Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Pazarlama Araştırmaları için arama sonuçları Arama sonucu: 293 sonuç bulundu
AYŞEGÜL ERMEÇ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

AYŞEGÜL ERMEÇ

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
aysegul.ermec[at]hbv.edu.tr
OYLUM ALTUNA ORCID
PROFESÖR

OYLUM ALTUNA

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
oaltuna[at]istanbul.edu.tr
HASAN TERZİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

HASAN TERZİ

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Uluslararası Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
hasanterzi[at]karabuk.edu.tr
MEHMET SELİM DİKİCİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MEHMET SELİM DİKİCİ

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ/BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
msdikici[at]balikesir.edu.tr
NİRAY TUNÇEL ORCID
DOÇENT

NİRAY TUNÇEL

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
niraytuncel[at]hacettepe.edu.tr
AHMET ERCAN GEGEZ ORCID
PROFESÖR

AHMET ERCAN GEGEZ

İSTANBUL TOPKAPI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ahmetercangegez[at]topkapi.edu.tr
GİZEM ÇELİK ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

GİZEM ÇELİK

TED ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER PROGRAMLARI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
gizem.celik[at]tedu.edu.tr
ALPEREN ÇIKIKCI ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ALPEREN ÇIKIKCI

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ/İNEBOLU MESLEK YÜKSEKOKULU/ULAŞTIRMA HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/DENİZ VE LİMAN İŞLETMECİLİĞİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Endüstriyel Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
acikikci[at]kastamonu.edu.tr
FATİH BİLİCİ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

FATİH BİLİCİ

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ/MUSTAFAKEMALPAŞA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Reklam ; Pazarlama Araştırmaları
bilici[at]uludag.edu.tr
ŞAKİR ERDEM ORCID
PROFESÖR

ŞAKİR ERDEM

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
serdem[at]marmara.edu.tr
İSMAİL DÜLGEROĞLU ORCID
DOÇENT

İSMAİL DÜLGEROĞLU

KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Sayısal Analiz
ismail.dulgeroglu[at]klu.edu.tr
BİLAL ÇELİK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BİLAL ÇELİK

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları ; Uluslararası Pazarlama
TUĞÇE OZANSOY ÇADIRCI ORCID
DOÇENT

TUĞÇE OZANSOY ÇADIRCI

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
MEHMET FATİH AÇAR ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MEHMET FATİH AÇAR

OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama
SELDA ENE ORCID
DOÇENT

SELDA ENE

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
HASAN ÖZBEK ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

HASAN ÖZBEK

MERSİN ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları
hasanozbek[at]mersin.edu.tr
YAĞMUR ÖZ ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

YAĞMUR ÖZ

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz
VOLKAN GÖKTAŞ ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

VOLKAN GÖKTAŞ

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
vgoktas[at]sakarya.edu.tr
FATMA DEMİRCİ OREL ORCID
PROFESÖR

FATMA DEMİRCİ OREL

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
fdorel[at]cu.edu.tr
SAADET SAĞTAŞ TUTKUNCA ORCID
DOÇENT

SAADET SAĞTAŞ TUTKUNCA

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI İŞLETME YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI İŞLETME YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
saadetsagtas[at]cag.edu.tr