ATİLLA YÜCEL
DOÇENT

ATİLLA YÜCEL

FIRAT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları ayucel[at]firat.edu.tr
Araştırmacı ID : 59726

ORCID:0000-0002-8052-3236

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
  • 2013
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GİRİŞİMCİLİK VE YENİLİK YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
  • 2013
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    PAZARLAMA VE NÖROPAZARLAMA UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
  • 2011
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2011
  • FIRAT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1998-2006
  • ANKARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: İhracat pazarlama stratejilerinin firma performansı üzerine etkileri hazır giyim firmaları üzerine bir uygulama
  • 1996-1998
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GENEL İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Küçük ve ortaboy işletmelerin pazarlama sorunları ve Denizli’xxde bir uygulama
  • 1992-1996
  • NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ