İletişim Bilimleri için arama sonuçları Arama sonucu: 1729
1. İhracat firmalarının sosyal medya kullanım amaçları- BAİB (Batı Akdeniz İhracatçı Birliği) örneği Purpose of social media usage of export enterprises- BAIB (Western Mediterranean Exporters Union) example

YAŞAR FATİH AKAR (2019). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ERKAN AKAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Bilim ve Teknoloji , İletişim Bilimleri
2. Türkiye'de bilim gazeteciliği: 1945-2016 arasında yazılı basında yer alan nükleer enerji haberlerinin analizi Science journalism in Turkey: Analysis of nuclear energy news reporting of the press between 1945 and 2016

GÜLSEN SARAY (2018). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURETTİN GÜZ
Doktora   Türkçe   Gazetecilik
3. Yeni medyaya entegrasyon sürecinde değişen televizyon yayıncılığı teknolojileri The changing of television broadcasting technologies in the new media integration process

CÜNEYT KORKUT (2018). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YUSUF YURDİGÜL
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
4. Fan sayfalarında aidiyet unsuru olarak nefret söylemi: Fenerbahçe ve Galatasaray takımlarının fan sayfaları örneği Hate speech as the element of belonging in the fan pages: Examples of the fan pages of Fenerbahçe and Galatasaray teams

ERDEM ÇİLTAŞ (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDULKADİR ATİK
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Spor , İletişim Bilimleri
5. Yeni medyada beden, güzellik ve tüketim ilişkisinin eleştirel bağlamda incelenmesi Critical analysis of the relation between body; beauty and consumption in the new media

MUHSİNE SEKMEN (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ADEM YILMAZ
Doktora   Türkçe   İletişim Bilimleri , İşletme
6. Anlamın yapısökümü: Haberi Derrida'dan okumak Deconstruction of meaning: Reading News from Derrida

GÜLHANIM KÜÇÜKALKAN (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NACİ İSPİR
Doktora   Türkçe   Felsefe , İletişim Bilimleri
7. The use of sports for branding: The Volvo Ocean Race Markalaşma yolunda sporun kullanımı: The Volvo Ocean Race

SEVİL ÜREGEN (2016). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ITIR ERHART
Yüksek Lisans   İngilizce   Spor , İşletme
8. Animasyon filmlerinde insan ve insan dışı doğa ilişkisi The nature relationship of human and nonhuman in animated films

ASLI İGİT (2016). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. KERİM KARAGÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
9. Çok dilli bireylerde dil kimlik ilişkisi ve iletişime etkisi (Elazığ örneği) The relationship between individual identity and language in multilingual communication effect: Example Elazıg

ABDULBAKİ ERCAN (2016). , Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TAMER KAVURAN
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri
10. Siyasi aktörlerin iletilerinde korkunun üretilmesi ve yayılımında kitle medyasının etkisi Effect of political actors generation of fear spread the message and the mass media

KAMURAN DEĞER (2016). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİSUN ALVER
Doktora   Türkçe   Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
11. Üstün zekalı çocukların duygusal zekaya ilişkin gelişim süreçlerinde iletişimin rolü The role of communication of gifted children' development processes relating to emotional quotient

NAİF KARA (2016). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAGÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , İletişim Bilimleri
12. Elazığ'da yerel medya ve sorunlarının yerel medya çalışanlarının görüşlerine göre incelenmesi Problems in the local media and the opinions of Elazığ investigation of local media professionals

KAYAHAN TOPAL (2016). , Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DERYA ÇETİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
13. Facebook aracılığıyla teşhir edilen ve dikizlenen gündelik hayat The expose and surveillance of daily life on facebook

BARIŞ KONOR (2016). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET ÇİFTCİ
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri
14. Sosyal medya ve dijital narsisizm: Twitter'daki narsisistik ögelerin keşfi Social media and digital narcissism: Exploration of narcissistic factors in twitter

ASLIHAN CEZİK (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖMER ALANKA
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , İletişim Bilimleri
15. Kolektif temsillerin televizyon haberlerinde yeniden inşası Reconstraction of collective representation in television news

TANER YILMAZ (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDULKADİR ATİK
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon
16. Sosyal medyanın bütünleşik pazarlama iletişimi üzerindeki etkileri The impact of social media on integrated marketing communications

SEDA MÜFTÜOĞLU (2016). , Yapıldığı Yer: GEDİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RUHCAN AKİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
17. Uluslararası stratejik iletişim yönetimi olarak kamu diplomasisinin ülke imajına etkileri[Türkiye'nin Kırgızistan'daki kamu diplomasisi ve algısı üzerinden] Impact of the public diplomacy as an international strategic communication management on country image (On the public diplomacy of Turkey in Kyrgyzstan and its perception)

UĞUR ÜNAL (2016). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CELALETTİN AKTAŞ
Doktora   Türkçe   Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
18. Haber kurgusunda propagandanın bir araç olarak kullanılması: 2003 Irak Savaşı örneği The use of propaganda as a means in news fiction: 2003 Iraq War case

CEREN BALEL (2016). , Yapıldığı Yer: HARP AKADEMİLERİ KOMUTANLIĞI

Danışman(lar): PROF. DR. MURAT ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
19. Türk sinemasında anlatı ve karakter açısından birey The individual in Turkish cinema within the aspect of narrative and character

RİFAT BECERİKLİ (2016). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DİLEK TAKIMCI
Doktora   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları
20. Analysis of woman's role and representation in Arab woman magazines Arap kadın dergilerinde kadının rolü ve temsilinin analizi

FARAH AL-SHESHANI (2016). , Yapıldığı Yer: İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): Assist. Prof. Dr. AYSUN AKAN
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
21. The Impact of audience feedback on SNS user's self - representation in the new media age Yeni medya çağında SND kullanıcısının kendini ifade etmesinde hedef kitle geri bildiriminin etkisi

YASMIN ESSAM SAID ALI (2016). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): Assist. Prof. Dr. ÇİĞDEM BOZDAĞ BUCAK
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
22. Geleneksel medyanın gündem belirlemesinde sosyal medyanın etkisi: Soma örneği The effect of social media on media of agenda setting: The instance of Soma

BURÇİN ÖZPINAR (2016). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri
23. What a drag? Popular culture & the commodification of "feminine" - other bodies Popüler kültür ve öteki - "feminen" vücutların metalaştırılması

TONGUÇNAZ SELEME BAŞTÜRK (2016). , Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM SAVAŞ
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
24. Yeni çağ yeni medya ve mahremiyetin yeni sınırları New age new media and new borders of privacy

HATİCE BUDAK (2016). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ERTAN ÖZENSEL
Doktora   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
25. Türk televizyonlarında roman uyarlamaları ve uyarlama sorunları Novel adaptations to the Turkish televisions and adaptation problems

ŞENGÜL KAYA (2016). , Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURAL İMİK TANYILDIZI
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
26. Communicating across cultures: Intercultural competence development in food and beverages sector in Beyoglu Istanbul Kültürlerarası iletişim: İstanbul Beyoğlu'ndaki yiyecek ve içecek sektörü çalışanları arasında kültürlerarası yetkinlik gelişimi

ÖMER ONGUN (2016). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MICHEL BOURSE
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
27. The role of preschool children's food packaging design in the communication process Okul öncesi çocuklara yönelik gıda ambalaj tasarımlarının iletişim sürecindeki rolü

GÖZDE UMUR (2016). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BİLLUR ÜLGER
Doktora   İngilizce   İletişim Bilimleri
28. Kemal Sunal'ın Şaban tiplemesinde Charlie Chaplin ve Şarlo tiplemesinin etkileri Effects of Charlie Chaplin and the Tramp on Kemal Sunal's Şaban persona

EFE TEKSOY (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OKAN ORMANLI
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları
29. Yeni toplumsal hareketler bağlamında "Occupy Wall Street halk hareketinin" Türkiye'deki ulusal gazetelerde temsili New social movements in the context of "Occupy Wall Street movement of people" representation in national newspapers in Turkey

YASİN AKÇA (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KORHAN MAVNACIOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
30. Soil salinity mapping by integrating remote sensing data with ground measurements; a case study in Lower Seyhan Plate, Adana, Turkey Uzaktan algılama verilerinin yersel ölçümlerle entegrasyonu ile toprak tuzluluk haritalaması; Aşağı Seyhan Ovası, Adana, Türkiye

ANALI AZABDAFTARI (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE FİLİZ SUNAR
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
31. Yerli televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsilleri: "Yalan Dünya" dizisi örneği Representation of social identities in local TV dramas: The example of Yalan Dünya

MURAT BİROL (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURDAN AKINER
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
32. Türk kamu yönetiminde kamu çalışanları arasındaki örgütsel iletişimin örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Mutki ilçesi örneği Effects of communication between administrators and workers on organizational commitment in public sector in Turkiye: Case of Mutki district

SONGÜL TOPSAKALOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER FARUK ÜNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Kamu Yönetimi , İletişim Bilimleri
33. Postmodern gerçekliğn kadın dergilerinde temsili: Reklam fotoğrafları incelemesi Representation of postmodern realty in woman magazines: Analysis advertisement photographs

ASLI ERCİYEŞ TOSUN (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİMET ÖNÜR
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
34. Medyada insan-doğa ilişkisi: Survivor örneğinde "Vahşi doğa" tasviri The relation between human and nature in the context of description of "Wild" in Survivor

EBUBEKİR AVCI (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET ÖZÇAĞLAYAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
35. AKP'nin neoliberal bağlamında kadın istihdam politikasının medyaya yansıması Reflections of neoliberal AKP media policy in the context of women's employment

SERPİL TUNCER (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M.MURAT MENGÜÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
36. The Representation of the AKP ideology within the Turkish children cartoon series Pepee AKP ideolojisinin Pepee adlı Türk çizgi filmine yansıması

NAZLI KAZANOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ASLI TUNÇ
Yüksek Lisans   İngilizce   Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
37. Türkiye'de seçim kampanyaları döneminde yazılı basında lider eşlerinin konumu Press coverage of political leaders' wives during election campaigns in Turkey

EMİNE SERMİN TÜRETGEN (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BURCU SÜMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
38. Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi̇r değerlendirme An evaluation of source effects in consumer generated ads

NAİM ÇINAR (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. R. AYHAN YILMAZ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
39. Design of a new ultra wideband (UWB) microstrip antenna Yeni bir ultra geniş bandlı mikroşerit anten tasarımı

VALA TASHVIGH (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MURAT TAYFUN GÜNEL
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
40. Bu Gurur Hepimizin", Kobe vs. Messi the Selfie Shootout reklam filmlerinin göstergebilimsel çözümlenmesi Semiotic analysis of Bu Gurur Hepimizin, "Kobe vs. Messi the Selfie Shootout advertisment films

SEMİH TÜCCAR (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEBAHAT ÇOMAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
41. 11 Eylül saldırıları ardından Hollywood filmlerinde "Doğu"nun temsili: Kara Şahin Düştü, Ölümcül Tuzak ve Operasyon Argo filmlerinin analizi Representation of the "East" in the Hollywood films after 11 september attacks: Analysis of the films Black Hawk Down, The Hurt Locker and Argo

MUHAMMED SAİD TUĞCU (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURDAN AKINER
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
42. OSCAR ödülü verilen filmlerin dil özellikleri The OSCAR award the movies language features

SEVİNÇ MEŞE (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENGİZ ASİLTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
43. Erving Goffman'ın Dramaturjik Kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (Özçekim) paylaşımları Erving Goffman`s dramaturgical theory of Dramaturgic Aproach as part of social media and the sharing of selfie

MEHMET SİNAN TAM (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE GÜL SONCU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
44. Dış politikada stratejik bir değer olarak yumuşak güç unsurunun medyada kullanımı: Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye'nin kamu diplomasisinde medyanın kullanımının karşılaştırılması Using soft power concept in media as a strategic value in foreign policy: Comparison of media use in public diplomacy of the United States of America and Turkey

EMRAH AYDEMİR (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT VURAL
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
45. Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı The use of advertising in branding social movements

ALPARSLAN NAS (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
46. Selfies: Consumer behaviour and mass comunication Selfie (Özçekim): Tüketici davranışı ve kitle iletişimi

ZRİNKA PEHAREC (2015). , Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MELEK ATABEY
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
47. Avrupa Birliği'ne uyum sürecinde 5224 Sayılı Kanun çerçevesinde sinema filmlerinin denetlenmesi ve ortaya çıkan sorunlar The supervision of movies in Turkey within the framework of the Act Numbered 5224 as regards the harmonization process with the European Union acquis communautaire, and questions arisen from the new system

KEMAL CEM BAYKAL (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET ÇİFTCİ
Doktora   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
48. Evlilik uyumu ilişkisinde aile içi iletişimin rolü: Konya örneği The role of i̇nte family communication in marital adjustment: Case of Konya

ŞULE KARADAĞ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Doktora   Türkçe   Psikoloji , İletişim Bilimleri
49. 1989 Bulgaristan - Türkiye göçü: "Yeniden doğuş süreci" bellek ve milliyetçilik ilişkisi 1989 Bulgaria - Turkey migration: "Revival process" memory and nationalism in consideration

FATME FEVZİ MEHMED (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSÜM DEPELİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
50. Türkiye'de medya okuryazarlığı ve öğretim materyalleri 2014 yılı medya okuryazarlığı materyalinin incelenmesi Media literacy and teaching material in Turkey analysis of 2014 year media literacy material

KÜBRA ÖZDEMİR (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EROL NEZİH ORHON
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri