DUYGU TALİH AKKAYA
DOÇENT

DUYGU TALİH AKKAYA

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Reklam, Tüketici Davranışları, Hizmet Pazarlaması duygu.talih[at]yalova.edu.tr
Araştırmacı ID : 23088

ORCID:0000-0002-7514-8347

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2014-2022
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2010-2014
  • YALOVA ÜNİVERSİTESİ

    YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2009-2010
  • KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ

    BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS-BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2009-2013
  • TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Sosyal medya reklamlarında tüketici algılarının tutum, davranış ve satın alma niyeti üzerine etkisi
  • 2005-2008
  • KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Hizmet kalitesi algılamalarına ilişkin yabancı dil eğitim kurumlarında bir uygulama
  • 1998-2002
  • KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ