERSİTESİ

    VAKFIKEBİR MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2015-2018
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    VAKFIKEBİR MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2015-2015
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2015-2020
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)
    Tez adı: Sosyal medya kullanım motivasyonlarının, sosyal medya fenomenlerinin kanaat önderliği rolü üzerine etkisi
  • 2013-2015
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ KİŞİLERARASI İLETİŞİM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Erving Goffman’xxın Dramaturjik Kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (Özçekim) paylaşımları
  • 2009-2013
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ