EMEL YILDIZ
DOÇENT

EMEL YILDIZ

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Hizmet Pazarlaması, Satış Yönetimi, Reklam emelyildiz[at]gumushane.edu.tr
Araştırmacı ID : 60080

ORCID:0000-0001-7190-593X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2013
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2009
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2009-2013
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Elektronik ağızdan ağıza iletişim: Tüketicilerin elektronik platformlarda yorum yazma davranışını etkileyen faktörler
  • 2006-2009
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketicilerin tuzak pazarlama ile ilgili bilgi, kanaat ve tutumlarını belirlemeye yönelik bir araştırma
  • 2002-2006
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ