MUSTAFA YILMAZ
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

MUSTAFA YILMAZ

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama, Dijital Pazarlama mustafa.yilmaz[at]yalova.edu.tr
Araştırmacı ID : 310745

ORCID:0000-0001-7706-676X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2019
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2022
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
  • 2019-2022
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Stratejik yönelimlerin işletme performansına etkisi: Girişimcilik yönelimi ve girişimcilik yetenekleri etkileşiminin aracılık rolü
  • 2018-2019
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
  • 2013-2017
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ